Drømmedagboka

Fått svar på sædprøven til sambo. 54 mill pr ml.
Så den var visst tipptopp den. Han som røyker 20-40 om dagen og hadde hatt feber i flere dager på forhånd. [;)]. Var litt liten mengde (mulig pga feberen) men ellers var det tipptopp.

Så da er det bare meg det er noe i veien med [&o]
Satse på at pergo har hjulpet og at det på 5pp etter start med pergo, og hvor jeg har min da 4.de eggløsning nå...at kanskje det kan bli en liten spire?
 
Så bra med prøven til mannen din da, lykke til!! Håper den sitter nå! [:)]
 
Det var flott at prøven til mannen din var bra da[:D]
 
Hvordan går det med deg da vennen, jeg håper at du kommer igang med utredning eller hva du trenger snart, lykke til iallefall. Har ikke hørt så mye fra deg, så jeg håper at du ikke er så lei deg fortiden.
Du har jo mange som vil støtte deg her inne, husk det snuppa
 
Tusen takk Twinanne og alle andre som følger opp [:)].
Jo utredning begynte vi med i november. 3dje kur med pergotime nå. To dobble og en enkel, og en mnd uten i mellom der. Nå blir det lapraskopi for å se om det faktisk er noe galt....
 
eller om jeg kanskje er gravid allerede...*håpe*
 
*stooor klem*
 
Ny syklus:

14.april: TR ?? blødde friskt i 5min... tørket vekk og da kom det ingenting mer den dagen....litt brun utflod oppi der bare.
15.april: TR ?? Etter 24 timer kom det litt mer blod. Men har heller ikke brukt truseinnlegg eller noe i dag. Mer brunt...
16.april: Fortsatt litt blod i løpet av natten... jevnt men veldig lite egentlig. Magevondt natt til i dag og og på jobb på dagen. Uvel også.
17.april: TR. Ordentlig vondt i magen.
18.april: TR - Pergo 1 . Feber
19.april: TR - Pergo 2 . Halsbetennelse + mistet stemmen
20.april: Pergo 3
21.april: Pergo 4
22.april: Pergo 5
23.april: - venter på EL -
24.april: - venter på EL -
25.april: - venter på EL - positiv EL test kl.23.30... men pergo gir positiv test over mange dager så....
26.april:
27.april: ikke noe tegn i dag..... ikke positiv El-test... bare nesten. Tror pergo som påvirker resultatet.
28.april: venter på EL. Litt EL-slim
29.april: Mer El-slim.
30.april: Mer El-slim. Tipper EL i dag/kveld/natt.
01.mai:  Null EL-slim... hmm... Eggløsning nå eller i natt da. Livmortappen har og endret seg, mer lukket og hoven/lenger på ene siden av livmorstappen.. dritsnålt. Merket litt rart/ømt i magen.1dpo
02.mai: 2dpo mini-mini-mini-murring i magen.
03.mai: 3dpo tralla lalla... venter og venter.... Tar meg en tur ut i da jeg gitt.....
04.mai: 4dpo Venter ja. Hatt skikkelig såre brystvorter et par dager nå... litt tidlig iflg "normalen".. men... ellers alt som normalt [&:]
05.mai: 5dpo . Vært hos legen med betennelse i fingern. Skal spise antibiotika i 10 dager[>:]
06.mai: 6dpo Antibiotika og *venter*
07.mai: 7dpo *venter*
08.mai: 8dpo *venter* mye utflod
09.mai: 9dpo *venter* mye utflod
10.mai: 10dpo *venter* mye utflod 37,72 i feber (normal temp godt under 37)
11.mai: 11dpo *venter*  Svak positiv test. 38,6 i feber.
12.mai: 12dpo *venter* Fire stk litt sterkere positive tester. Rosa streken er tydelig, men ikke like sterk som kontrollstreken liksom.
13.mai: 13dpo
14.mai: 14dpo IKM
15.mai: 15dpo
16.mai: 16dpo
17.mai: 17dpo
18.mai: 18dpo (på pergotime kommer TR 4-5 dager over tiden)
 
Så sjedelig at du må gå på antibiotika og må være venter da, men helsen kommer jo først da.
 
