Drømmedagboka

Da er du igang igjen ser jeg, er nok greit med tidlig på dagen ettersom du har tatt den på dag 4 før.
Tror faktisk at jeg tok den tidlig på dagen ettersom jeg startet på dag 5. Men det er lengesiden jeg hadde min eneste pergokur så husker ikke helt.

Til sammenligning så har, eh....hadde heter det kanskje jeg el på dag 13-14 som mest normalt, og med min eneste pergokur kom den på dag 11 med den svake dosen som du har nå. Skal bli spennendes å se om det blir el rundt dag 14 på deg. For teoretisk så er det noe her også når du tar siste tablet, husker ikke at det er mest normalt med el rundt 5-6 dager etter siste tablett, det er endel å tenke på med pergo, men det stemte jo ikke på meg da. Som skulle ha kontrollert syklus.

Krysser fingrene for deg og håper at du for el snart.
 
Forsøker en runde med Pergotime..... og skal undersøkes mer hos gynekolog.
Dette blir svært spennende i grunn... for da jeg fikk igang EL med pergotime på dag 22, og ikke EL uten pergo. Men nå etter at jeg har fått tilbake mensen har jeg hatt en eggløsning på dag 15, og er spent om jeg får tidlig eller sen eggløsning med pergotime nå.

01.januar: TR
02.januar: TR
03.januar: TR
04.januar: TR-
05.januar: TR- pergotime midt på dagen
06.januar: pergotime 2
07.januar: pergotime 3
08.januar: pergotime 4
09.januar: pergotime 5
10.januar: lørdag.... skal vel en tur ut tenker jeg [;)]
11.januar:
12.januar: halvdau mandag...
13.januar: -
14.januar: ømme eggstokker og øm nedentil.
15.januar: Tipper EL i dag...Veldig ømme eggstokker, og veldig øm nedentil
16.januar: Ikke noe særlig øm.. så El var nok i går [:D]. Tar meg en tur ut jeg gitt...
17.januar: slappe av.... og på julebord med hundegruppa.
18.januar: slappe av dag hjemme...
19.januar: Shoppesjuk i dag.
20.januar: venter og venter.....vondt i magen i dag...
21.januar: venter og venter... Endel magemurring natt til i dag.
22.januar: venter og venter... voooond i magen litt i dag asså...
23.januar: venter og venter
24.januar:
25.januar:       (testet positivt her, svært svakt med tvillinger)
26.januar:
27.januar:
28.januar:
29.januar: IKM
30.januar:
31.januar:
01.februar:
02.februar: Med pergotime har jeg fått TR 4-5 dager etter IKM....
 
Forsøker en runde med Pergotime..... og skal undersøkes mer hos gynekolog.
Dette blir svært spennende i grunn... for da jeg fikk igang EL med pergotime på dag 22, og ikke EL uten pergo. Men nå etter at jeg har fått tilbake mensen har jeg hatt en eggløsning på dag 15, og er spent om jeg får tidlig eller sen eggløsning med pergotime nå.

01.januar: TR
02.januar: TR
03.januar: TR
04.januar: TR-
05.januar: TR- pergotime midt på dagen
06.januar: pergotime 2
07.januar: pergotime 3
08.januar: pergotime 4
09.januar: pergotime 5
10.januar: lørdag.... skal vel en tur ut tenker jeg [;)]
11.januar:
12.januar: halvdau mandag...
13.januar: -
14.januar: ømme eggstokker og øm nedentil.
15.januar: Tipper EL i dag...Veldig ømme eggstokker, og veldig øm nedentil
16.januar: Ikke noe særlig øm.. så El var nok i går [:D]. Tar meg en tur ut jeg gitt...
17.januar: slappe av.... og på julebord med hundegruppa.
18.januar: slappe av dag hjemme...
19.januar: Shoppesjuk i dag.
20.januar: venter og venter.....vondt i magen i dag...
21.januar: venter og venter... Endel magemurring natt til i dag.
22.januar: venter og venter... voooond i magen litt i dag asså...
23.januar: venter og venter ... testet neg. for sikkerhetsskyld. Blir nok tur ut i helgen.
24.januar: venter og venter... vondt i magen natt til i dag....testet neg i dag og og tar nok en tur ut i kveld.
25.januar: (-) murret i magen og negativ test.      (testet positivt her, svært svakt med tvillinger)
26.januar: (-) venter og venter..... har ikke hatt noe ømme pupper eller br.vorter eller noe som sist gang. :(
27.januar: (-) venter og venter... ikke noe tegn. bare vondt i magen i natt... men kan være ventende TR. Begynner å bli i litt dårlig form :(
28.januar: la la la venter....... blæ. kraftige mensmurrunger
29.januar: IKM ... og TR kom på dagen sin jah...
 
3pp, 2.omgang med pergotime.

29.januar: TR
30.januar: TR
31.januar: TR. Får vel gjøre byen utrygg.... ;)
01.februar: TR ... begynner å minke.
02.februar: pergo 1
03.februar: pergo 2
04.februar: pergo 3
05.februar: pergo 4
06.februar: pergo 5... ferdig med pergo i denne omgang *krysse fingre*
07.februar: trippe trippe og vente på EL.
08.februar: venter
09.februar: blikke no humping når mannfolket er i dårlig form [>:]
10.februar: borte hjemmefra i dag... krysser fingerne for i morgen, torsdag og fredag.
11.februar:
12.februar: EL
13.februar:
14.februar:
15.februar:
16.februar:
17.februar:
18.februar:
19.februar:
20.februar:
21.februar:
22.februar:
23.februar:
24.februar:
25.februar:
26.februar: IKM
 
3pp, 2.omgang med pergotime.

