Drømmen om en dragebaby (gravid)

I går lagde vi tantekopper som vi skal gi til søstrene til mannen til jul.
Gleder oss veldig til å se reaksjonen.
Tenker vi tar en tur opp til sykehuset lillejulaften og får tatt en siste ultralyd før vi slipper bomben.. Da er vi 10+2. Mens vi er på ul da så tar vi et bilde som vi skal sende til min søster på julaften, mine foreldre skal være med min søster på julaften, og da tenker vi å facetime min mor og sende ultralydbilde til min søster når vi vet at de alle er samlet :)
Jeg tror dette blir en veldig bra jul!
 
10+2
Vært på ny ultralyd i dag, og alt er fint med lille nurket! Veldig mye bevegelser, så nesten ut som hen danset inni magen. :dance011
Vinket gjorde den også.
Gjorde det vanskelig å få nøyaktige mål, men fikk ca. mål på 3,2-3,5 så 10+1-10+3, så stemmer fortsatt veldig bra med utviklingen så langt.

I morgen blir det en ekstra julegave til hele familien!
IMG_1436.jpeg
 
Lenge siden jeg har oppdatert her nå!
Fortalte jo til familien julaften og alle var fra seg av glede, på begge sider av familien.

I dag har jeg vært på OTUL, og alt ser helt perfekt ut, hadde vist en veldig fotogen liten gutt i magen, og det var lett å få tatt alle målene. Hun sa hun var helt sikker på at NIPT testen kommer til å vise "liten sannsynlighet" for trisomi da alle målene var godt innenfor normalen.

Nå prøver jeg på å få mannen interessert i å diskutere guttenavn, men han er ikke helt der enda tydeligvis.. så i mellomtiden får jeg bare lage liste

IMG_1627.jpeg
 
Lenge siden jeg har oppdatert her nå!
Fortalte jo til familien julaften og alle var fra seg av glede, på begge sider av familien.

I dag har jeg vært på OTUL, og alt ser helt perfekt ut, hadde vist en veldig fotogen liten gutt i magen, og det var lett å få tatt alle målene. Hun sa hun var helt sikker på at NIPT testen kommer til å vise "liten sannsynlighet" for trisomi da alle målene var godt innenfor normalen.

Nå prøver jeg på å få mannen interessert i å diskutere guttenavn, men han er ikke helt der enda tydeligvis.. så i mellomtiden får jeg bare lage liste

Vis vedlegget 424830
Se på fine lille babyen da :love7
 
For en berg og dalbane du har hatt!!! Og så utrolig koselig å se at det har gått så fint til slutt ❤️❤️☺️ gratulerer så mye (sagt litt langt uti, men allikevel hihi) :wav opplever litt det samme nå som du gjorde, så var utrolig godt å se at det allikevel kan gå bra ❤️
 
Men For en berg og dalbane du har hatt!!! Og så utrolig koselig å se at det har gått så fint til slutt ❤️❤️☺️ gratulerer så mye (sagt litt langt uti, men allikevel hihi) :wav opplever litt det samme nå som du gjorde, så var utrolig godt å se at det allikevel kan gå bra ❤️
Ja her har det vært opp og ned, frem og tilbake og følelser i sving :laughing002
Veldig glad for at alt ser fint ut og at lille gutten i magen vokser som han skal
 
Nå er det veldig lenge siden jeg har kommet med en oppdatering her!
Føler liksom ikke det er så mye å si.

Formen er fortsatt fin, og jeg har heldigvis en jobb som ikke er veldig fysisk krevende så klarer å jobbe 100% og håper jeg skal klare det helt frem til jeg må ut i permisjon.

Kjenner liv hver dag nå, noe som er veldig fint for da klarer jeg å slappe mye mer av og kose meg med graviditeten. Er heldig som har så mange flotte damer på jobb som støtter meg og som gleder seg over at alt går bra med lille prinsen i magen. Min nærmeste leder tilrettelegger så mye hun kan, og hver gang det er nok folk på kontoret jeg vanligvis jobber på, så sjekker hun opp om jeg kan sitte på kontoret som er nærmere der jeg bor, slik at jeg skal slippe å kjøre 45 min hver vei, hver dag.

I påsken har jeg og mannen bestilt oss spontantur til London, som jeg gleder meg utrolig mye til! Blir siste turen vi drar på bare oss to, selv om vi skal på en tur til Nice sammen med søstrene hans i April. Gleder meg veldig til å se de igjen, da de ennå ikke har sett meg etter at jeg begynte å få mage.

Ellers har vi bestemt oss for vogn, og svigerfar og svigerstemor har sagt at de skal betale for den - det blir en Cybex Priam med både bag og sittedel i mountain blue.
Så kommer vi nok til å kjøpte Cybex cloud t som bilstol, og eventuelt oppgradere til Sirona t når vi må ha ny.

Utover dette har vi egentlig ikke planlagt så mange kjøp enda, bortsett fra at vi mest sannsynlig blir å gå for sprinkelseng og kommode fra IKEA - mannen har sett seg ut dette settet_ https://www.ikea.com/no/no/p/myllra-babymobler-2-deler-hvit-s89506124/

Det meste av klær til baby kommer vi til å arve fra min venninne som fikk en gutt for et halvt år siden, og hun har vist også masse annet stash som vi skal få.
Min søster har en paraplytrille som vi kan arve, og en annen venninne har en voksipose som hun sier vi kan få. Føler meg utrolig heldig som har så mange flotte mennesker i livet mitt!
 
Back
Topp