**lykkeliten**
Glad i forumet
Jeg tok den med Damiana, og se hvor jeg er nå[:D][:D][:D] Prøvde 6pp uten klaff, første pp med DQ m/Damiana fikk vi positiv test[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Chibi
Jeg lurer også på noe her og håper noen kan svare meg.. Jeg har en boks DQ i skapet, har ikke begynt på den enda.
Jeg har ikke hatt TR siden 12. mai! Altså 7 uker på overtid! Men negative tester! Testet i dag tidlig.. Har også hatt negative EL tester i en del dager nå.
Jeg lurer på om jeg kan begynne på DQ nå?
Jeg har alltid hatt sykluser på 28-32 dager, men nå er det eksakt 52 dager siden jeg hadde mens! Jeg syns det er litt skummelt [&o] Tror dere det kan hjelpe å begynne på DQ?
Eller skal jeg dra til legen og sjekke ut ting før jeg begynner på DQ? Virker som dere har mye mer peiling på disse DQ greiene enn jeg har så håper jeg får svar [:)]
ORIGINAL: surra
får kjøpt den med damiana på urtesenteret der bestilte jeg den og betalte 169 for den hjemsendt[:)][:)]
ORIGINAL: kosejenta
man skal slutte å ta det når man får positiv test.
Man deler ikkje blodbane med barnet før nokre veker ut i svangerskapet så det går nok heilt fint!
ORIGINAL: *LilleMollå*
Er det noen som vet om leger eller gynekologer vet noe om, fraråder eller anbefaler dette?
Typisk at leger ikke støtter urtemedisin da! Har en boks Kvinde Dong Quai fra Aolaray foran meg her, og TR kommer sakte men sikkert!!
ORIGINAL: SkattIMagenSnart
Det virket visst dessverre ikke for meg denne første pp med DQ[&o]
MEN jeg fikk da el-slim og el tidligere enn vanlig, så NOE skjedde[:)]
Er positiv og prøver igjen denne pp[:D]
Håper dere andre er heldigere enn meg på 1. forsøk med DQ[:)]
ORIGINAL: SkattIMagenSnart
ORIGINAL: *LilleMollå*
Er det noen som vet om leger eller gynekologer vet noe om, fraråder eller anbefaler dette?
Typisk at leger ikke støtter urtemedisin da! Har en boks Kvinde Dong Quai fra Aolaray foran meg her, og TR kommer sakte men sikkert!!
Aner ikke, men min akupunktør anbefaler det pga det er blodstyrkende og gir dermed mer blod til livmora[:)]
Det virket visst dessverre ikke for meg denne første pp med DQ
MEN jeg fikk da el-slim og el tidligere enn vanlig, så NOE skjedde
Er positiv og prøver igjen denne pp
Håper dere andre er heldigere enn meg på 1. forsøk med DQ
Aner ikke, men min akupunktør anbefaler det pga det er blodstyrkende og gir dermed mer blod til livmora[:)]
Det var jo litt godt å høre!! Takk for svar!!
Går du til akupunktør pga menstruasjonsyklusen\graviditet kanskje?
ORIGINAL: catspire
Det virket visst dessverre ikke for meg denne første pp med DQ
MEN jeg fikk da el-slim og el tidligere enn vanlig, så NOE skjedde
Er positiv og prøver igjen denne pp
Håper dere andre er heldigere enn meg på 1. forsøk med DQ
Jeg fikk skikkelig el-slim og deretter pos el-test, nå like før helga. Så vi har hatt litt ekstra sengekos og håper det har hjulpet!! [;)] har ikke hatt el-slim før så vidt jeg kan huske..... Er FRYKTELIG spent nå!!! Blir lenge å vente!