Drømmen om en dragebaby (gravid)

Takk dere to
Om ikke det blir denne pp, så kommer vel mensen neste helg ish, og da får jeg kanskje en grei indikasjon på lutealfasen min, noe som jo kan være godt å kjenne til
 
I dag dro bi å spiste frokost på et gartneri i nærheten. Jeg hadde en veldig god BLT.
4 timer senere er jeg helt utslitt. Vi snakker så lite energi at jeg nesten ikke klarte å gå de siste trappene til huset vårt..
Og vi har ikke brukt så veldig mye energi siden frokost..
Kjørte rundt og handlet litt for svigermor, fikk levert varene, satt fra oss bilen og gikk til biblioteket for å stemme (Ca 15 min gange).
Når plikten var gjort handlet vi inn til middag og gikk hjem, halvveis hjemme bare mistet jeg all energi.. det var helt merkelig, mannen måtte nesten dra meg de siste 50 meterbr
 
9dpo

I dag våknet jeg opp irritert på mannen, hvorfor?
Jo jeg hadde en drøm..
Jeg skulle til New York (uvist hvorfor), av en eller annen grunn hadde han vist nok bestilt flybilletten min. Det var noen andre som skulle få meg til flyplassen og plutselig oppdaget vi at det bare var 30 minutter til flyet skulle gå. Vi løp til bilen og kjørte til flyplassen. Kom dit 5 minutter før flyet skulle ta av. Sjekket tavla og det var ikke noe fly til New York før 5 timer senere.. plutselig kommer jeg på at mannen ikke har sendt meg flybillettene, så jeg har aldri selv sett når flyet skal gå, bare blitt fortalt det av denne personen som skulle kjøre meg.
Så jeg prøver å ringe mannen for å få han til å gi meg bestillingsnummeret, men da er det bestekompisen hans som tar telefonen. Han prøver å late som at han er mannen min, og sier at nei han har ikke kjøpt noe billett. Jeg ber han gi telefonen til mannnen, og han sier han skal gjøre det, men det er bare stilt i andre enden..
Så våknet jeg akkurat i det jeg nesten begynte å gråte i drømmen..

Hvorfor er denne drømmen merkelig? Vel jeg jobber med å selge flybilletter! Hvorfor ville jeg ikke ha kjøpt flybilletten min selv?
Og en annen ting, jeg husker aldri drømmene mine, aldri! Og dette er andre gang denne uka jeg våkner og husker hva jeg har drømt..
 
10dpo - blenda test

Fikk ikke testet på morgenen i dag, men kveldsstest er negativ, så tviler på at spira sitter denne runden.. og det ser dessverre ut som at neste el er mens jeg er i Albania uten mannen..
 

Vedlegg

  • IMG_0828.jpeg
    IMG_0828.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 50
11DPO og ingenting..

Våknet opp og var kvalm på morgenen i dag, så bestemte meg for å ta en siste test før ikm.
også denne er helt blenda så nå tror jeg ikke jeg skal teste mer før ikm Fredag. Kanskje vente til Lørdag tilogmed, dersom mensen ikke er kommet da.


IMG_0829.jpeg
 
IKM - Blenda test og ingen TR

jeg hater å ha ustabil syklus. Nå synes jeg egentlig bare at mensen kan komme slik at vi kan starte ny pp..
Jeg tenkte nemlig helt feil, og det er ikke før i oktober at jeg skal til Albania.. Hjernen min er litt tåkehjerne for tiden..
 
CD2-PP7 (pp2 etter SA)

Ja så e det på an igjen
På an igjen
På an igjen
På an igjen

I går kom endelig mensen, så da er det på tide med ny prøveperiode.
El er annslått til å være den helga vi er på besøk hos et vennepar, så usikker på hvordan det skal gå.. Blir absolutt ikke lagt noen aksjer mens vi er der, siden vi må sove på rommet til en av guttungene deres..
Får håpe at el er tidligere eller senere enn hva clue gjetter på..

hvis jeg regner riktig var Lutealfasen min 13 dager denne månede (dagen etter el til dagen før mens), og det er jo en fin lengde.
 
CD2-PP7 (pp2 etter SA)

Ja så e det på an igjen
På an igjen
På an igjen
På an igjen

I går kom endelig mensen, så da er det på tide med ny prøveperiode.
El er annslått til å være den helga vi er på besøk hos et vennepar, så usikker på hvordan det skal gå.. Blir absolutt ikke lagt noen aksjer mens vi er der, siden vi må sove på rommet til en av guttungene deres..
Får håpe at el er tidligere eller senere enn hva clue gjetter på..

hvis jeg regner riktig var Lutealfasen min 13 dager denne månede (dagen etter el til dagen før mens), og det er jo en fin lengde.
Absolutt fin lengde! Perfekt, vil jeg si! Nå har kroppen fått en syklus etter sa også, så nå blir det nok bra! Krysser fingrene for junibebis på oss! Jeg er også på CD 2
 
Absolutt fin lengde! Perfekt, vil jeg si! Nå har kroppen fått en syklus etter sa også, så nå blir det nok bra! Krysser fingrene for junibebis på oss! Jeg er også på CD 2
Jeg håper på det, men får se i forhold til når el er
 
Nå har det vært stilt fra meg en stund, og jeg vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være fremover heller..
Ble ikke aktiv prøving denne pp da vi var hos ei venninne og familien hennes under el, og jeg har ikke sex i senga til en 7 åring.. fikk lagt inn noen aksjer på det som burde være dagen før el, muligens 2 dager før el, så er en bitteliten mulighet.

