-Drømmen om en liten spire-

Stor klem til deg ❤️

Er bekymringene/problemene hans ift til prøvingen, eller er det andre ting? Om det er ift prøvingen/barn er det nok greit og finne ut av det først. Barn hjelper ikke akkurat på forholdet eller problemer man har.

Så bra at du har fått svar og at alt ser fint ut! :) Håper Letrozol er løsningen :)
Takk :Heartred Neida, det er mer det at han er redd for at kroppen min ikke blir å takle det å være gravid. Han har en voldsom helseangst i forhold til meg, noe jeg egentlig skjønner. Det har vært mye sykdom, smerter og akuttinnleggelser på meg de siste fire årene. Han venter bare på at det neste slaget skal komme og er liksom alltid i beredskap. Også er det noen andre problemer, men det er mer knyttet opp mot jobben hans.

Håper på at Letrozol kan være med lette litt på ting :Heartred

PP 11 | CD 6 ❤️

Bare en dag igjen med Letrozol igjen og jeg er så spent på hvordan syklusen min blir denne gangen!
Håper jo selvfølgelig at den blir noe kortere :D Starter med EL- testingen på CD 10 ca. Foreløbig er temp kurven min ganske så rolig, så det er jeg veldig fornøyd med. Det er i alle fall en god start! :)

56400349_377436526444202_7125268856217534464_n.jpg

PP 11 | CD 7 ❤️

Da er siste tbl med Letrozol tatt for denne gangen, så da er det bare å vente noen få dager før jeg begynner å teste etter EL. Tempen er fortsatt relativ stabil og det er jeg meget fornøyd med!

Meen.. Kroppen klarer jo selvfølgelig ikke å oppføre seg. Da jeg var på toalettet tidligere var det en del friskt blod på papiret. Sorry tmi, men det var liksom tilblandet inn i utflod. Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg sagt at det var tanta som banket på. Kan det være Letrozolen som gjør det? Eller kødder kroppen enda mer.. :mad: Blir ikke klok på det her jeg!

PP 11 | CD 7 ❤️
Da er siste tbl med Letrozol tatt for denne gangen, så da er det bare å vente noen få dager før jeg begynner å teste etter EL. Tempen er fortsatt relativ stabil og det er jeg meget fornøyd med!

Meen.. Kroppen klarer jo selvfølgelig ikke å oppføre seg. Da jeg var på toalettet tidligere var det en del friskt blod på papiret. Sorry tmi, men det var liksom tilblandet inn i utflod. Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg sagt at det var tanta som banket på. Kan det være Letrozolen som gjør det? Eller kødder kroppen enda mer.. :mad: Blir ikke klok på det her jeg!

Håper det bare er et godt tegn og at det ordner seg med Letrozolen. Nå må det være deres tur snart ❤️

Krysser fingrene for at letrozol gjør susen og at det bare er dumme slimhinner som blør!

Krysser fingrene for en stabil og fin syklus! :)
Ah, skjønner. Håper det går bedre enn hva han/dere frykter ❤️
Takk ❤️ Vi håper! :)

Håper det bare er et godt tegn og at det ordner seg med Letrozolen. Nå må det være deres tur snart ❤️
Tusen takk for det ❤️ Håper virkelig at spiren sitter for dere også snart!

Krysser fingrene for at letrozol gjør susen og at det bare er dumme slimhinner som blør!
Virker som om det kan være slimhinnene, er heldigvis bare spor av gammelt blod i dag :) :Heartred

PP 11 | CD 10❤️

Dagene snegler seg virkelig avgårde. Jeg startet EL-testingen i går og det er ikke noe å skryte av enda. Det har blitt litt tull i forhold til tempingen da jeg har døgnet litt denne helgen. Jeg kjenner jeg er litt lei av å gå på Metformin nå. Jeg er ikke like kvalm som jeg var i begynnelsen, men jeg går rundt å føler meg konstant uggen. Det virker som om jeg ikke tåler enkelte matvarer i tillegg. Får luft i magen av nesten alt! :rolleyes: Ugh..

