Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lallalala.. Sitter og venter på TR, så vi kan få i gang ny pp og humpe i vei!
Bestilte meg nettopp en organized-almanakk, må ha noe bedre å logge alt dette her i! Den er jo svææær også, A4 størrelse
Og håper jo jeg blir gravid snart, så jeg kan fylle den med gravid-notater og ikke bare prøve-notater..
Jeg har en forkjærlighet for almanakker og notatbøker, haha.
Og nå blir jeg litt trist av å se prøveloggen fra det siste året, så jeg tenkte jeg ville legge den bort og starte med blanke ark
God helg og sånt!
Du må ha lykke til i ny pp, når den tid kommer
Jeg har det litt som deg med almanakker og notatbøker, men jeg syns noen av de er så fine at jeg "tørr" ikke skrive i de Så de blir bare liggende, men lurt å logge prøvingen da - blir liksom noe annet enn en dagbok på nett!
&& GOD HELG
Synes absolutt du skal mase mer på legen din dere har jo tross alt prøvd i nesten 2 år med å prøve å bli foreldre så ville absolutt mast mer på legen om jeg var deg.
Japp, tenker jeg ringer på mandag og får time!
Noen tips til hva jeg kan spørre om/be om?
Evt hva har jeg krav på?
Hei!Hvordan gikk det hos legen ?
Hei!
Jo, det gikk ganske så greit. Tok noen blodprøver som jeg alltid glemmer å spørre hva er, så jeg får høre med gynekologen, haha. Han henviste meg til gyn og fikk time der den 28 Og så skal vi ta resten opp med gyn, tenker jeg. Sette oss på venteliste på prøverør og slikt.