Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
regner med jeg kommer til å være ferdig i løpet av i dag eller morgendagen.98% Rekestim skrev:
Skal på strikkekurs med Strikketrollet i morgen. (og jeg har sikkert heklekurs for henne ^^)
kan noen hjelpe meg med å lage en 3års-størrelse?©Smartass skrev:
altså, konvertere oppskrifta litt..
Dollface skrev:
BALLE CLORIN!!!!!!!!!!LittleMonkey skrev:
Har vært borte i hele dag og nå når jeg føler at jeg har kommet "inn" i heklinga oppdager jeg at det ene nøstet straks er slutt...... Får ikke tak i garn før fredag :(
har du ikke noe annet garn da?
LittleMonkey skrev:
Dollface skrev:
BALLE CLORIN!!!!!!!!!!LittleMonkey skrev:
Har vært borte i hele dag og nå når jeg føler at jeg har kommet "inn" i heklinga oppdager jeg at det ene nøstet straks er slutt...... Får ikke tak i garn før fredag :(
har du ikke noe annet garn da?
Ehm.. Jeg har et grønt nøste som ser ut som Japan fordi mini har hatt det gøy.....

det ser veldig bra ut daDollface skrev:
ingen du kjenner som har garn heller?
LittleMonkey skrev:
Njaei. Vil jo ha noe av det samme som jeg har begynt med.. Men jeg skal på ul i Oslo i morgen, så jeg kan se om jeg får lurt svigermor til å stoppe et sted sånn at jeg får kjøpt garn ;)
Dollface skrev:
LittleMonkey skrev:
Njaei. Vil jo ha noe av det samme som jeg har begynt med.. Men jeg skal på ul i Oslo i morgen, så jeg kan se om jeg får lurt svigermor til å stoppe et sted sånn at jeg får kjøpt garn ;)
nille og europris.. sparkjøp.. rimelig og greit garn.. jeg hekler med Tuva Trysilgarn fra europris.. det er bomullsgarn :)
Dollface skrev:
Jeg liker ikke rad 15...............LittleMonkey skrev:
jeg tror jeg kom til at det var i hver 6 luftmaskebue man slang inn en ekstra :)
Bare husk å telle hele veien...
LittleMonkey skrev:
Dollface skrev:
jeg tror jeg kom til at det var i hver 6 luftmaskebue man slang inn en ekstra :)
Tror ? :P Jaja.. Men den tellinga er umulig med et slitent hode og to små som løper etterhverandre og bråker.... Litt mat og ro hjelper nok.
Dollface skrev:
LittleMonkey skrev:
Dollface skrev:
Tror ? :P Jaja.. Men den tellinga er umulig med et slitent hode og to små som løper etterhverandre og bråker.... Litt mat og ro hjelper nok.
kan ikke telle og hekle med forstyrrelser... da blir det rooot :D