Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: CamillaSy
Dette virker det jo som at det kan være noe i, og verdt å prøve. Har stor tro på alternativ behandling [:)] Jeg har allerede begynt med både akepunktur og fotsoneterapi denne mnd, så håper det bærer frukter [;)]
Hva er det dong quai gjør med kroppen egentlig?
Tenkte meg en tur innom helsekosten allerede i morgen [;)]
Men jeg lurer bare på, jeg har veldig punktlig mens og EL-test slår alltid ut dag 14 etter første mensdag. Jeg merker alltid når jeg har EL og kan tilogmed merke hvilke eggleder som slipper egget hver mnd...
Er da dette noe for meg, eller er det meste for de med uregelmessig syklus etc????
ORIGINAL: frikk
Jeg har visst kjøpt den til Nature´s sunshine og ikke den til Solaray..........Er det noe forskjell?
Noen som vet?
ORIGINAL: Chumalunga
Jeg hadde prøvd i 13 måneder da jeg prøvde Dong Quai første gang, og ble da gravid! Vet jo ikke om det er på grunn av eller på tross av, men jeg skal definitivt prøve det igjen når tr kommer!
ORIGINAL: SkattIMagenSnart
Jeg har visst kjøpt den til Nature´s sunshine og ikke den til Solaray..........Er det noe forskjell?
Noen som vet?
Vet ikke, men skulle vel nesten tro at Dong Quai er det samme uansett "merke"? Det er jo selve urten som er det viktigste[:)]