Drømmen om en liten familie..

Grattis med positiv test. Krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen frem til termin.
Ellers var det koselig å se deg igjen.
 
Last edited:
Grattis med positiv test. Krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen frem til termin.
Ellers var det koselig å se deg igjen.
Takk :) Fint å være tilbake med noe positivt også.. :joyful:
 
Kan det bli mandag snart?? Vil ringe legen!:smiley-bounce012
Håper på TUL :love7
 
Heh, gikk gjennom whatsappen mellom meg og mannen. Såh, hadde mens 27 mars, startet muligen 26.. så det vil si jeg er ca 7 + 4! Enda lenger på vei enn jeg trodde! :O Blir spennende med UL ihvertfall! Håper spiren klamrer seg fast.. <3
 
Legetime om en uke!
Har så lyst til å bestille en privat gynotime..! nysgjerriiiiiig!
 
Legetime om en uke!
Har så lyst til å bestille en privat gynotime..! nysgjerriiiiiig!

Jeg ser at jeg har misforstått for jeg trodde du hadde legetime igår jeg. Beklager misforståelsen.

Jeg synes du skal bestille en privat time hos en gynekolog. Jeg er like nysgjerrig som deg.
 
Jeg ser at jeg har misforstått for jeg trodde du hadde legetime igår jeg. Beklager misforståelsen.

Jeg synes du skal bestille en privat time hos en gynekolog. Jeg er like nysgjerrig som deg.

Det går helt fint :)

Har fått gynotime til mandag! :joyful:
 
15 timer til UL.. Og i dag har jeg veldig lite symptomer..
Noe av det verste jeg vet er kvalme, men akkurat nå savner jeg den.. :(
 
Last edited:
Såh. Da fikk man en gråte-utblåsning unna.. har gått og bekymret meg i hele dag, og tenkt og grublet på hvorfor kvalmen er borte.. og lest og lest og lest.. snakket med ei venninne, som beroliget meg med at de kommer og går av og til!
Så får vi bare håpe at jeg er emo pga hormonene, heh...
11 timer til UL.. :Heartred
 
Såh. Da fikk man en gråte-utblåsning unna.. har gått og bekymret meg i hele dag, og tenkt og grublet på hvorfor kvalmen er borte.. og lest og lest og lest.. snakket med ei venninne, som beroliget meg med at de kommer og går av og til!
Så får vi bare håpe at jeg er emo pga hormonene, heh...
11 timer til UL.. :Heartred
Masse lykke til med UL :)
 
61093854_393748361481310_2958831201034436608_n.jpg
HJERTET BANKER! :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
Jeg stygg-grein med en gang jeg så det lille hjertet pulsere på monitoren!
Herregud, noe så vakkert :Heartred

Gyno mente jeg var 9 uker på vei, med termin 2 januar. :) :) :)
 
Vært hos fastlegen i dag, og fått helsekortet og sjekket hvilke medisiner jeg kan ta nå i svangerskapet :)
Kjøpte meg Gravidjournalen på Norli, kosta litt, men har så lyst til å lage en preggo-bok. (og slippe å måtte lage/tegne alt selv, som jeg gjorde med bullet journalen min)

Åååårhhh, gleder meg til neste kontroll/UL!
Vi MÅ filme hjertelyden neste gang, har drømt om den siden mandag, hihi.. Fineste lyden i verden :love7
 
Har ikke turt å fylle ut gravidjournalen enda.. er så redd for å jinxe det!

Hadde fin tur i/på byen i dag, ut med ei venninne og tok noen øl. Det hun ikke visste, var at mine øl var alkoholfrie, hihi.
Etter et par timer med skravling og bytte av pub, sa jeg det til henne. Hihi. Sååå gøy å fortelle det ansikt til ansikt :D
Og alltid fint å få en god klem :)
 
Håpte på svar fra gyno i dag, om når vi må inn til Oslo for fosterdiagnostikk. Vil bare ha UL og blodprøve, og håper det holder med det.
Synes fostervannsprøve virker litt skummelt! Det er visst "bare" 0.5 prosent sjanse for abort, men nesten den samme oddsen ble jo gitt oss for sjansen for å få barn selv, omtrent. Så vil ikke risikere noe!

Ellers går jeg og gleder meg over å fortsatt ha symptomer og koser meg med å lese om ukestadiet til lille bønna :happy::joyful:
 
Kvalmen er omtrent borte pga jeg bruker Nexium/esopremazol.. var litt deilig å få slippe å være kvalm heeele tiden..
Legen hadde sagt at den skulle være ok å bruke under graviditet, men jeg turte lissom ikke ta dem, for jeg var redd for at det kanskje viste seg å være feil. Paranoid much? :wideyed: Så nå som jeg har tatt dem et par dager, har det gått myyyye bedre med kvalmen og matlysten..

Og har hatt familiebesøk i helgen! Fant ut at tremenningen min også er gravid, og det skiller bare TRE dager mellom oss! MORO :D
 
Back
Topp