PP 8 | CD 29 | 5-7 DPO
Endelig over i DPO-dagene! Vell trur jeg da.. Tempen er ikke så høy som den pleier å være. Vanligvis ligger jeg på rund 36,5, mens nå er jeg helt nede i 36,2-3. FF mener i alle fall at EL har vært, så vi får bare se hva som skjer videre. Jeg må innrømme at jeg er meget spent på denne PP'n. Nå er det jo lenge siden jeg har hatt en aktiv PP gående, men det er noe som er annerledes denne gangen. Det er veldig vanskelig å forklare egentlig. Til tider føles det ut som om jeg har noe tungt inne ved livmoren, i tillegg til at det stikker enkelte ganger. Liksom litt sånne sviende stikk. Sånn har det vært i flere dager nå!
Ellers har jeg symptomer som:
Små kvalme innimellom
Trøtt og sliten
Stikkende/Sviende følelse ved livmoren, ståler av og til ned på innside av lårene
Menslignende kramper
Hodepine
Tunghetsfølelse ved livmor
Halsbrann fra 7 DPO
Luftig
Kjenner jeg meg selv rett så er det vell bare jeg som kjenner litt for godt etter og innbiller meg disse tingene. Det har skjedd før så..
Det som jeg syntes er veldig rart er at puppene mine ikke er ømme i det hele tatt. Det har de alltid vært i DPO-land. Jeg veksler mellom å tru at jeg faktisk kan være gravid til at jeg tviler noe veldig. I kveld har jeg begynt å få det som kjennes ut som menssmerter og jeg kjenner at håpet minsker veldig. Det føles ut som om mensen skal komme når som helst.
Jeg tenkte kanskje å teste i morgen, men jeg vet ikke om jeg tørr, det føles veldig tidlig enda og jeg kjenner at fallhøyden er litt stor nå. Så vi får se! Spennende er det i alle fall