-Drømmen om en liten spire-

såå herlig :Heartred Hvordan fortalte du det til mannen?? hilsen nysgjerrigenorri
Jeg trengte vell ikke å si noe til han :smiley-ashamed004 Han visste at det straks tid for å teste, så han skjønte det meget godt når jeg kom ut fra badet med hovne øyne og et stort glis :hilarious: Så han spurte bare om det gikk denne gangen og alt jeg klarte å gjøre var å nikke :D

Jeg trengte vell ikke å si noe til han :smiley-ashamed004 Han visste at det straks tid for å teste, så han skjønte det meget godt når jeg kom ut fra badet med hovne øyne og et stort glis :hilarious: Så han spurte bare om det gikk denne gangen og alt jeg klarte å gjøre var å nikke :D

hihi koselig uansett :HeartredJeg har jo store planer om å overraske mannen når det blir vår tur, men ser vel egentlig for meg at det blir noe ala det du fortalte nå som blir å skje :p

hihi koselig uansett :HeartredJeg har jo store planer om å overraske mannen når det blir vår tur, men ser vel egentlig for meg at det blir noe ala det du fortalte nå som blir å skje :p
Jeg hadde egentlig store planer, men det ble ikke så mye av :hilarious:

For en nydelig strek! ❤️

5+0 ❤️

Første milepæl er nådd! Hurra! Da er vi kommet over den kjemiske grensen og det føles veldig godt! Neste milepæl blir å få 3+ på digital, men det må nok pent vente til tirsdag/onsdag:) Vi får se ;) Tok den siste CB testen jeg hadde igjen i dag, og jeg trur det blir siste testing fram til jeg tar den digitale :)

Mine milepæler:
- Komme over 5+0❤️
- Få 3+ på digital
- TUL i uke 8 el 9
- Komme til uke 12

5+0.jpg

Den øverste er fra 15 DPO, mens de to nederste er tatt i dag på 19 DPO.
Helmtesten virker litt svakere i dag, men de testene er såpass dårlig at det tenker jeg ikke så mye på :p

5+0 ❤️
Første milepæl er nådd! Hurra! Da er vi kommet over den kjemiske grensen og det føles veldig godt! Neste milepæl blir å få 3+ på digital, men det må nok pent vente til tirsdag/onsdag:) Vi får se ;) Tok den siste CB testen jeg hadde igjen i dag, og jeg trur det blir siste testing fram til jeg tar den digitale :)

Mine milepæler:
- Komme over 5+0❤️
- Få 3+ på digital
- TUL i uke 8 el 9
- Komme til uke 12

Vis vedlegget 299677
Den øverste er fra 15 DPO, mens de to nederste er tatt i dag på 19 DPO.
Helmtesten virker litt svakere i dag, men de testene er såpass dårlig at det tenker jeg ikke så mye på :p
Det er jo flott stigning på CB testen :D Hurra for 5+0 - igjen :laughing002

Forts. 5+0 ❤️

Dagen i dag har virkelig ikke vært god. Jeg har hatt en sånn uggen følelse om at det er noe som ikke stemmer. Jeg vet ikke hva det er, klarer liksom ikke helt å sette fingeren på det. Det har vært slik i fra jeg stod opp i mårres. Det hjelper jo ikke det at symptomene mine bare har forduftet ila kvelden. Ikke noe tegn til ømme bryster, ikke særlig trøtt lenger og det har ikke vært like mye kramper som tidligere. Jeg vet jo utmerket at symptomer kommer og går, men i dag var liksom ikke dagen for det kjente jeg. :banghead: Denne usikkerheten er det værste jeg vet..

Dette er jo noe helt nytt og ukjent, så skjønner at du blir usikker. Hadde sikkert vært på akkurat samme viset! Men jeg krysser alt jeg har for alt er fint med lille bønna i magen :Heartred Graviditetstestene viser jo veldig fin stigning, og det er sikkert helt vanlig at symptomene er litt opp og ned! Tenk da, det er jo noen som går rundt med null symptomer, alle er jo så forskjellige og det at symptomene har roet seg ned ila kvelden trenger ikke bety noe som helst!

