Drømmen om en dragebaby (gravid)

Så fine tester du har, gratulerer så mye :Heartred Forskjellige merker kan vise forskjellig styrke, så jeg ville lent meg på den flotte stigningen på babyplan:D
Har du testet med vanlig eller tidlig tester? Jeg har IKM i dag. Hadde antydning til strek på testen i går, men veldig svak. Hadde også lysrosa spotting, så veldig spent på hva som skjer videre. Ingen tegn til mensen foreløpig. Har bestemt meg for å vente med å teste på nytt til i morgen tidlig:)
Ååå krysder fingrene for at du får en tydeligere test i morgen!
Jeg har testet med vanlige tester fra babyplan. De fra smilereader er jeg faktisk ikke sikker på om er vanlige eller tidlige..
Jeg har en tidligtest fra babyplan liggende, fant den plutselig i skuffen, men er litt sent å teste med den nå :smiley-ashamed004

Fikk en venninne til å bestille blodprøver til meg til uka, så jeg får målt hcg og se stigning der, så da blir det stikk mandag og onsdag.

Jeg kjenner at jeg er glad, men samtidig veldig tilbakeholden i gleden da jeg er redd for at spiren ikke sitter denne gangen heller.
Prøver å si til meg selv at "akkurat nå er du gravid, så får du ta resten når det kommer" men klarer ikke helt å slappe av
 
Tusen takk
 
4+4
Hadde bestemt meg for å droppe test i dag, siden jeg bare har smile reader tester igjen og de har vært så svake og det er jo hver annen dag det skal være dobbling.. men jeg klarte jo selvfølgelig ikke å dy meg.. og testen er ikke noe sterkere enn i går.

I morgen skal jeg ta første blodprøve for å måle hcg, så da skal jeg klare å ikke teste.
Kanskje jeg skal innom meny og kjøpe noen "make sure" tester siden jeg hører at de skal være veldig pålitelige.
Jeg har fortsatt en digital test liggende, men tenker jeg sparer den til etter jeg har hatt begge blod prøvene og ser at hcg stiger som den skal.
IMG_1333.jpeg
 
Håper alt er fint på blodprøvene til uka :Heartred graviditetstester kan være litt lunefulle og øke i rykk og napp, og ikke minst avhenge så mye av andre faktorer enn hcg, type urinkonsentrasjon. Så håper blodprøvene viser fin hcgøkning :Heartred:Heartred
 
Håper alt er fint på blodprøvene til uka :Heartred graviditetstester kan være litt lunefulle og øke i rykk og napp, og ikke minst avhenge så mye av andre faktorer enn hcg, type urinkonsentrasjon. Så håper blodprøvene viser fin hcgøkning :Heartred:Heartred
Takk! Det håper jeg også!
Jeg vet at når jeg mistet sist, så hadde jeg hcg på 132 når jeg var 5+4, men det var noen dager etter at jeg hadde begynt å spotte.. så jeg håper hjo på høyere tall enn det.. 4+5 i dag. Er så glad jeg får svar veldig fort siden det er venninna mi som sjekker blodprøven.
Sist fikk jeg svar bare noen timer etter at blodprøven var tatt.
Skal ta prøve nr 2 på onsdag, så får jo uansett ikke et klart svar før det.. men føles litt betryggende å få et høyt tall i dag
 
Takk! Det håper jeg også!
Jeg vet at når jeg mistet sist, så hadde jeg hcg på 132 når jeg var 5+4, men det var noen dager etter at jeg hadde begynt å spotte.. så jeg håper hjo på høyere tall enn det.. 4+5 i dag. Er så glad jeg får svar veldig fort siden det er venninna mi som sjekker blodprøven.
Sist fikk jeg svar bare noen timer etter at blodprøven var tatt.
Skal ta prøve nr 2 på onsdag, så får jo uansett ikke et klart svar før det.. men føles litt betryggende å få et høyt tall i dag
Så kjekt å ha en venninne som hjelper til. Håper du får et tall som er betryggende :Heartred :Heartred
 
Så kjekt å ha en venninne som hjelper til. Håper du får et tall som er betryggende :Heartred :Heartred
Ja jeg føler meg ekstremt heldig som har henne
 
Ja.. jeg tok jo blodprøve i dag, hcg på 173, som er helt innafor normalen i følge venninna mi.
Jeg har jo ikke eksakt el dato denne måneden, så el kan jo også ha vært en dag eller to senere enn hva clue antar.
Clue sier jeg er 16dpo i dag. Uke 4 skal normalverdiene (ifølge venninna mi) være mellom 5-426, og uke 5 18-7340.

Kjøpte meg også tester fra makesure og tok en i ettermiddag
IMG_1342.jpeg
 
Gratulerer!! :happy093
 
4+6
I dag har puppene mine vært mindre ømme, og selv om jeg er kvalm nå, så har jeg ikke følt særlig på kvalme hele dagen.. jeg har heller ingen andre symptomer..
Jeg tror også det var litt rosa på papiret i kveld før jeg la meg, og brystene føles ut som de blir mindre ømme for hver time som går..
I kveld er jeg kjempebekymret for at jeg skal miste nok en gang..

I morgen skal jeg ta ny blodprøve, men jeg er allerede overbevist om at den skal vise at hcg ikke har steget så mye som det burde..
 
Har tatt ny blodprøve og venter på svar.. Men det tar jo evigheter...

Føler meg litt bedre i dag, ikke noe blod på papiret på morgenen i dag, og puppene er ømme igjen, og jeg er kvalm, hvem hadde trodd at kvalme skulle kunne gjøre en person lykkelig?
Ikke helt over bekymringen min enda, men litt mer håp enn i går kveld.
 
Back
Topp