Håper du får en fin Pinse helg og kos deg skikkelig med litt fri og du for nyte sommersværet, det er meldt dårligere vær til 17. mai, men det er vel heller ikke noe nytt.
 
håper du klarer å slappe av litt ogsså [:D], stress er ikke bra vet du ... kjøp en cb dersom du er itvil . store lykke ønsker
 
JEG ER GRAVID!!!!! 3+5.. sånn ca.
 
Har testet med billigstrips, 2 x QR og en CB digital. + hos legen.. hihi
Og tatt blodprøve. Har time hos lege på fredag for å få svar på den [:D].
*juble* Denne må sitte.. for den har vært svært etterlengtet.
 
Yej!!!  Grattis!! 
 
Lykke til TonjeJenta, dette er går så bra - ble så glad på dine vegne når jeg fulgte med testingen din og at testene bare ble bedre og bedre - Du er jo skikkelig gravd jo snuppa vår[:D]
 
Håper alt går bra med deg TonjeJenta[:)][:)]
 
Da er jeg litt tilbake her... og skal prøve å bli gravid igjen etterhvert. Sånn ca. om et halvt år sier sambo. Så får vi se hva som skjer.
 
Da var du tilbake her ser jeg.
 
Vil bare si at jeg krysser fingrene for at det ordner seg til slutt for dere.
Ta den tiden dere trenger, jeg håper at det går raskt å bli gravid når dere er klare for å prøve for fult igjen snuppa, jeg har tenkt mye på deg vennen.
 
Har vært på etterkontroll på sykeshuset. Og jeg har tatt celleprøve og bakterieprøve hos gynekologen min som jeg fikk beskjed fra sykehuset å få gjort før vi får lov til å prøve å lage ny baby(er). Er inn i min tredje syklus etter fødsel nå, og håper jeg får lurt med sambo på denne. De anbefalte å vente rundt tre måneder.... og det har gått 3mnd når jeg skal ha eggløsning (cirka).
Var hos gynekolog i går altså. Trodde jeg hadde eggløsning for 14 dager siden, men fikk brått slim igjen her om dagen. Gynekolog mente jeg hadde eggløsning rundt nå... så gremmet meg skikkelig over denne kroppen som igjen som sist prøver på flere eggløsninger, og kanskje ikke klarer det i løpet av en syklus. Men brått i dag kom mensen... så da hadde han ikke rett allikevel. men om jeg har hatt eggløsning er jo en helt annen sak [>:].

Men her kommer da ny syklus:

03.desember: TR
04.desember: TR
05.desember: TR
06.desember: TR
07.desember: TR-
08.desember:
09.desember:
10.desember:
11.desember:
12.desember:
13.desember:
14.desember:
15.desember:
16.desember:
17.desember:
18.desember: EL?
19.desember: EL?
20.desember:
21.desember:
22.desember:
23.desember:
24.desember:
25.desember:
26.desember:
27.desember:
28.desember:
29.desember:
30.desember:
31.desember:
01.januar:
02.januar: IKM ??
 
hei, håper det setter seg en spire igjen, og blir der 9mnd.
 