29.januar: TR
30.januar: TR
31.januar: TR. Får vel gjøre byen utrygg.... ;)
01.februar: TR ... begynner å minke.
02.februar: pergo 1
03.februar: pergo 2
04.februar: pergo 3
05.februar: pergo 4
06.februar: pergo 5... ferdig med pergo i denne omgang *krysse fingre*
07.februar: trippe trippe og vente på EL.
08.februar: venter
09.februar: blikke no humping når mannfolket er i dårlig form [>:]
10.februar: borte hjemmefra i dag... krysser fingerne for i morgen, torsdag og fredag.
11.februar: .. ingen tegn til EL egentlig... så mye mulig den blir endel forsinket....[:'(][:'(]
12.februar: Forventet EL i dag.... men bare litt åpning på livmorhalsen.. thats it. arghhh
13.februar: Åpen og El slim.... merker såvidt noe i eggstokkene.
14.februar: Litt el slim og mer vondt i eggstokkene, begge sider og vondt under sex. kanskje rett rundt hjørnet?
15.februar: Virker som om livmortappen begynner å lukke seg sammen igjen... så da har kanskje El vært allerede`?
16.februar: venter og venter. Noe murringer i magen.
17.februar: venter og venter.
18.februar: venter og venter... Tok en liten tur ut og så på livet i dag [;)]
19.februar: venter. Bursdagen til mamma i dag, hun ville fyllt 58. MYE UTFLOD.. yuuuk!!!
20.februar: venter... nååååget trøtt i dag... 5 1/2 time søvn natt til i går.. og 4 timer søvn natt til i dag... IKKENO for ei som er vant til å sove 10 timer om nattan [:'(]. MYE UTFLOD
21.februar: trallalalaa.... kjedelig å vente. MYE utflod. Ut på by'n aldri sur... [8D][:D]
22.februar: venter og venter
23.februar: murringer og sånn... æsj.. da kommer vel TR til helgen igjen da.. grrrr.. litt mindre utflod virker det som.
24.februar: venter
25.februar: venter enda mer..... bare noen dager til TR nå... yuk. Livmortappen virker lik som forrige syklus... og da var jeg jo IKKE gravid.[:'(][:'(][:@]. OOO testet svakt positivt sent på kvelden. Tester med digital i mårra.
26.februar:
27.februar:
28.februar: IKM?
01.mars: IKM?
02.mars:
 
Please ikke tull med meg...... [8|]







Ting blir svakere på bilder asså...... [:'(]
 
jo takk... som du ser står det skrevet.... at streken er tydligere i virkeligheten.
Men om du får tydelige rosa streker på dine tester og du ikke får noen bebbiser, da burde du sjekke deg opp... for da har du nok hatt flere graviditeter enn du veit om. Rosa strek er ingen skyggestrek. Tips til deg fra meg.
 
Krysser for at den digitale slår ut i morgen.... NOE er det der ihvertfall.... om det så bare er et egg som har streifet... noe har vært borti... [;)]

Her er de første testene fra sist... vakke så sterke før IKM de heller... og da var det to der [8D]



I motsetning til de over er disse tatt sånn ca rundt disse tider, men på morgenen..... Så krysser fingre for i morgen :D

Jeg tror jeg aldri har hatt falske positive tester heller... så krysser alt jeg har....
Men nå er det natti.... også kommer jeg tilbake med dommen i morgen.
[:)]

Tickeren min er foressten feil.... sier IKM torsdag... men egentlig er IKM lørdag.
 
Gratulerer[:)] Mine tester var som dine hvis ikke enda svakere de første dagene[:)]
 
en strek er en strek [:D]
jeg ser de i hvert fall, men sterkest på den øverste [:)]
 
venter spent på å høre om digitale nå jeg [;)]
 
Sånn så min ut og 4 dager før IKM[:D] Håper det er en spire der nå!!!
 


Denne er lettere å tyde [:D][:D][:D][:D][:D]
 
Jeg ble skikkelig glad på dine vegne nå, gratulerer så mye vennen med en positiv test.
 
Krysser fingre for at du sitter med en liten baby i armene på forvintern.
Dette her fortjener du vennen, og denne gangen går det bra, og jeg tipper vel at det bare er en der inne nå, det kan virke slik ut på testene. [;)]
 
Må inn å gratulere deg her og[:)][:)][:)][:)] Beste som har skjedd i dag[:)] Denne gangen må det bare gå bra[:)]
 
Gratulera så kjempemasse TonjeJenta! Dette var dagens gladnyhet![:D][:D]
 
Tusen takk for gratulasjoner om omtanke alle sammen!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Flyr bare rundt i svime... hehe.... Fantastisk deilig å kunne be med meg mannfolket
ned på Kiwi, sånn at han kan bære varene for meg hjem igjen. Noen goder må man jo ha.


 
Tusen takk [:D][:D]
 
hysj.... ingen som ser meg nå....
trenger et sted å notere ned en syklus.. så gjemmer den unna i den gamle dagboken min...... ingen som ser meg vel[8D]
 
Back
Topp