Majaflyfly
Glad i forumet
Grattis med positiv test. Krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen frem til termin.
Ellers var det koselig å se deg igjen.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Fint å være tilbake med noe positivt også..Grattis med positiv test. Krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen frem til termin.
Oj!!! Gratulerer så mye! Dette var hyggelig å lese.
Masse lykke til hos legen, du får nok sikkert tul, iallefall hvis du er usikker på hvor langt du er på vei.Kan det bli mandag snart?? Vil ringe legen!
Håper på TUL
Masse lykke til hos legen, du får nok sikkert tul, iallefall hvis du er usikker på hvor langt du er på vei.
Kan det bli mandag snart?? Vil ringe legen!
Håper på TUL
Legetime om en uke!
Har så lyst til å bestille en privat gynotime..! nysgjerriiiiiig!
Jeg ser at jeg har misforstått for jeg trodde du hadde legetime igår jeg. Beklager misforståelsen.
Jeg synes du skal bestille en privat time hos en gynekolog. Jeg er like nysgjerrig som deg.
Masse lykke til med ULSåh. Da fikk man en gråte-utblåsning unna.. har gått og bekymret meg i hele dag, og tenkt og grublet på hvorfor kvalmen er borte.. og lest og lest og lest.. snakket med ei venninne, som beroliget meg med at de kommer og går av og til!
Så får vi bare håpe at jeg er emo pga hormonene, heh...
11 timer til UL..