Dong quai tråd (de som bruker det + info)

Jeg begynte på dq i dag (cd 4) :) fikk el på cd 35-36 sist syklus, så håper dette kan fremskynde el denne ppen! Er veldig positiv etter å ha lest litt om det.
 
Noen flere som bruker dong quai nå? Har akkurat kjøpt og tatt min første dose. Jeg har forsåvidt ganske regelmessige syklus (mellom 25-33 dager, el dag 16-18 og kort lutealfase) men tenkte kanskje den kan hjelpe... Noe? Prøver alt! Jeg har hatt IVF men har ingen innsett denne måneden, bare prøving på den vanlige måten! Skal også ha scratching. Vet ikke om det er dumt å gjør så mye parallelt... Vi får se. Skal si fra om dq gjør noe med syklusen, kanskje jeg får tidligere el??
 
Dette skal prøves. Begynner en gang denne uken. Tanta må bare komme først:p

Flere som har prøvd eller skal prøve dette:)?
 
Aldri mer dq her. Den tulla så med syklusen min, og ikke virka det heller. Samt at kroppslukta mi ble samme lukt som dq :p
 
Har prøvd i to sykluser uten resultat. EL kom til vanlig tid (cd 17-19), så syklusene ble ikke kortere heller. Samtidig mikk jeg skumle mellomblødningen i løpet av syklusen (ikke el-blødning eller festeblødning), så for meg virket det som skumle greier. Kanskje det hjelper noen, men ikke meg.
 
Hmm hadde du normale sykluser fra før?
Jeg hadde ustabil eggløsning, hver tredje syklus var uten el. Ovitrelle og klomifen var vel det som ga meg tilbake stabil syklus og el hver mnd.
Dq ga som sagt ingen effekt på meg, men dette er avhengig fra person til person :)
 
Jeg hadde ustabil eggløsning, hver tredje syklus var uten el. Ovitrelle og klomifen var vel det som ga meg tilbake stabil syklus og el hver mnd.
Dq ga som sagt ingen effekt på meg, men dette er avhengig fra person til person :)
Har brukt letrozol og ovitrelle. Fikk el men ikke gravid. Ble gravid den måneden jeg tok pause. Men ble sen abort og utskrapning. Nå er det ustabil syklus igjen. Fikk provera og letrozol få se om det hjelper. Er så irriterende med å vente :(
 
Back
Topp