håper alt er  bra med deg, ønsker deg masse lykke til
 
03.desember: TR
04.desember: TR
05.desember: TR
06.desember: TR
07.desember: TR-
08.desember: -
09.desember: -
10.desember: -
11.desember: -
12.desember: Ut en tur på by'n :)
13.desember: ... noe magevondt på kvelden.
14.desember: - noe slim.
15.desember: ... noe vondt i magen på jobb. Noe slim og åpen livmorhals. EL?
16.desember: EL? ( Fikk svar på bakterieprøve tatt hos gyn. Den var helt fin... venter nå bare på celleprøve-svaret) slim.
17.desember: EL? Noe mindre åpen livmorhals... Fortsatt littebitt slim.
18.desember: Fikk omgangsyke og høy feber.... [:'(]
19.desember: Noe bedre form...
20.desember: Nesten helt bra ..... noe idiotiske å teste?? [:D][:D] jeg ække særlig god
21.desember: Kjennes helt bra igjen
22.desember: på jobb igjen.
23.desember: siste dag på jobb før juleferie :)
24.desember: Julaften [:D]. Kosa oss masse.
25.desember: -
26.desember: -
27.desember: 3 + 3 ?? testa positivt sist......
28.desember: Vært på hytte i Finnskogen i går og i dag. Hjemme igjen ;)
29.desember: Vært på jobb igjen... urk
30.desember: Skal bort på middag i dag ;). Hatt vondt i magen på morgenen i dag og på jobb... noe dårlig mage. Typisk rett før TR... så den er nok rett rundt hjørnet.
31.desember:IKM?
 
03.desember: TR
04.desember: TR
05.desember: TR
06.desember: TR
07.desember: TR-
08.desember: -
09.desember: -
10.desember: -
11.desember: -
12.desember: Ut en tur på by'n :)
13.desember: ... noe magevondt på kvelden.
14.desember: - noe slim.
15.desember: ... noe vondt i magen på jobb. Noe slim og åpen livmorhals. EL?
16.desember: EL? ( Fikk svar på bakterieprøve tatt hos gyn. Den var helt fin... venter nå bare på celleprøve-svaret) slim.
17.desember: EL? Noe mindre åpen livmorhals... Fortsatt littebitt slim.
18.desember: Fikk omgangsyke og høy feber.... [:'(]
19.desember: Noe bedre form...
20.desember: Nesten helt bra ..... noe idiotiske å teste?? [:D][:D] jeg ække særlig god
21.desember: Kjennes helt bra igjen
22.desember: på jobb igjen.
23.desember: siste dag på jobb før juleferie :)
24.desember: Julaften [:D]. Kosa oss masse.
25.desember: -
26.desember: -
27.desember: 3 + 3 ?? testa positivt sist......
28.desember: Vært på hytte i Finnskogen i går og i dag. Hjemme igjen ;)
29.desember: Vært på jobb igjen... urk
30.desember: Skal bort på middag i dag ;). Hatt vondt i magen på morgenen i dag og på jobb... noe dårlig mage. Typisk rett før TR... så den er nok rett rundt hjørnet.
31.desember:IKM... nyttårsaften. hmm... kommer mensen? Ja.... sånn i natterstimene på nyttårsaften kom mensen ja....[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
 
Forsøker en runde med Pergotime..... og skal undersøkes mer hos gynekolog.
Dette blir svært spennende i grunn... for da jeg fikk igang EL med pergotime på dag 22, og ikke EL uten pergo. Men nå etter at jeg har fått tilbake mensen har jeg hatt en eggløsning på dag 15, og er spent om jeg får tidlig eller sen eggløsning med pergotime nå.

01.januar: TR
02.januar: TR
03.januar: TR
04.januar: TR-
05.januar: TR- pergotime midt på dagen
06.januar: pergotime 2
07.januar: pergotime 3
08.januar: pergotime 4
09.januar:
10.januar:
11.januar:
12.januar:
13.januar:
14.januar: EL?
15.januar: EL?
16.januar:
17.januar:
18.januar:
19.januar:
20.januar:
21.januar:
22.januar: eller EL her?
23.januar:
24.januar:
25.januar:
26.januar:
27.januar:
28.januar:
29.januar: IKM?
 
Nå er det ikke mange timene til jeg skal ta min første pergotablett[:D]. Gleder meg.


ElinR: Hyggelig at du stakk innom en tur. Jo, trist at TR kom.... men jeg nesten regnet med det. Ettersom jeg verken har fått sovet eller slappet av de siste ukene. Har bare vært stress....Neste syklus derimot, skal jeg slappe av og gjøre allt jeg kan for at en liten spire skal feste seg. Har en god porsjon med g-tester liggende klart. [;)]
 
Back
Topp