-Drømmen om en liten spire-

Huff, det va ikke sånn det skulle være :sorry: Håper så inderlig for fryseforsøk i jan/feb da ❤️ Det er deres tur nå ❤️❤️
Stooor klem❤️:)
Du skal bli med du også, inn i terminforum skal vi og der skal vi bli! :Heartred:hug003

Nå har jeg lest gjennom hele dagboken din, og måtte bare begynne å følge! Krysser fingrene for at det snart er deres tur :Heartred er mannen mer med nå?:angelic:

Nå har jeg lest gjennom hele dagboken din, og måtte bare begynne å følge! Krysser fingrene for at det snart er deres tur :Heartred er mannen mer med nå?:angelic:
Koselig at du vil være med å følge oss videre ❤️ Mannen er heldigvis mer motivert nå ja, så vi får se om vi klarer å få lagt inn noen aksjer denne gangen! :D

PP 8 | CD 5

Da er tr endelig helt borte og tempingen er startet for fullt igjen. Jeg regner med at jeg starter testing etter EL på CD 10 dersom jeg ikke kjenner noe antydning til at det skulle komme tidligere. Jeg kjenner at jeg er litt mer motivert til dette igjen! Mer enn jeg har vært på en laang lang stund, og det er deilig å kjenne! :) Mannen og jeg er blitt enige om å ha små mål nå i starten. Målet for denne gangen er å i alle fall få inn aksjer en gang, så får vi heller se om vi klarer flere aksjer etter hvert. Min egen plan for denne PP'n er grapefruktjuice, temping og el-testing. Jeg orker ikke å styre med monitoren denne gangen, jeg føler det blir litt vell mye nå til å begynne med. :rolleyes: Jaja! Det er spennende tider i vente og jeg kjenner jeg gleder meg litt til fortsettelsen! :rendeer

PP 8 | CD 7

Da har jeg endelig klart å ta kontakt med legen for å få meg en henvisning videre til gyn. Jeg trenger å få vite om cystene jeg hadde er kommet tilbake eller om de fortsatt er borte. Skal også ta opp dette med den uregelmessige sykluser, evt se om det er noe å gjøre med det. Har time hos legen den 5. Des så det blir spennende å se hva han sier og ikke minst hvor lang tid det vil ta før jeg får time hos gyn. :D

Ellers går dagene saaakte. Jeg har hatt permisjon i fra jobb siden tidlig oktober og jeg begynner å bli ganske lei nå. I tillegg er mannen sykemeldt, så vi går litt oppå hverandre om dagen. :rolleyes: Jaja.. Tre dager igjen til jeg begynner med å teste etter EL! :D

PP8 | CD 11

Da er testingen etter EL startet opp igjen. Den er så langt unna positiv at det er ikke morro en gang :rolleyes: Det er jo forventet, men jeg hadde da virkelig trudd den skulle være litt sterkere enn det den var :hilarious: Jaja.. Vi er i gang i alle fall! Dagene går så tregt om dagen. Gubben prøvde seg avgårde på jobb igjen i dag, så da er det bare jeg og voffsen heime. Vi benytter dagene til å trene, for vi skal nemlig konkurrere i helga! :wtf: Jeg angrer litt på at jeg sa ja til å være med. :hilarious:

PP8(2)CD11M.jpg

Spennende med el "rett" rundt hjørnet! :woot: Hva skal dere konkurrere i?så kult forresten! :):)

Gøy med konkurranse med hunden da! Smeller er gøy. :)

Skal i ilden selv i helga, med en unghund som bare kan to ting:sitt og apport. :hilarious: Skal liksom gå 100 meter fot. Særlig. :hilarious::hilarious:

Gøy med konkurranse med hunden da! Smeller er gøy. :)

Skal i ilden selv i helga, med en unghund som bare kan to ting:sitt og apport. :hilarious: Skal liksom gå 100 meter fot. Særlig. :hilarious::hilarious:
Det er veldig gøy! :) Vi er enda meeeget fersk i det da, bare holdt på siden september :hilarious: Banesøk skal gå bra, men å lukte på kasser... DET kan jeg bare glemme! :hilarious: Unghund er morsomt da! Blir spennende å se hvordan det går? ;) Hva skal dere konkurrere i?

Det er veldig gøy! :) Vi er enda meeeget fersk i det da, bare holdt på siden september :hilarious: Banesøk skal gå bra, men å lukte på kasser... DET kan jeg bare glemme! :hilarious: Unghund er morsomt da! Blir spennende å se hvordan det går? ;) Hva skal dere konkurrere i?

Da er dere rimelig ferske da. :) Jeg skal prøve på kvalifiseringsprøven som man må ha for å kunne starte på retrieverjaktprøver. Den er egentlig ikke så vanskelig, men hunden bør jo ha en viss anelse om hva gå fot er. Frøkna mi kommer nok til å dra ut på snuser'n tenker jeg. :P

Back
Topp