Drømmedagboka

Morsom syklus

22.april:
23.april:
24.april:
25.april:
26.april:
27.april:
28.april:
29.april:
30.april:
01.mai:
02.mai:
03.mai:
04.mai:
05.mai:
06.mai:
07.mai:
08.mai:
09.mai: el-slim, stikkinger.
10.mai: el slim, mer lukket, stikkinger, småvondt i hodet. EL??
11.mai: el slim-rester lukket, stikkinger, småvondt i hodet. EL!!!
12.mai: EL!!!! ??? murringer i magen... kan hende i verste fall at Eggløsning var i dag. har stikki både på høyre og venstre side og øm i hele magen. Men i såfall er det en laaaaang og seeeeeeein syklus..... og da begynner kroppen å krølle igjen.
småvondt i hodet.
13.mai: 1dpo
14.mai: 2dpo småvondt i hodet.
15.mai: 3dpo Ikke vondt i hodet lenger... foreløpig[:D].  stikki litt.. lurer på om et egg har kjørt seg fast oppi der.. haha
16.mai: 4dpo neh.. ittno tegn... Rar smak i munn, mulig de nye vitaminene mine, hestedose[8D]
17.mai: 5dpo neh.. ittno. et stikk i høyre side og rar smak i munn... men tror det er en naturlig forklaring.
18.mai: 6dpo ikke no spess.... rar smak i munn, mulig av vitaminer. Litt øm oppi der...
19.mai: 7dpo har ikke tatt vitaminene i dag.. og har mindre smak i munn tror jeg :S også hadde jeg en akutt typisk mensmurring i magen i stad :(
20.mai: 8dpo (- kveld) Litt murringer og sånn. Ellers nada! tok vitaminer sent i går, men smaken ikke tilbake.
21.mai: 9dpo  (- morgen og - kveld)
22.mai: 10dpo  (- morgen) harr murringer og rar mage akuratt som at mensen burde komme i dag.... har ventet på den... men ikke kommet enda.
23.mai: 11dpo. tester siste gang i dag: (- morgen). Venter på mensen, alt tyder på at tanta fant passet sitt... min syklus er fucket... må nok pent be om pergo... for å klare å få to tettE::. [:(]
24.mai: 12dpo fortsatt negative...... og da er det ikke håp i helvete.. *sutre*. Og når mensen ikke har kommet enda heller... hva søren skjer.... gaah. Og om jeg ikke har EL... må jeg først til lege, så henvisning... så til gyn.... så kanskje man er heldig å har pergo til høsten, om gubben går med på det. *sutre enda litt til*
Hårskjær faktisk.
25.mai: IKM?  Blodblanda utflod.......[:@]


Første graviditet hadde jeg ømme brystvorter dagene etter EL og mye utflod dag dpo7 og dpo8.
Andre svangerskap har jeg ikke notert ømme brystvorter, men mye utflod dpo5 og dpo6

Testet positivt 3+3 og 3+4 tidligere..... vente og vente
 
ORIGINAL: ElinR

I see you....[8D]


Det gjør du ikke for tenk[:-]
 
28,28,33, ?

Har bestilt basaltempmåler og el-tester og skal prøve å finne ut om det er eggløsninger tilstede eller ei.... før vi tenker noe på det.... Er det EL der... skal vi la det gå en god stund før vi gjør noe med det [:)]
El-testing fra 4. juni

http://www.fertilityfriend.com/home/1c66c6


25.mai: TR på besøk... vi som ikke har nok sengeplasser engang[&o]
26.mai: TR
27.mai: TR
28.mai: TR, fikk vondt i halsen og feberfølelse på kvelden
29.mai: TR, vondt i halsen og influflensa
30.mai: ikke helt frisk enda.. nærmer seg.. men voldsomt trøtt.
31.mai: litt forskjøla.. og lurer på om pollen'et brått har tatt igjen meg. Temp svinger veldig om morgenen desverre.
01.juni: Pollenallergien har slått ut for fullt.... første sommern på flere år som ikke-gravid.. USJ!!! Bestilt ny temp da den andre ikke funker.
02.juni: neg el-test
03.juni: Litt sår i halsen fortsatt. Ellers ca. ferdig med spotting.
04.juni: jeje... blir nok en liten stund til el kjennes det ut som.
05.juni: ....
06.juni:

07.juni:
08.juni: EL ved 28dagers syklus:

09.juni:
  fortsatt ikke temp.skifte... så hvor blir det av EL?[>:]
10.juni: ikke no temp skifte nei....... GRRRRRRR..... faens EL.
meeeeen sent på kvelden og
:

11.juni: temp litt på vei opp *krysse fingre*
12.juni:
13.juni: EL ved 33 dagers syklus
14.juni:
15.juni:

