-Drømmen om en liten spire-

Så spennende! Krysser fingrene for strek på testen i morgen, og at heksa holder seg langt unna! :)

Men murringer er jo like mye et graviditetstegn! :) Det føltes som om mensen skulle komme når som helst her også, i begynnelsen.
Joda, jeg vet :) Men syntes liksom det har endret på seg ila ettermiddagen :sorry: Blir spennende å se!:Heartred
Så spennende! Krysser fingrene for strek på testen i morgen, og at heksa holder seg langt unna! :)
Krysser fingran :Heartred

PP 9 | CD 33 | 10 DPO ❤️

Jeg kjenner jeg blir skikkelig motløs altså.. Blenda test i dag og.. :yuck: Håpet for at det har klaffet denne runden er ganske små.
Jeg har ikke så veldig mye symptomer heller. Har fortsatt en del kramper, og en del luft da, men thats it.
På den positive siden så holder tempen seg stabilt oppe og dersom det ikke klaffer nå så har jeg gyn time den 22. feb! :p
PP910DPOM.jpg

51731871_805423159805698_7729018520754716672_n.jpg

PP 9 | CD 34 | 11 DPO ❤️

Spennende dager i huset.. Tempen holder seg oppe til tross for at IKM er like rundt hjørnet. Jeg føler meg fortsatt veldig sliten/trøtt om dagen og krampene kommer bare noen få ganger om dagen nå. Jeg har mye luft i magen, men det har ikke vært så ille i dag heldigvis. Kommer litt etter jeg har spist eller noe. Jeg er fortsatt usikker på om det har klaffet denne gangen til tross for at jeg kan se strek på bilde av testen i dag. MEN det er kun på bildet, jeg så pent lite av den i virkeligheten.

PP911DPO.jpg

51797929_782579945432060_6258652212319223808_n.jpg

Den streken ser jeg godt! Kommen den innenfor tidsfristen? :)

Den streken ser jeg godt! Kommen den innenfor tidsfristen? :)
Bildet er tatt litt etter tidsfristen :) Om streken kom før eller etter er jeg ikke sikker på, for jeg kunne egentlig ikke se den i virkeligheten i det hele tatt :wideyed: Jeg er absolutt ikke trygg på om at det er noe på gang altså :)

Bildet er tatt litt etter tidsfristen :) Om streken kom før eller etter er jeg ikke sikker på, for jeg kunne egentlig ikke se den i virkeligheten i det hele tatt :wideyed: Jeg er absolutt ikke trygg på om at det er noe på gang altså :)
Håper streken blir sterkere da og alt holder seg der! Jeg krysser fingrene for deg! :rolleyes:

Minner meg om min 10dpo-strek! :D Spent på neste test altså!

Ååå så spennende!!! Håper for deg!!
Når tar du neste test?

Koselig at dere følger med altså :Heartred Fikk et skikkelig tempdropp i mårres, samt blenda test :sorry: TR kom som et brak ved 12-tiden, så da går vi inn i PP 10!
neeei, det var leit! :dead: masse lykke til i neste PP!! :dance008

PP 10 | CD 1 ❤️

Det føles helt uvirkelig å skrive PP 10. Det er selvfølgelig skuffende at det ikke gikk denne gangen heller, men vi har vært forberedt på det. Jeg skjønte tegningen ganske greit i mårres da jeg våknet til det tempdroppet. For min del er det mye lettere å takle med tanke på at jeg skal til gyn ganske snart. I tillegg er jeg glad i forhold til at dette har vært en PP uten noe krøll fra kroppen min sin side. Jeg fikk endelig positiv EL-test igjen, tempkurven min har vært litt mindre ustabil og sist, men ikke minst, syklusen min var tilbake til 34-35 dager. Håper virkelig det holder seg slik! Det gjør prøvingen så mye lettere å forholde seg til! :)

Back
Topp