Drømmen om en dragebaby (gravid)

Ja absolutt! Har begynt å endelig å tro på at det kanskje kan gå bra denne gangen, men fy så skummelt det er å tro på det!!
Det skjønner jeg :Heartred Får du god oppfølging? Ekstra ultralyd?
 
Det skjønner jeg :Heartred Får du god oppfølging? Ekstra ultralyd?
Jeg har enda ikke snakket med lege/jm, men har venninna mi som ordner med ultralyd for meg på sykehuset der hun jobber :)

Så nå har jeg TUL 28. November
 
Jeg har enda ikke snakket med lege/jm, men har venninna mi som ordner med ultralyd for meg på sykehuset der hun jobber :)

Så nå har jeg TUL 28. November
Så deilig, det er ikke så lenge til!
 
Jeg har enda ikke snakket med lege/jm, men har venninna mi som ordner med ultralyd for meg på sykehuset der hun jobber :)

Så nå har jeg TUL 28. November
Så spennende! Krysser fingrene for deg
 
Å fy f***
Hadde noen sinsykt ømme pupper i går kveld! Aldri opplevd noe lignende!
Trodde aldri jeg skulle få sove, men heldigvis gjorde jeg det. Nå er de tilbake til mer normalt for meg øm..
 
I dag var det litt blod på papiret på morgenen.. Nå løper jeg på do flere ganger i timen for å sjekke at det ikke er kommet mer..
Livredd for å begynne å spotte igjen, for det er tydeligvis sånn kroppen min starter når jeg mister..
 
I dag var det litt blod på papiret på morgenen.. Nå løper jeg på do flere ganger i timen for å sjekke at det ikke er kommet mer..
Livredd for å begynne å spotte igjen, for det er tydeligvis sånn kroppen min starter når jeg mister..
Vil bare legg igjen noe spor siden jeg snoker her :p har selv opplevd 2SAer så forstår du er livredd. Er selv 6mnd gravid nå å spottet i uke 5-6 ish denne graviditeten som jeg gjorde når jeg mistet i SA. Men denne gangen gikk det bra fordi om jeg spottet. Håper det samme gjelder deg :Heartred
 
Vil bare legg igjen noe spor siden jeg snoker her :p har selv opplevd 2SAer så forstår du er livredd. Er selv 6mnd gravid nå å spottet i uke 5-6 ish denne graviditeten som jeg gjorde når jeg mistet i SA. Men denne gangen gikk det bra fordi om jeg spottet. Håper det samme gjelder deg :Heartred
Takk, det hjelper veldig å høre noen solskinnshistorier ❤️
 
Har du spottet noe mer da?

Heier på en terminspire for deg også :Heartred
Litt, men mindre enn de gangene jeg har mistet, så har et lite håp om at det skal gå bra.
 
Litt, men mindre enn de gangene jeg har mistet, så har et lite håp om at det skal gå bra.
Håper for deg, spottet en del av og på jeg også. Ikke så mye at jeg trengte bind, men nokk til at skrekken meldte seg for å blø enda mer. Når jeg mistet å spottet ble graviditetstestene svakere i takt med spottinga. Så du kan nå se om de blir svakere om du føler for det.
Men tror nok det er vanlig spotting pga skjøre slimhinner hos deg(håper veldig på det ) :Heartred
 
Håper for deg, spottet en del av og på jeg også. Ikke så mye at jeg trengte bind, men nokk til at skrekken meldte seg for å blø enda mer. Når jeg mistet å spottet ble graviditetstestene svakere i takt med spottinga. Så du kan nå se om de blir svakere om du føler for det.
Men tror nok det er vanlig spotting pga skjøre slimhinner hos deg(håper veldig på det ) :Heartred
Det håper jeg også, vurderer å ta en test i morgen tidlig for å sammenligne med den jeg tok for noen dager siden
 
Har gått litt opp og ned i dag, noen ganger jeg er på do er det blod på papiret, andre ganger er det ikke..
Skal ta ny hcg prøve i morgen eller onsdag, men vet ikke om den blir å gi meg et klart svar, da det er 6 dager siden forige.. kjenner at jeg mest bare har lyst å krølle meg samme til en ball.. sitter på badegulvet å gråter akkurat nå.
 
Fikk svar på hcg test nå, 4217, så er fin stigning, får kanskje fremskynnet tul til torsdag eller fredag
 
Fy faen jeg hater disse gravidtingene! For en jævla berg og dalbane!
Nå har jeg følt meg ganske rolig i dag, målingen var fin på morgenen, jeg har nesten ikke blødd, og ting virket bedre.. så går jeg på do etter middag og da var det plutselig mye mer blod på papiret, mer enn bare litt sånn små spotting.. fortsatt rosa da, så ikke en kraftig blødning enda, men nå er jeg bekymret igjen..
 
Våknet alt for ridlig.. ømme pupper er tilbake, så håper det er et godt tegn!
Blør fortsatt, men tok en test som var sterkere enn tidligere, så også et godt tegn :smiley-angelic001
Blør fortsatt.. det er ikke bra..

I morgen, fredag, er det sjekk på sykehuset! Blir godt å få noen svar!
 
Våknet alt for ridlig.. ømme pupper er tilbake, så håper det er et godt tegn!
Blør fortsatt, men tok en test som var sterkere enn tidligere, så også et godt tegn :smiley-angelic001
Blør fortsatt.. det er ikke bra..

I morgen, fredag, er det sjekk på sykehuset! Blir godt å få noen svar!
Så bra du skal en tur på sykehuset, det blir godt å se alt står bra til der inne :Heartred Blødninger er så stress, jeg forstår veldig godt at du blir redd :Heartred
 
Back
Topp