Dong quai tråd (de som bruker det + info)

dere må huske å oppdatere oss om hvordan dette går
 
Ja her skal det oppdateres!! må dytte litt.[;)]
 
Jeg bestillte nettopp 5 bokser for 255 kr inkl porto fra Vitanet i statene, kan trygt si man sparte mye da ja. Men jeg skal ikke bruke det til samme formål som dere, for min mann vil ikke ha fler barn[&o]
 
Flytter ut herfra jeg, og inn på mars 2010[:D][:D] Ble gravid igjen når jeg brukte dong quai, har blitt det alle 3 månedene jeg har brukt det[:D] (har prøvd flere mnd uten DQ og ikke blitt gravid)

Sender masse babystøv til dere[;)]
 
Så utrolig gøy!! [:)]

Gratulerer sååå mye!

Og lykke til[:D]
ORIGINAL: Cillia

Flytter ut herfra jeg, og inn på mai 2010[:D][:D] Ble gravid igjen når jeg brukte dong quai, har blitt det alle 3 månedene jeg har brukt det[:D] (har prøvd flere mnd uten DQ og ikke blitt gravid)

Sender masse babystøv til dere[;)]
 
Takk, håper dere kommer etter snart[;)]
 
Cillia: Var det 1. pp med Dong Quai denne pp? Stoppet du når EL kom?
 
ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Cillia: Var det 1. pp med Dong Quai denne pp? Stoppet du når EL kom?


Vi startet prøvingen i januar. Begynte på DQ i april, og ble gravid 2 uker etter jeg hadde begynt (tar dem fra tr til el). Jeg mistet desverre i mai, og begynte da på DQ igjen, og jammen ble jeg gravid igjen[:D]

Da jeg ble gravid med snuppa mi for 2 år siden, hadde vi 3 pp, før jeg begynte på DQ, ble gravid første pp med DQ da også[:D]
 
ORIGINAL: Cillia

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Cillia: Var det 1. pp med Dong Quai denne pp? Stoppet du når EL kom?


Vi startet prøvingen i januar. Begynte på DQ i april, og ble gravid 2 uker etter jeg hadde begynt (tar dem fra tr til el). Jeg mistet desverre i mai, og begynte da på DQ igjen, og jammen ble jeg gravid igjen[:D]

Da jeg ble gravid med snuppa mi for 2 år siden, hadde vi 3 pp, før jeg begynte på DQ, ble gravid første pp med DQ da også[:D]




åå å virker lovende dette!!! om tr kommer neste gang skal jeg oxo teste dette ut, men kan ikke nå fordi jeg tror el har vært eller kommet i løpet av uken.


alle som bruke det må oppdatere "!!!!!!
 
Kan jeg begynne i morgen selvom jeg har hatt TR i snart 2 dager? eller er det ikke vits?[8|]
 
Flytter ut herfra jeg, og inn på mars 2010 Ble gravid igjen når jeg brukte dong quai, har blitt det alle 3 månedene jeg har brukt det (har prøvd flere mnd uten DQ og ikke blitt gravid)

Sender masse babystøv til dere

< Melding endret av Cillia -- 30.06.2009 20:47:15 >


Så HERLIG!!!! Grattis!!! Håper vi andre kommer etter på løpende bånd!![:D]
 
a1989
Nytt medlem




Innlegg: 29
Medlem siden: 10.06.2009
Status: pålogget Kan jeg begynne i morgen selvom jeg har hatt TR i snart 2 dager? eller er det ikke vits?


Tror ikke det har noe å si om du begyner nå..... Verdt et forsøk!![;)]
 
ORIGINAL: a1989

Kan jeg begynne i morgen selvom jeg har hatt TR i snart 2 dager? eller er det ikke vits?[8|]

 
ja det kan du fint gjøre[;)]
 
men en ting til jeg har stabile sykluser, men kan det hjelpe mot å bli gravid fortere?[:)]
 
er den vanlige best eller den med darmina eller hva det var
 
Det skal gi økt fruktbarhet, men hjelper nok spesielt mot ustabil syklus. Jeg hadde stabil syklus første gang jeg brukte dem og ble gravid.
 
Ja det er den jeg brukte, den uten damina.
 
Masse lykke til[;)]
 
Åh, da har jeg glemt å ta DQ et par dager.....[:o] Har vært så mye annet å tenke på nå når vi er midt oppi flyttinga..... Håper det går bra likevel....
 
Når skal dere teste jenter? Jeg kan teste fra 14. juli.... Det er så leeeenge til!! Kan jo bli gal av mindre!!
 
Back
Topp