dollface

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:
Men nå har jeg vært SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nøye og når jeg teller over er det bare 17 v'er... WHY!?!?!?

har du hoppet over 2 masker et sted?

Nei 

Kan jo hende jeg får en liten baby....... :p Går det ikke fint om jeg lager hele jakka 2 v'er mindre da?

da blir det krøll med resten av talla

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:
Men nå har jeg vært SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nøye og når jeg teller over er det bare 17 v'er... WHY!?!?!?

Nei 

og du startet med 59 masker, og lagde 3 luftmasker som første stav?

Jeg glemte å telle om det var 59 masker før jeg begynte....

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

Nei 

og du startet med 59 masker, og lagde 3 luftmasker som første stav?

Jeg glemte å telle om det var 59 masker før jeg begynte....

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!

Currrlysue skrev:
Mn skulleikke du uansett bare øve deg?! Altså hadde du ikke feil garn eller?!:)

Det er jo et deilig garn egentlig.. Litt feil årstid bare. Det ble veldig bra når jeg valgte to tråder for å få det til å passe bedre til nåla :)

LittleMonkey skrev:

Currrlysue skrev:

Det er jo et deilig garn egentlig.. Litt feil årstid bare. Det ble veldig bra når jeg valgte to tråder for å få det til å passe bedre til nåla :)

merinoull kan være fint en kjølig junikveld det da
og så kan det jo hende den blir litt større mtp garn og nål...

men nå tar jeg kvelden.. kom deg til runde 5 så fortsetter vi i morgen

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

Currrlysue skrev:

merinoull kan være fint en kjølig junikveld det da
og så kan det jo hende den blir litt større mtp garn og nål...

men nå tar jeg kvelden.. kom deg til runde 5 så fortsetter vi i morgen

Ja, will do! Takk for hjelp :D:D

legger igjen et spor slik at jeg finner tråden igjen når jeg skal fortsette :P

Whenever you're ready dollface :D

Prøvde  å skjønne neste trinn, men jeg vil ikke ødelegge nå :p Kall meg teskjekjerringa!

Noen andre som vet om det som står forklart til rad 6 betyr at det skal være totalt 26 v'er og 1 stav i hver ende?

LittleMonkey skrev:
Noen andre som vet om det som står forklart til rad 6 betyr at det skal være totalt 26 v'er og 1 stav i hver ende?

det er HELT korrekt.. du skal gjøre akurat som på rad 2, bortsett fra at du skal gjøre det flere ganger så det blir 26 v'er + 1 stav først og sist :)

6 rad: Hekle lik rad 2, men det skal bli 26 stav-grupper + 1 stav først og sist på raden.

7 rad: Helt lik rad 3, men det skal totalt bli 106 fastmasker.. Husk å telle!

8. rad: Hekle 1 luftmaske, så fastmasker raden ut, totalt 106 fastmasker. Husk å telle!

9. rad: Hekle fastmasker, øk 7 masker jevnt fordelt på raden, det skal bli 113 fastmasker totalt. For å øke en fastmaske, hekler du to fastmasker i en maske.

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

det er HELT korrekt.. du skal gjøre akurat som på rad 2, bortsett fra at du skal gjøre det flere ganger så det blir 26 v'er + 1 stav først og sist :)

SE, SE!!! Jeg får det til 

Tror jeg.................. ?

:D Jeg tror jeg skal klare frem til trinn 13 (?) på egenhånd nå. Ting tar litt tid, for jeg har mini og hunden her også, som gjerne må ha litt oppmerksomhet :)

LittleMonkey skrev:
:D Jeg tror jeg skal klare frem til trinn 13 (?) på egenhånd nå. Ting tar litt tid, for jeg har mini og hunden her også, som gjerne må ha litt oppmerksomhet :)

Ligger instruksjoner i innlegg 8, fram til rad 19.

Har hengt meg på jeg og. :p

Men det står jo at det er lue og sokker til og.   Har du oppskriften på de også i samme slengen? :P

98% Rekestim skrev:

Men det står jo at det er lue og sokker til og.   Har du oppskriften på de også i samme slengen? :P

emoticon

98% Rekestim skrev:

hvis du er så rask så fortjener du å vente

men ja, jeg har oppskriften til de og.. etterhvert...

Back
Topp