Dette er jo noe helt nytt og ukjent, så skjønner at du blir usikker. Hadde sikkert vært på akkurat samme viset! Men jeg krysser alt jeg har for alt er fint med lille bønna i magen :Heartred Graviditetstestene viser jo veldig fin stigning, og det er sikkert helt vanlig at symptomene er litt opp og ned! Tenk da, det er jo noen som går rundt med null symptomer, alle er jo så forskjellige og det at symptomene har roet seg ned ila kvelden trenger ikke bety noe som helst!
Takk for gode ord snille du❤️ Jeg trur min og mannen sin usikkerhet på helsen og kroppen min begynner å gå litt mer innpå meg :sorry: Klarer liksom ikke helt å stole på kroppen etter alt som har skjedd de siste tre årene :banghead: Huff, nei jeg trur jeg skal krype til sengs så jeg slipper å tenke for mye:smiley-ashamed004

Takk for gode ord snille du❤️ Jeg trur min og mannen sin usikkerhet på helsen og kroppen min begynner å gå litt mer innpå meg :sorry: Klarer liksom ikke helt å stole på kroppen etter alt som har skjedd de siste tre årene :banghead: Huff, nei jeg trur jeg skal krype til sengs så jeg slipper å tenke for mye:smiley-ashamed004

Nei du må ikke tenke på det :Heartred god natt kjære du :Heartred

Da jeg ble gravid med minsten, så fikk jeg også en slik dag der jeg følte at _noe_var galt (vi var faktisk flere som fikk den følelsen på samme dag). Jeg kunne ikke sette fingeren på hva det var.
Men minsten er nå 1,5år:Heartred
Så dette kommer nok til å gå fint, testene er kjempefine:Heartred

Ønsker deg masse masse gode vibber og håper du klarer å slappe av i det. Uansett om man føler det bra eller dårlig, om man blør eller ei - ingen ting er ensbetydende med noe som helst, og uansett er det for tidlig til at man kan endre det så du gjør ikke noe direkte galt om du ikke drar til lege på alle dårlige følelser. Det er det eneste jeg har lært fra sistgang! :Heartred

❤ Sov godt! Symptomer kan komme og gå uten at det betyr noe negativt. Håper du får en bedre dag i morgen.❤
Da jeg ble gravid med minsten, så fikk jeg også en slik dag der jeg følte at _noe_var galt (vi var faktisk flere som fikk den følelsen på samme dag). Jeg kunne ikke sette fingeren på hva det var.
Men minsten er nå 1,5år:Heartred
Så dette kommer nok til å gå fint, testene er kjempefine:Heartred
Jeg gjorde også det, flere ganger. Min er også 1,5 år nå :)
Ønsker deg masse masse gode vibber og håper du klarer å slappe av i det. Uansett om man føler det bra eller dårlig, om man blør eller ei - ingen ting er ensbetydende med noe som helst, og uansett er det for tidlig til at man kan endre det så du gjør ikke noe direkte galt om du ikke drar til lege på alle dårlige følelser. Det er det eneste jeg har lært fra sistgang! :Heartred
Ååå herlige dere!!❤️ Tusen takk for alle gode ord! Jeg føler meg heldigvis veldig mye bedre i dag og den ekle følelsen jeg hadde i går er forduftet helt. ❤️ I dag har jeg heldigvis vært innom jobben noen timer, så da fikk jeg tankene litt på avstand. :)

5+1 ❤️
Det er vell i dag det sies at hjertet begynner å slå ❤️ Jeg kjenner jeg gleder meg veldig til å høre den lyden.
Fikk mail i fra privat klinikken her om at jeg har fått time til TUL den 20. juni, da er jeg ca 7+4 uker på vei. Litt tidligere enn det jeg ønsket, men det gjør ikke noe. Jeg ser virkelig fram til det :)

Last edited:
Back
Topp