Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Like før nåHåper EL kommer snart! Det er noe dritt å vente på den, altså..
Haha, da er det nå hvertfall litt spenning som følger med ventingenDPO ventingen er ingenting i forhold til å vente på EL, hehe
Har ikke så mye lurt å skrive, men sender deg en stor klemPP 8 | CD 23
Gaah, dustekroppen.. I følge tempen min er det lite sannsynlig at EL var i går. Ingen temp hopp i det hele tatt, den gikk derimot litt ned i dag, noe den av og til kan finne på å gjøre hos meg ved EL. Tok en ny strimmel i går kveld for å se hvordan jeg lå an og den var riimelig negativ for å si det sånn. Vi får se.. Kanskje er EL først i dag, eller så tuller kroppen min noe voldsomt med meg.
Det som plager meg mest er at det virker ikke helt som om mannen er så interessert i å prøve.. Vi prøvde å legge inn aksjer i går, men det ble ikke noe av. Altså, vi har slitt med akkurat dette så lenge som jeg kan huske og vi er jo klar over hva problemet er, men det skjer ingenting. Det er ingen interesse for å prøve å fikse på noe heller... Jeg er sykt frustrert, lei og jeg føler meg ikke akkurat særlig attraktiv for å si det sånn. Det hjelper liksom ikke å snakke om det heller, for han graver seg bare dypere ned. Akkurat nå er jeg egentlig klar for å bare gi opp hele greia..
Jaja, får se hva dagen bringer.. Har lite trua på at det blir noe denne PP'n...
PP 8 | CD 23
Gaah, dustekroppen.. I følge tempen min er det lite sannsynlig at EL var i går. Ingen temp hopp i det hele tatt, den gikk derimot litt ned i dag, noe den av og til kan finne på å gjøre hos meg ved EL. Tok en ny strimmel i går kveld for å se hvordan jeg lå an og den var riimelig negativ for å si det sånn. Vi får se.. Kanskje er EL først i dag, eller så tuller kroppen min noe voldsomt med meg.
Det som plager meg mest er at det virker ikke helt som om mannen er så interessert i å prøve.. Vi prøvde å legge inn aksjer i går, men det ble ikke noe av. Altså, vi har slitt med akkurat dette så lenge som jeg kan huske og vi er jo klar over hva problemet er, men det skjer ingenting. Det er ingen interesse for å prøve å fikse på noe heller... Jeg er sykt frustrert, lei og jeg føler meg ikke akkurat særlig attraktiv for å si det sånn. Det hjelper liksom ikke å snakke om det heller, for han graver seg bare dypere ned. Akkurat nå er jeg egentlig klar for å bare gi opp hele greia..
Jaja, får se hva dagen bringer.. Har lite trua på at det blir noe denne PP'n...
Tusen takk Jo, det er et av problemene, men nå det siste året har det også stått litt på lysten ogsåStor klem til deg
Hva er problemet? Var det sånn at han har problemer med å fullføre eller husker jeg feil?
Tusen takkHar ikke så mye lurt å skrive, men sender deg en stor klem
Tusen takk Det er så syykt kjedeligÅååå så kjedelig at mannen ikke er "med" Vet godt hvordan det er!
sender deg en god klem <3
Det har egentlig gått veldig i perioder. Rett etter nyttår og sommern var det ganske så bra, men etter at han begynte i gamle jobben sin igjen så her det ikke være noe særlig. Vi får se hvordan det blir, håper det ordner segSå kjipt Har det vært bedre mens dere ikke har vært aktive prøver?
Jeg har dessverre ingen gode råd men vil gi deg en god klem
Hvordan går det? savner oppdatering fra deg
Søte dere! Tja.. hva skal en si? Går i sin samme vante trall. Jeg kjenner jeg har gitt litt opp egentlig. Mannen viser meget liten interesse for å få dette til. Merk, det er nesten ikke noe interesse what so ever omtrent. Jeg er sykt frustrert om dagen. Jeg griner med en gang jeg ser en baby, det er så utrulig sårt alt det her. Kroppen tuller litt sånn innimellom. Syklusene mine er blitt noget uregelmessig, men det er jo ikke uvanlig til meg å være. Hvordan går det med dere?Jeg lurer også på hvordan det går med deg
Takk Hvordan går det med dere?Jeg heier fortsatt!
Nettopp vært gjennom en cytotek-kur(torsdag) etter MA, sluttet å blø i dag, håper på nytt fryseforsøk i januar/februarTakk Hvordan går det med dere?
Huff, det va ikke sånn det skulle være Håper så inderlig for fryseforsøk i jan/feb da Det er deres tur nåNettopp vært gjennom en cytotek-kur(torsdag) etter MA, sluttet å blø i dag, håper på nytt fryseforsøk i januar/februar