LittleMonkii
Forumet er livet
det er hver 7 bue... 6 ganger..Dollface skrev:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det er hver 7 bue... 6 ganger..Dollface skrev:

Currrlysue skrev:Den allersiste nede på jakken, 14staver jevnt fordelt.
Dollface skrev:
Sitter og vurderer om jeg skal ta den siste økinga :o Lurer på hvordan den blir om den ikke svinger så inmari?! :o Ja nei?! :oCurrrlysue skrev:
hvilken økning da?
etter rad 21 så skal du hekle staver til arbeidet måler 7 cm fra delingen under ermet (det kommer bilde i morgen).Dollface skrev:
Når det er 7 cm, så skal du øke 14 staver jevnt fordelt så du har 155 staver.
Når arbeidet måler 15 cm fra delingen under ermet så skal du hekle en rad med mønster slik som i 2. rad. Det skal bli 51 stavgrupper + 1 stav først og sist på raden.
Så klipper du tråden.
Og resten får vi ta i morgen
LittleMonkey skrev:
etter rad 21 så skal du hekle staver til arbeidet måler 7 cm fra delingen under ermet (det kommer bilde i morgen).Dollface skrev:
Når det er 7 cm, så skal du øke 14 staver jevnt fordelt så du har 155 staver.
Når arbeidet måler 15 cm fra delingen under ermet så skal du hekle en rad med mønster slik som i 2. rad. Det skal bli 51 stavgrupper + 1 stav først og sist på raden.
Så klipper du tråden.
Og resten får vi ta i morgen
Øhmf........ Så det er ikke et nøyaktig antall rader? Bare sånn at det blir 7cm? jises :p
Også skal jeg ikke øke noe som helst før jeg har kommet 7cm under ermet?
Bare glem det. Ser nå at det står på oppskriften. Skjønner hva jeg skal gjøre.LittleMonkey skrev: