Dong quai tråd (de som bruker det + info)

Jeg har visst kjøpt den til Nature´s sunshine og ikke den til Solaray..........Er det noe forskjell?
 
Heisann :)
har prøvd utallige ganger nå med min kjære for å få en liten en (føles iallefall slik)... Men så leste eg om denne her Dong Quai, og da klarte eg ikkje styre unna helsekostforetningen. har nå kjøpt en boks som står å venter på at eg skal få mensen så eg kan tygge den opp og prøve på nytt (føler mensen er like rundt hjørnet, skulle fått den i går sånn syklusmessig)... men vi får se... :)
Ønsker alle her inne lykke til og satser på vi kan melde oss inn i terminklubber hele gjengen snart :)
 
 
Er det noen av dere som skal teste i løpet av neste uke?
 
Dette virker det jo som at det kan være noe i, og verdt å prøve. Har stor tro på alternativ behandling [:)] Jeg har allerede begynt med både akepunktur og fotsoneterapi denne mnd, så håper det bærer frukter [;)] 
Hva er det dong quai gjør med kroppen egentlig?
Tenkte meg en tur innom helsekosten allerede i morgen [;)] 
 
Men jeg lurer bare på, jeg har veldig punktlig mens og EL-test slår alltid ut dag 14 etter første mensdag. Jeg merker alltid når jeg har EL og kan tilogmed merke hvilke eggleder som slipper egget hver mnd...
Er da dette noe for meg, eller er det meste for de med uregelmessig syklus etc????
 
 
ORIGINAL: CamillaSy

Dette virker det jo som at det kan være noe i, og verdt å prøve. Har stor tro på alternativ behandling [:)] Jeg har allerede begynt med både akepunktur og fotsoneterapi denne mnd, så håper det bærer frukter [;)] 
Hva er det dong quai gjør med kroppen egentlig?
Tenkte meg en tur innom helsekosten allerede i morgen [;)] 

Men jeg lurer bare på, jeg har veldig punktlig mens og EL-test slår alltid ut dag 14 etter første mensdag. Jeg merker alltid når jeg har EL og kan tilogmed merke hvilke eggleder som slipper egget hver mnd...
Er da dette noe for meg, eller er det meste for de med uregelmessig syklus etc????


 
Det jeg har fått beskjed om fra min akupunktør er at det er blodstyrkende og hjelper blodsirkulasjon til livmor også. Så tror ikke det gjør noe at du tar DQ selv om du har regelmessig el og mens. DQ hjelper til å stabilisere ustabil syklus, men kan også hjelpe mot pms ++. Google det, så får du mer info - eller spør akupunktøren din[:)]
 
Håper det klorer seg fast en spire hos deg snart[:D]
 
Oki, da høres det ut som dette er noe jeg kan prøve også da [;)] Ååååååååååå, så morsomt. Jaaaaaaaaaaaa, håper jeg kan glede meg over å bære på nr.2 snart [:)]
Farlig dette her, får så høye forhåpninger vet dere [8|] hmmmm...
 
ORIGINAL: frikk

Jeg har visst kjøpt den til Nature´s sunshine og ikke den til Solaray..........Er det noe forskjell?


Noen som vet?
 
opp
 
ORIGINAL: frikk

ORIGINAL: frikk

Jeg har visst kjøpt den til Nature´s sunshine og ikke den til Solaray..........Er det noe forskjell?


Noen som vet?


Vet ikke, men skulle vel nesten tro at Dong Quai er det samme uansett "merke"? Det er jo selve urten som er det viktigste[:)]
 
Nå har jeg også bestillt[:)]
Litt usikker ang akkurat EL dag, men ser ann...
Har jo EL smerter og slim,
men burde jeg heller slutte med dong quai 1-2 dager før EL?[&:]
 
Da er jeg i gang med dong quai! Er ikke sikkert det hjelper denne mnd siden de ikke kom i posten før på dag 5 i syklusen.. men jeg prøver! Er det noen andre som starter med dette i dag?
 
Jeg har fått for meg at Solarey er best, men det er fordi den andre ikke nevner noe om fruktbarhet og menssyklus bakpå, men de fungerer sikkert likt[;)]
 
ORIGINAL: Chumalunga

Jeg hadde prøvd i 13 måneder da jeg prøvde Dong Quai første gang, og ble da gravid! Vet jo ikke om det er på grunn av eller på tross av, men jeg skal definitivt prøve det igjen når tr kommer!

 
Hvor mange kapsler tok du daglig da?
Jeg tar bare 2 kapsler, men ser det er mange som tar 4 kapsler daglig.
Synes det er litt "skummelt" å bruke dette produktet, det er for lite dokumentert!
 
ORIGINAL: SkattIMagenSnart

ORIGINAL: frikk

ORIGINAL: frikk

Jeg har visst kjøpt den til Nature´s sunshine og ikke den til Solaray..........Er det noe forskjell?


Noen som vet?


Vet ikke, men skulle vel nesten tro at Dong Quai er det samme uansett "merke"? Det er jo selve urten som er det viktigste[:)]

 
Sign,  "SkattImagenSnart"!
 
titter bare innom for å si at jeg og har startet med disse dong guai, startet på mens dag 4 tror jeg, og syns de smaker og lukter helt jævlig, men men får holde ut, Tar to om morningen og to om kvelden.


Ellers har jeg fremdeles pause herifra!
 
Da var den bestilt [:D]
Må/bør man ta el-test når man tar DQ, eller merker man når man har el? Kan ikke si jeg har merket noe før, bare regnet meg frem til det... Men det er ikke så enkelt nå lenger når syklusen er på bærtur[8D]
 
dette er min første pp med DQ og har veldi ømme nippler.
så vi får se om det blir en spire snart.
ser det er mange som har blitt gravid med DQ ved første forsøk.
håper det virker på meg også[8|]
 
hvordan går det med DQ jentene?
har dere lenge til testing?
 
jeg kan bynne å teste om ca 10 dager
 
Dytter fram denne igjen :) Flere med gode erfaringer fra domg quai ? Har allerede tatt det en syklus, og da fikk jeg positiv eltest allerede på dag 12 og 13, og syklusen ble på korte 27 dager :D Men denne ppen ser det ut som el lar vente på seg da jeg er på cd 13 idag, og enda ikke har antydning til el.. Håper det skjer noe snart og at dong quaien kicker inn ;)
 
Back
Topp