Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er i morgen ja Tusen takk!Er det i morgen du skal til gyn? Lykke til, i så fall!
Tusen takk! Hvordan går det med dere?Så godt å høre at timen hos gyn var bra! også så deilig med en plan videre! Heier sånn på dere <3
Kan virkelig ikke fordra å være kvalm Jeg blir helt slått ut! Måtte holde meg hjemme fra jobb her om dagen. Jeg er meget spent på om hvordan kveldsvakta blir å gå i morgen!Huffda, å være kvalm er jo noe av det værste, men som du sier premien gjør det verdt det
Det går braaa venter på innkalling til sykehuset for å få sjekket om alt er som det skal med egglederene
Du må sjekke og oppdatere dagboken din
Ut i fra FF er det EL i morgen Jeg har ikke orket bruke EL-tester denne mnd, og det har vært litt deilig egentlig Men jeg kjenner at det jobber der nede om dagen, så jeg trur nok det stemmer. Jeg håper i alle fall detHvor er du i løypa nå?
Kvalmen har heldigvis gitt seg en del, så det er mye lettere nå! I morgen skal det tas blodprøver for å se om EL har vært, noe jeg ikke trur jeg har hatt denne PP'n. Også skal mannen ta en spermtest på fredag, så det blir jo spennende!Så godt og høre at du er fornøyd med gyn-timen og at dere har en plan! Håper det hjelper og at det veldig snart er din tur til og få en liten
Håper kvalmen har avtatt litt nå
Takk!Ja, det blir spennende! Lykke til!