Ny syklus:
14.april: TR ?? blødde friskt i 5min... tørket vekk og da kom det ingenting mer den dagen....litt brun utflod oppi der bare.
15.april: TR ?? Etter 24 timer kom det litt mer blod. Men har heller ikke brukt truseinnlegg eller noe i dag. Mer brunt...
16.april: Fortsatt litt blod i løpet av natten... jevnt men veldig lite egentlig. Magevondt natt til i dag og og på jobb på dagen. Uvel også.
17.april: TR. Ordentlig vondt i magen.
18.april: TR - Pergo 1 . Feber
19.april: TR - Pergo 2 . Halsbetennelse + mistet stemmen
20.april: Pergo 3
21.april: Pergo 4
22.april: Pergo 5
23.april: - venter på EL -
24.april: - venter på EL -
25.april: - venter på EL - positiv EL test kl.23.30... men pergo gir positiv test over mange dager så....
26.april:
27.april: ikke noe tegn i dag..... ikke positiv El-test... bare nesten. Tror pergo som påvirker resultatet.
28.april:
venter på EL. Litt EL-slim
29.april: Mer El-slim.
30.april:
Mer El-slim. Tipper EL i dag/kveld/natt.
01.mai:
Null EL-slim... hmm... Eggløsning nå eller i natt da. Livmortappen har og endret seg, mer lukket og hoven/lenger på ene siden av livmorstappen.. dritsnålt. Merket litt rart/ømt i magen.1dpo
02.mai: 2dpo mini-mini-mini-murring i magen.
03.mai: 3dpo tralla lalla... venter og venter.... Tar meg en tur ut i da jeg gitt.....
04.mai: 4dpo Venter ja. Hatt skikkelig såre brystvorter et par dager nå... litt tidlig iflg "normalen".. men... ellers alt som normalt [&:]
05.mai: 5dpo . Vært hos legen med betennelse i fingern. Skal spise antibiotika i 10 dager[>:]
06.mai: 6dpo Antibiotika og *venter*
07.mai: 7dpo *venter*
08.mai: 8dpo *venter* mye utflod
09.mai: 9dpo *venter* mye utflod
10.mai: 10dpo *venter* mye utflod 37,72 i feber (normal temp godt under 37)
11.mai: 11dpo *venter* Svak positiv test. 38,6 i feber.
12.mai: 12dpo *venter* Fire stk litt sterkere positive tester. Rosa streken er tydelig, men ikke like sterk som kontrollstreken liksom.
13.mai: 13dpo
14.mai: 14dpo IKM
15.mai: 15dpo
16.mai: 16dpo
17.mai: 17dpo
18.mai: 18dpo (på pergotime kommer TR 4-5 dager over tiden)