Drømmen om en liten familie..

Det gleder meg sånn å lese historier som din. Prøvd «alt», gir opp og så plutselig to streker - mot alle odds! Hvor langt på vei er du nå og når er neste kontroll?
 
Det gleder meg sånn å lese historier som din. Prøvd «alt», gir opp og så plutselig to streker - mot alle odds! Hvor langt på vei er du nå og når er neste kontroll?

Er 10 + 6 i dag!
Skal til jordmor neste mandag, og uken etter så skal vi til oslo for diagnostikk med blodprøve og UL :)
 
11 uker i dag :love2
 
Ååårrhh. Litt panikk i kveld. Angrer bittert på at jeg ikke ringte gyno i dag, og ba om UL.. Er livredd for at det ikke er liv der inne nå.. brystene er ikke såå ømme som de pleide, kvalmen er borte (men det er nok pga nexium som jeg tar)
Ingen blødning, men tenker på MA. HATER å ha det slik!
Vil helst få en UL FØR vi reiser inn til oslo for KUB-testen. Er jo ultralyd der også, men jeg vil vite før dette.. i tilfelle det ikke er liv, og turen til oslo blir et mareritt istedet...:(
 
Ingen grunn til panikk, heldigvis. Var hos jordmor i dag, og fikk høre hjertebank med doppler :Heartred:Heartbigred:Heartred
Åååh, gleder meg til UL neste uke i Oslo!
Dette er så rart. Så sinnsykt rart. Og vakkert :Heartred Endelig ble det vår tur :Heartblue
12 + 0 i dag! (eller 12+1 nå da, siden den er over midnatt xsmile5)
 
Om 24 timer er det UL på riksen i Oslo... KUBtest.
Grugleder meg. Gleder meg til å se ræga igjen, men er livredd for at de skal finne ut at det ikke er levedyktig eller noe slikt..
 
Ræga vår er frisk og rask!
VELDIG rask! Den sprella og turnet heeele tiden, hihihi. Plutselig står beina i været, rumpa til oss, armene vinker og hele pakka. Herregud, så skjønt :Heartred
Nå føles alt myyye mer virkelig! Jeg har så lyst til å dra og shoppe babyting med en gang!!!
Jeg begynner med å fylle ut gravidjournalen min, i hvert fall :D Den har jeg satt på vent fordi jeg ikke har turt å fylle den ut, pga jeg var redd for at dette ikke kom til å ende bra..

Seeee så fin! 7 cm, og termin ble satt til 31.12.2019! Jeg kommer til å knipe igjen til over midnatt, ass. :p

ræga ul oslo 24.06.19.jpeg
 
Skal til jordmor i dag! Mannen blir med denne gangen, han kunne ikke sist.
Blir fint å høre hjertet på doppler igjen :love2

Handlet den aller første babytingen i går!
En søøøt liten body :Heartred
 

Vedlegg

  • første plagg.jpg
    første plagg.jpg
    27,3 KB · Visninger: 84
Hvordan gikk det igår hos jordmora ?

Søt body du har kjøpt :love7

Det gikk fint, hun er litt... gammeldags, men ok :) var deilig å høre hjertelyden på doppler igjen! Hun hadde knapt satt den på magen min, før vi hørte hjertet banke i vei :joyful:
Synes det er ALTFOR lenge til OUL, altsååå.. 16 aug! Har så lyst til å mase på fastlegen om en time for han har ul apparat :D :D
 
To uker igjen til OUL, og jeg er 18 + 6 i dag! :love2
Har vært så opp og ned med huet i det siste, vært helt utav meg selv noen ganger. Fikk panikk, og trodde det ikke var noe liv, siden jeg aldri kjente noe særlig bevegelser. Etter endel telefoner til lege, jordmor og føden, hvor jeg fikk lite hjelp pga ingen akutt fare for noe, (ingen blødninger eller sterke smerter) og det var mye folk på ferie, fikk jeg kjøpt en doppler og hørt hjertelyden igjen.. utrolig hvordan en liten maskin kan bety så mye.. :wideyed:
Så jeg er jo litt roligere nå, siden jeg kan berolige meg selv forholdsvis kjapt med å lytte med doppleren. Kommer til å bruke den minimalt, maks en gang i uka.
Etter alt styret begynte jeg å kjenne liv! Litt små boblete bevegelser som jeg VISSTE ikke var luft i magen, hihi.
Magen har også vokst litt, og jeg gleder meg til den blir større og jeg ikke bare ser oppblåst ut, hahah.
Nå har jeg og gubben ferie. Vært hos svigers en tur, og fått babytøy. Svigermor jobber på bruktbutikk, så vi fikk fylle en pose med hva vi ville :) Håper vi får gjort litt i ferien, som å besøke folk og være litt sosiale. Hittil har vi bare sittet i sofaen, utenom besøket til svigers da. Ikke at jeg orker stort mere i denne varmen!
 
Sykehuset ringte igår, og lurte på om jeg kunne komme en dag før til OUL.. Ehhh.. JATAKK!
Så da blir det OUL i morgen kl 13.45! Gleeeeeeder meg til å se den lille ræga vår sprelle:hello :love7
 
OUL 150819.jpg

Dagens OUL gikk kjempebra!:Heartred
JENTA VÅR er frisk og rask, og vokser som hun skal! :love2:love2:love2
Fikk ny termindato, 4 januar!
Gjør meg absolutt ingenting å få dato liiittt lenger ut i januar, hahaha :joyful:
Flere som har gratulert oss med prinsesse i dag, men vi er jo ikke kongelige! Så satser på at hun blir president :D
 
Back
Topp