Dette irriterer oss akkurat nå!

Irritert på både svigermor og mannen.. :hungover: ..
 
Jeg irriterer meg over at sommerruter på kollektivtransporten starter i morgen, det er mange som ikke har tatt ferie enda :arghh:
 
Dette er litt teit, men navnet på skjult :hilarious: Tenkte vi kunne ha noe unikt, jeg..:angelic:
Haha, enig! Jeg ble overraska over hva flertallet ønsket. (Og irriterer meg at jeg tenker på svangerskap som ikke har gått bra når det heter hjertene, fnugg derimot, det var mer gøyalt!). Men skal lære meg å like det!
 
Kvalme som står noe i veien for sexlivet akkurat nå. Får så dårlig samvittighet også
 
På grunn av teknisk omlagt liste må jeg jobbe en hel ekstra vakt hver niende uke. Altså en dag jeg egentlig hadde turnusfri tidligere :( kjenner det er skikkelig drit. Spesielt siden jeg hadde veldig stort behov for fri førstkommende mandag, for jeg er så sliten! Den må jeg nå jobbe.

(Ps: den dagen kommer i tillegg til at helgevaktene mine er flyttet til dager jeg hadde fri i ukedagene og i tillegg til de timene jeg også må jobbe ekstra fordi hver helgevakt er verdt mer i timer enn en dagvakt. Typ 1,5 time eller noe. Jeg må altså nå jobbe totalt flere timer enn min opprinnelige turnus. Blææ)
 
Jeg hater jobb om dagen. Hat er et sterkt ord jeg sjeldent bruker, men fy flate så drit denne uka har vært.. kollegaer som er spydige og meg som ikke trives.. i bunn og grunn har vi et amazing arbeidsmiljø men frustrasjonen er på topp blant de ansatte pga dårlig back up ifra ledelsen.. så vi er lei alle mann, og det går ut over hverandre.. problemet er bare at jeg er hormonell og trist
 
Back
Topp