Drømmen om en dragebaby (gravid)

2DPO - kraftig forkjølet
I hele går kveld gikk jeg rundt å nøs som en gal. Tenkte det måtte være noe allergi, så før jeg gikk til sengs tok jeg en allergitabelett.
Nysingen gav seg og jeg fikk endelig sove.
Når jeg våknet i morges var halsen sår, kroppen verket og det føltes som jeg hadde litt feber. Så jeg la meg til å sove litt mer, i håp om at det kunne gå over.

Når jeg nå sto opp føler jeg meg verre. Tett nese, sår hals, bommul i hjernen.. målte feber og den var nesten. 39.

Så frokost i dag består av to paracet og diverse kost-tillskudd, i håp om at feberen forsvinner så jeg kan bli med mannen på tur.
 
2DPO - kraftig forkjølet
I hele går kveld gikk jeg rundt å nøs som en gal. Tenkte det måtte være noe allergi, så før jeg gikk til sengs tok jeg en allergitabelett.
Nysingen gav seg og jeg fikk endelig sove.
Når jeg våknet i morges var halsen sår, kroppen verket og det føltes som jeg hadde litt feber. Så jeg la meg til å sove litt mer, i håp om at det kunne gå over.

Når jeg nå sto opp føler jeg meg verre. Tett nese, sår hals, bommul i hjernen.. målte feber og den var nesten. 39.

Så frokost i dag består av to paracet og diverse kost-tillskudd, i håp om at feberen forsvinner så jeg kan bli med mannen på tur.
God bedring :Heartred
 
Takk, føler meg litt bedre i dag, selv om jeg hadde litt feber på morgenen.
Ikke nok til å holde meg borte fra jobb, men får se om jeg kanskje går hjem litt tidlig slik at jeg ikke smitter min kollega når hun kommer på jobb :)
 
4DPO - 6 dager til test
føler tiden går veeeldig sakte..
Hadde heldigvis ikke feber når jeg våknet i dag, men fortsatt sår hals og bommul i hodet.. håper det er bedre i morgen.

Fikk en god nyhet i går da. Sjefen bestemte sec plutselig for at jeg skulle få jobbe 2 dager på kontoret som er 15 min hjemmefra, då både Onsdag og Torsdag kan jeg gå til jobb, pluss at jeg er hjemme ca 2 timer tidligere etter jobb. Håpet er jo etterhvert å kunne jobbe fulltid her i byen, men enn så lenge blir jeg glad for de vaktene jeg får. Fremover blir det også ca 1 vakt i uka. Og forhåpentligvis hver dag fra Juni/Juli.
 
5Dpo - 5 dager til test
Fra i morgen vil det være færre dager til testing enn det er dager siden eggløsning!

I dag har jeg vært småkvalm og hatt lite matlyst.. Det er mer sannsynlig at det har sammenheng med at jeg har vært syk enn at det skal være symptomer på noe annet..
 
6Dpo -4 dager til test!

Ikke egentlig så mye annet å si..
Hoster fortsatt og har vond hals og sporadisk tett nese.. matlysten er heller ikke på topp, men bedre enn de foregående dagene..

Symptomer:
Har ikke symptomer jeg tenker så mye pver. Noe mer luft i magen enn hva jeg har normalt, ellers kan alt annet forklares med at jeg har vært syk..
 
6Dpo -4 dager til test!

Ikke egentlig så mye annet å si..
Hoster fortsatt og har vond hals og sporadisk tett nese.. matlysten er heller ikke på topp, men bedre enn de foregående dagene..

Symptomer:
Har ikke symptomer jeg tenker så mye pver. Noe mer luft i magen enn hva jeg har normalt, ellers kan alt annet forklares med at jeg har vært syk..
Bare fire dager til test!! Wuhu!
 
Bare fire dager til test!! Wuhu!
Jeg vet! Og selv da er det fortsatt litt tidlig å teste.. men jeg blir så påvirket av alt her inne
Tidligere har jeg jo ikke testet før ikm
 
Jeg vet! Og selv da er det fortsatt litt tidlig å teste.. men jeg blir så påvirket av alt her inne
Tidligere har jeg jo ikke testet før ikm
Jeg kommer også til å teste 10 dpo, men det er 6 dager til for meg. Jeg er på andre siden :hilarious:
 
Yesss gleder meg! Gleder meg til du skal teste også :love017
Det gjør jeg også, men har ikke egentlig en god følelse for denne pp.. syklusen ble jo forskjøvet helt pga SA, så selv om el testene var positive så klarer jeg ikke helt å se for meg at ting har gått på skinner
 
7Dpo - 3 dager til første test
I dag våknet jeg med kvalme..
Jeg får av og til kvalmebølger så det trenger ikke være et symptom på noe som helst.
Likevel, man får jo et lite håp når det plutselig er nye symptomer.
 
Jeg skulle være flink, skulle ikke teste før 10dpo.. men når jeg kom hjem fra jobb i dag gikk jeg på en test smell.. viste jo den kom til å være blenda.. jeg viste jo at 7dpo er for tidlig, spesielt på ettermiddagen.. men likevel klarte jeg ikke la vær. Helt bortkastet test selvfølgelig..


IMG_0825.jpeg
 
Spørsmålet nå er: klarer jeg å vente med å ta flere tester, eller blir det ny test i morgen tidlig? :scratch
Med mindre jeg ikke er kvalm når jeg våkner blir det vel for ny test.. :smiley-angelic008
 
8dpo -nok en blenda test
måtte selvfølgelig teste igjen på morgenen i dag, men ikke akkurat overaskende var denne også blenda..
Skal prøve å holde meg til mandag og 10dpo før neste test
 

Vedlegg

  • IMG_0826.jpeg
    IMG_0826.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 26
  • IMG_0827.jpeg
    IMG_0827.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 33
Back
Topp