Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, jeg vet Men syntes liksom det har endret på seg ila ettermiddagen Blir spennende å se!Men murringer er jo like mye et graviditetstegn! Det føltes som om mensen skulle komme når som helst her også, i begynnelsen.
Krysser fingranSå spennende! Krysser fingrene for strek på testen i morgen, og at heksa holder seg langt unna!
Jaa, jeg vet Jeg har stirra på det bilde der i hele dag Skulle bare ønske jeg så den i virkeligheta ogDet er jo en tydelig, rosa strek på bilde i hvert fall! Spennende!
Var i mårres ja Jeg får se hva jeg får til, har ikke så mange tester igjenTok du den i dag tidlig? Ta ny i kveld, da?
Bildet er tatt litt etter tidsfristen Om streken kom før eller etter er jeg ikke sikker på, for jeg kunne egentlig ikke se den i virkeligheten i det hele tatt Jeg er absolutt ikke trygg på om at det er noe på gang altsåDen streken ser jeg godt! Kommen den innenfor tidsfristen?
Håper streken blir sterkere da og alt holder seg der! Jeg krysser fingrene for deg!Bildet er tatt litt etter tidsfristen Om streken kom før eller etter er jeg ikke sikker på, for jeg kunne egentlig ikke se den i virkeligheten i det hele tatt Jeg er absolutt ikke trygg på om at det er noe på gang altså
HERREGUD! NÅ BLIR DET BABY
Minner meg om min 10dpo-strek! Spent på neste test altså!
Ååå så spennende!!! Håper for deg!!
Når tar du neste test?
Koselig at dere følger med altså Fikk et skikkelig tempdropp i mårres, samt blenda test TR kom som et brak ved 12-tiden, så da går vi inn i PP 10!Venter spent på neste test!
neeei, det var leit! masse lykke til i neste PP!!Koselig at dere følger med altså Fikk et skikkelig tempdropp i mårres, samt blenda test TR kom som et brak ved 12-tiden, så da går vi inn i PP 10!
Tusen takk!neeei, det var leit! masse lykke til i neste PP!!