Neste pp er jeg i det store utland uten mannen når forventet el er, så blir nok ikke noe da heller..
Så da er det vel November som kanskje blir aktuelt å prøve mer efektivt igjen. Frem til da er det bare å prøve å bli kjent med kroppen og symptomer på el som gjelder, og det er ikke så gøy å skrive om fra dag til dag..
 
Nå har det vært stilt fra meg en stund, og jeg vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være fremover heller..
Ble ikke aktiv prøving denne pp da vi var hos ei venninne og familien hennes under el, og jeg har ikke sex i senga til en 7 åring.. fikk lagt inn noen aksjer på det som burde være dagen før el, muligens 2 dager før el, så er en bitteliten mulighet.

Neste pp er jeg i det store utland uten mannen når forventet el er, så blir nok ikke noe da heller..
Så da er det vel November som kanskje blir aktuelt å prøve mer efektivt igjen. Frem til da er det bare å prøve å bli kjent med kroppen og symptomer på el som gjelder, og det er ikke så gøy å skrive om fra dag til dag..
Jeg har lurt på hvor det ble av deg! :Heartred Høres ut som om dere har truffet el godt! Krysser fingrene for dere!
 
Jeg har lurt på hvor det ble av deg! :Heartred Høres ut som om dere har truffet el godt! Krysser fingrene for dere!
Takk, jeg håper jo også at vi har truffet, men har ikke egentlig trua
 
I dag kom plutselig el slim.. så da må jeg teste etter el igjen.. trodde jeg gikk glipp av el denne måneden og det kan jeg jo fortsatt ha gjort.. men blir spennende å se hva el test sier i kveld
 
Veldig positiv el-test i dag! La aksjer i går, og får vist overnattingsbesøk i helga, så da får vi se om jeg får lurt mannen til en midt på dagen økt i morgen, mens han som skal overnatte er på jobb
Men med positiv el test i dag så er jo da hele syklusen min forsjøvet, igjen..
 
Etter å ha holdt meg unna forumet i noen uker for å prøve å roe litt ned på testtrangen og stresset med prøving har jeg endelig klart å gå til ikm uten å teste..
Testet i går (ikm) og syntes kanskje jeg veldig svakt kunne skimte noe på den ene testen, så testet selvfølgelig 2 ganger til men ingen utslag..
På kvelden var det litt rosa på papiret så da tenkte jeg at det var det..
Ikke noe mensen når jeg våknet i dag, så tok en test til som var svakt positv.. så nå krysser jeg bare fingrene for at den er sterkere i morgen.
IMG_1327.jpeg
 
Tok en ny test når jeg kom hjem fra jobb i dag, og den er vel sterkere?
IMG_1328.jpeg

Kjenner jeg bare må legge meg til å sove slik at jeg kan ta ny test i morgen

Vært litt kvalm i ettermiddag, så mannen hintet frempå at jeg kanskje burde ta en test.
Ikke lyst å si noe til han før jeg får en tydelig strek, da han er veldig skeptisk til svake tester..
 
Tok en ny test når jeg kom hjem fra jobb i dag, og den er vel sterkere? Vis vedlegget 419227
Kjenner jeg bare må legge meg til å sove slik at jeg kan ta ny test i morgen

Vært litt kvalm i ettermiddag, så mannen hintet frempå at jeg kanskje burde ta en test.
Ikke lyst å si noe til han før jeg får en tydelig strek, da han er veldig skeptisk til svake tester..
Den er sterkere ja ❤️
 
Siste babyplan testen jeg har er tatt i dag, jeg synes den ser rosa ut.
IMG_1330.jpeg


Tok også en smile reader siden jeg har noen få igjen av de og den er mye svakere..
IMG_1331.jpeg
 
Så fine tester du har, gratulerer så mye :Heartred Forskjellige merker kan vise forskjellig styrke, så jeg ville lent meg på den flotte stigningen på babyplan:D
Har du testet med vanlig eller tidlig tester? Jeg har IKM i dag. Hadde antydning til strek på testen i går, men veldig svak. Hadde også lysrosa spotting, så veldig spent på hva som skjer videre. Ingen tegn til mensen foreløpig. Har bestemt meg for å vente med å teste på nytt til i morgen tidlig:)
 
Back
Topp