-Drømmen om en liten spire-

PP 8 | CD 22

Jeeg lurer på om jeg kan ha gått glipp av den største toppen på EL-testene. Tok en i går kveld, vet ikke om jeg vil kalle den helt positiv, men er liksom helt i grenseland. Det samme gjelde dagens test. Syntes det kanskje de blir noe svakere? :wideyed: Kanskje toppen var i natt, for det kjennes ut som EL er i dag. Kramper mot høyre lyske og skikkelig, beklager TMI, med EL slim! Trur ikke jeg blir å få noe max på monitoren denne PP'n. Høy i dag også...
Jaja, jeg får vell by opp til sengedans i kveld da ;):hilarious:
PP8CD21K.jpg

Testen fra i går kveld.. Tja, den er vell kanskje positiv når jeg ser nærmere? :hilarious:

PP8CD22.jpg

Dagens tester

PP 8 | CD 23

Gaah, dustekroppen.. I følge tempen min er det lite sannsynlig at EL var i går. Ingen temp hopp i det hele tatt, den gikk derimot litt ned i dag, noe den av og til kan finne på å gjøre hos meg ved EL. Tok en ny strimmel i går kveld for å se hvordan jeg lå an og den var riimelig negativ for å si det sånn. Vi får se.. Kanskje er EL først i dag, eller så tuller kroppen min noe voldsomt med meg.

Det som plager meg mest er at det virker ikke helt som om mannen er så interessert i å prøve.. Vi prøvde å legge inn aksjer i går, men det ble ikke noe av. Altså, vi har slitt med akkurat dette så lenge som jeg kan huske og vi er jo klar over hva problemet er, men det skjer ingenting. Det er ingen interesse for å prøve å fikse på noe heller... Jeg er sykt frustrert, lei og jeg føler meg ikke akkurat særlig attraktiv for å si det sånn. Det hjelper liksom ikke å snakke om det heller, for han graver seg bare dypere ned. Akkurat nå er jeg egentlig klar for å bare gi opp hele greia..

Jaja, får se hva dagen bringer.. Har lite trua på at det blir noe denne PP'n...

PP 8 | CD 23

Gaah, dustekroppen.. I følge tempen min er det lite sannsynlig at EL var i går. Ingen temp hopp i det hele tatt, den gikk derimot litt ned i dag, noe den av og til kan finne på å gjøre hos meg ved EL. Tok en ny strimmel i går kveld for å se hvordan jeg lå an og den var riimelig negativ for å si det sånn. Vi får se.. Kanskje er EL først i dag, eller så tuller kroppen min noe voldsomt med meg.

Det som plager meg mest er at det virker ikke helt som om mannen er så interessert i å prøve.. Vi prøvde å legge inn aksjer i går, men det ble ikke noe av. Altså, vi har slitt med akkurat dette så lenge som jeg kan huske og vi er jo klar over hva problemet er, men det skjer ingenting. Det er ingen interesse for å prøve å fikse på noe heller... Jeg er sykt frustrert, lei og jeg føler meg ikke akkurat særlig attraktiv for å si det sånn. Det hjelper liksom ikke å snakke om det heller, for han graver seg bare dypere ned. Akkurat nå er jeg egentlig klar for å bare gi opp hele greia..

Har ikke så mye lurt å skrive, men sender deg en stor klem :Heartbigred

PP 8 | CD 23

Åååå så kjedelig at mannen ikke er "med" :( Vet godt hvordan det er!

sender deg en god klem <3

Stor klem til deg ❤️

Hva er problemet? Var det sånn at han har problemer med å fullføre eller husker jeg feil?
Tusen takk ❤️ Jo, det er et av problemene, men nå det siste året har det også stått litt på lysten også :(
Har ikke så mye lurt å skrive, men sender deg en stor klem :Heartbigred
Tusen takk ❤️
Åååå så kjedelig at mannen ikke er "med" :( Vet godt hvordan det er!

sender deg en god klem <3
Tusen takk ❤️ Det er så syykt kjedelig :sorry:

❤️❤️

Så kjipt :( Har det vært bedre mens dere ikke har vært aktive prøver?

Jeg har dessverre ingen gode råd men vil gi deg en god klem ❤️
Det har egentlig gått veldig i perioder. Rett etter nyttår og sommern var det ganske så bra, men etter at han begynte i gamle jobben sin igjen så her det ikke være noe særlig. Vi får se hvordan det blir, håper det ordner seg ❤️

Hvordan går det? savner oppdatering fra deg :Heartred
Jeg lurer også på hvordan det går med deg ❤️
Søte dere!❤️ Tja.. hva skal en si? Går i sin samme vante trall. Jeg kjenner jeg har gitt litt opp egentlig. Mannen viser meget liten interesse for å få dette til. Merk, det er nesten ikke noe interesse what so ever omtrent. Jeg er sykt frustrert om dagen. Jeg griner med en gang jeg ser en baby, det er så utrulig sårt alt det her. Kroppen tuller litt sånn innimellom. Syklusene mine er blitt noget uregelmessig, men det er jo ikke uvanlig til meg å være. Hvordan går det med dere? ❤️

PP 8 | CD 3

Da prøver vi på PP 8 igjen da! Jeg har ikke store forhåpninger for at det skal bli noe enda, men jeg jeg prøver. Det er rart å tenke på at det snart er to år siden vi bestemte oss for at vi var klare for å få barn. Enda rarere er det at vi bare er i PP 8. Det har vært en lang vei med mye pauser pga mine helseplager, bryllup og mannens problemer. Nå virker det heldigvis som om vi er på samme side igjen, så får vi se om det holder. Merk, han har fortsatt problemer, men vi skal prøve å jobbe rundt de best mulig. Han virker i alle fall motivert til det.

Kroppen har levd sitt eget liv den siste tiden. TR fant plutselig ut at hun skulle dukke opp på CD 26 denne gangen. Det er vell ny rekord over hvor tidlig hu har dukket opp! Jeg trur nok ikke det er tilfellet denne syklusen, men jeg får begynne å teste etter el tidlig slik at jeg får med meg når det evt nærmer seg. Nye EL tester er på tur i posten, da de forrige jeg kjøpe ikke var noe særlig. Huff, nå ble det mye negativt her, men vi prøver å tenke positivt for tiden framover! Vi krysser fingrene for at det kan bli en liten 2019 spire på oss også! :)

Nettopp vært gjennom en cytotek-kur(torsdag) etter MA, sluttet å blø i dag, håper på nytt fryseforsøk i januar/februar :)
Huff, det va ikke sånn det skulle være :sorry: Håper så inderlig for fryseforsøk i jan/feb da ❤️ Det er deres tur nå ❤️❤️
Stooor klem❤️:)

Back
Topp