PP 11 | CD 10❤️
Dagene snegler seg virkelig avgårde. Jeg startet EL-testingen i går og det er ikke noe å skryte av enda. Det har blitt litt tull i forhold til tempingen da jeg har døgnet litt denne helgen. Jeg kjenner jeg er litt lei av å gå på Metformin nå. Jeg er ikke like kvalm som jeg var i begynnelsen, men jeg går rundt å føler meg konstant uggen. Det virker som om jeg ikke tåler enkelte matvarer i tillegg. Får luft i magen av nesten alt! :rolleyes: Ugh..
Da er du jo klargjort for graviditet da! :hilarious:

Huff ja :hilarious: Men hadde vært litt lettere å takle om det var en spire som gjorde meg uvell :hilarious:
Tror jeg på.. synes det er ille nok når det ER spire og jeg enda har til gode å faktisk spy :bored:
Helt sprøtt at du "bare" er i pp11, det stemmer ikke engang litt i mitt hode

Tror jeg på.. synes det er ille nok når det ER spire og jeg enda har til gode å faktisk spy :bored:
Helt sprøtt at du "bare" er i pp11, det stemmer ikke engang litt i mitt hode
Huff, håper du slepper unna mye spying og slikt, det er det værste som finnes. Syntes jeg da :hilarious: Jaa.. rart å tenke på sånn egentlig, men vi hadde jo en pause en liten stund og da :) Men jeg trur faktisk ikke at jeg hadde vært så veldig mye lenger med tanke på at jeg hadde sykluser opp mot over 90 dager i prøvepausen :wtf:

Huff, håper du slepper unna mye spying og slikt, det er det værste som finnes. Syntes jeg da :hilarious: Jaa.. rart å tenke på sånn egentlig, men vi hadde jo en pause en liten stund og da :) Men jeg trur faktisk ikke at jeg hadde vært så veldig mye lenger med tanke på at jeg hadde sykluser opp mot over 90 dager i prøvepausen :wtf:
Nei fysj, 90dager! Kroppen din har virkelig ikke vært klar for knøttebesøk!

PP 11 | CD 17 ❤️

Da spørs det om det nærmer seg noe her! EL-testen er nesten positiv nå og det er litt deilig å se egentlig. Jeg har vært en del nedenfor den siste uka da EL-testene mine bare ble svakere og svakere. Så nå får jeg bare følge med siden jeg har hatt så veldig kort LH topp det siste halve året. Dersom det fortsetter slik som dette vil nok jeg ligge i rute til å ha EL på dag 19-20 slik som jeg hadde i 2017. Så syklusen min vil vell kortes ned med noen dager, og det tas gledelig imot for å si det sånn! :hilarious: Spørs om jeg må be mannen opp til litt babydans i kveld! ❤️

57390157_2292670710771216_6197286943659655168_n.jpg

Dårlige EL-tester, men de får duge..

57232307_343453182961090_7762720476291399680_n.jpg

Happy humping! :hilarious::rolleyes:

PP 11 | CD 18 | EL?❤️

Hmm, nå kan se ut som om EL er her i dag :) Tok en ny EL-test i går kveld, og den var ganske så negativ så jeg trur jeg velger å kalle testen jeg hadde i går mårres som positiv. Den ser i alle fall sånn ut når den er tørket. I tillegg kjennes det ut som jeg har EL-smerter nå. Det eneste som ikke helt stemmer er at jeg ikke har hatt noe særlig med EL-slim i det hele tatt. Jeg hadde noe i går på dagen, men det er jeg ganske sikker på kom av en orgasme en noe annet. :oops: Hadde et lite temphopp i dag, men har sovet veldig lite og dårlig i natt så vi får se. Jeg fikk i alle fall mannen med på litt kos i natt, så får vi se om vi får til en omgang til i dag :)

Back
Topp