16.juni:
17.juni:
18.juni:
19.juni:
20.juni:
21.juni:
22.juni: IKM ved 28 dgrs syklus
23.juni:
24.juni:
25.juni:
26.juni:
27.juni: IKM ved 33 dgrs syklus
 
Takk for at du ikke bet av meg hodet igår[:D] Og jeg lover å bestille mer neste gang[;)]

Denne dagboka skal jeg følge med på.. Selv om jeg ikke ser deg[;)]
 
ORIGINAL: lmk88

Takk for at du ikke bet av meg hodet igår[:D] Og jeg lover å bestille mer neste gang[;)]

Denne dagboka skal jeg følge med på.. Selv om jeg ikke ser deg[;)]


ååå.....  jeg er jo ikke tett heller daaaa.... Jeg pleier å si akuratt det jeg mener, men jeg er egentlig bare snill[:D][:D].
Helt sant[:-][8D][:)]. Og... INGEN SER MEG HER!!! [:)]
 
28,28,33, ?

Har bestilt basaltempmåler og el-tester og skal prøve å finne ut om det er eggløsninger tilstede eller ei.... før vi tenker noe på det.... Er det EL der... skal vi la det gå en god stund før vi gjør noe med det [:)]
El-testing fra 4. juni

Tegn forrige 2 svangerskap: MYE utflod på 8 dpo første gang og noen dager og 7dpo gang nr 2.
Testet svakt positivt 11dpo begge ganger.

http://www.fertilityfriend.com/home/1c66c6


25.mai: TR på besøk... vi som ikke har nok sengeplasser engang[&o]
26.mai: TR
27.mai: TR
28.mai: TR, fikk vondt i halsen og feberfølelse på kvelden
29.mai: TR, vondt i halsen og influflensa
30.mai: ikke helt frisk enda.. nærmer seg.. men voldsomt trøtt.
31.mai: litt forskjøla.. og lurer på om pollen'et brått har tatt igjen meg. Temp svinger veldig om morgenen desverre.
01.juni: Pollenallergien har slått ut for fullt.... første sommern på flere år som ikke-gravid.. USJ!!! Bestilt ny temp da den andre ikke funker.
02.juni: neg el-test
03.juni: Litt sår i halsen fortsatt. Ellers ca. ferdig med spotting.
04.juni: jeje... blir nok en liten stund til el kjennes det ut som.
05.juni: ....
06.juni: nesten positiv el-test.... så ut som for meg... men var visst en  nyanseforskjell.. hehe
07.juni:
08.juni:

09.juni:
  fortsatt ikke temp.skifte... så hvor blir det av EL?[>:]
10.juni: ikke no temp skifte nei....... GRRRRRRR..... faens EL.
meeeeen sent på kvelden og
:

11.juni:
temp litt på vei opp *krysse fingre*. Like POSITIV EL-test i dag som i går, bildet over. Da regner jeg den som jeg fikk 06.juni som negativ. Og håper på EL nå....  EL!!!!!!!!!!!!  Fertility friend mente den var i går... men må ha vært i dag på grunn av alle smertene.[:D][:D][:D][:D][:D]
12.juni: 1dpo temp litt på vei opp.... får vel svar om den har vært i mårra med temping. Veid i dag: 61,2kg[:D]
det er under startvekt forrige svangerskap. Husker ikke vekt før første.
13.juni:
2dpo. temp er høyere enn i går og... juhuuu... bekreftet el.....[:D][:D][:D]
14.juni:
3dpo litt menssmerter
15.juni: 4dpo ordentlige menssmerter og litt treg mage.
16.juni: 5dpo
17.juni: 6dpo waiting... ja
18.juni: 7dpo tålmodighet er en dyd.
19.juni: 8dpo egentlig ingen tegn
20.juni: 9dpo ingen tegn
21.juni: 10dpo neida...
22.juni: 11dpo Hatt sånn smertesak ved livmortappen igjen... rare greier.
23.juni:
24.juni:
25.juni: IKM
 
Forrige syklus i vasken.... men har el igjen om 1-3 dager fra i dag... bedre lykke neste gang.
 
Hadde el på dag 18, onsdag 13.juli
Er i dag på 6dpo
 
Så artig å lese at du er prøver igjen, er faktisk det jeg også.
Ligger lit etter deg da, venter på el her[;)]

He he...hysj...ser deg ikke og du ser heller ikke meg[8D]
 
Gratulerer så mye du er jo gravid jo, heldiggrisen - men det fortjener du selvfølgelig, bare litt misunnelig[:D]
 
Det var trist å se at du mistet, stor klem fra meg til deg.

Men lykke til, du blir nok gravid igjen, og da krysser jeg fingra for at det går slik det skal denne gangen.

Ser at du holder til i området hos dine svigerforeldre nå, leste det i en tråd, kunne vært artig å hilse på deg og veslejenta de[:)] Eller vi kunne treffes hos meg eller i byen (en av de)
 
Back
Topp