Litt bæck da [;)]
Syklus nr Firehundreogfjørtitrettito... uten pergotime...
Skal til gynekologen igjen torsdag 3.april:
13.mars: TR
14.mars:
15.mars:
16.mars:
17.mars:
18.mars:
19.mars:
20.mars:
21.mars:
22.mars:
23.mars:
24.mars:
25.mars:
26.mars:
27.mars:
28.mars:
29.mars:
30.mars: EL? kjentes kanskje slik ut... + samme dag som om jeg hadde tatt pergotime
31.mars:
1.april: ---ventetid igjen----
2.april: ---teller ned til IKM----
3.april: ----teller ned---- :) Gyn.time. Vente på sædprøve og så skal jeg ha kikhullsoperasjon... innen en måneds tid allerede kanskje... + såre brystvorter.
4.april: stølrar helt nederst i magen + såre brystvorter som jeg alltid har etter EL
5.april: stølrar helt nederst i magen + såre brystvorter som jeg alltid har etter EL
6.april: støl nederst i magen og øm øverst i skjeden ved sex.
7.april: stølheten har flyttet seg oppover i magen nærmere navlen.. jammen nysgjerrig på hva slags aktiviteter jeg driver med om dagen... som jeg ikke tåler.
8.april: litt støl nederst i magen fortsatt. Men også hatt vondt i selve magen i dag.
9.april: Fortsatt støl/stiv/rar nederst i magen. Er sulten og tørst og venter på TR, sånn at jeg kan begynne på ny pergotime-kur
10.april:
11.april:
12.april:
13.april: IKM (men går normalt 4-5 dager over tiden)
14.april:
15.april:
16.april:
17.april: Forventet TR
Syklus nr Firehundreogfjørtitrettito... uten pergotime...
Skal til gynekologen igjen torsdag 3.april:
13.mars: TR
14.mars:
15.mars:
16.mars:
17.mars:
18.mars:
19.mars:
20.mars:
21.mars:
22.mars:
23.mars:
24.mars:
25.mars:
26.mars:
27.mars:
28.mars:
29.mars:
30.mars: EL? kjentes kanskje slik ut... + samme dag som om jeg hadde tatt pergotime
31.mars:
1.april: ---ventetid igjen----
2.april: ---teller ned til IKM----
3.april: ----teller ned---- :) Gyn.time. Vente på sædprøve og så skal jeg ha kikhullsoperasjon... innen en måneds tid allerede kanskje... + såre brystvorter.
4.april: stølrar helt nederst i magen + såre brystvorter som jeg alltid har etter EL
5.april: stølrar helt nederst i magen + såre brystvorter som jeg alltid har etter EL
6.april: støl nederst i magen og øm øverst i skjeden ved sex.
7.april: stølheten har flyttet seg oppover i magen nærmere navlen.. jammen nysgjerrig på hva slags aktiviteter jeg driver med om dagen... som jeg ikke tåler.
8.april: litt støl nederst i magen fortsatt. Men også hatt vondt i selve magen i dag.
9.april: Fortsatt støl/stiv/rar nederst i magen. Er sulten og tørst og venter på TR, sånn at jeg kan begynne på ny pergotime-kur
10.april:
11.april:
12.april:
13.april: IKM (men går normalt 4-5 dager over tiden)
14.april:
15.april:
16.april:
17.april: Forventet TR