Det at jeg ikke har sovet en hel natt siden juli begynner å ta på veldig, også når jeg vet at det kanskje blir 1,5 år til neste gang... Tynnslitt og sliten... Men, eyes on the prize (!), Lillebror er forhåpentligvis her snart og da glemmer vi alt 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det at jeg ikke har sovet en hel natt siden juli begynner å ta på veldig, også når jeg vet at det kanskje blir 1,5 år til neste gang... Tynnslitt og sliten... Men, eyes on the prize (!), Lillebror er forhåpentligvis her snart og da glemmer vi alt![]()
(Og «eyes on the prize» er noe som blir brukt mye her …haha
)Har hatt flere sånne netter og morgener. Det er til å bli gæren av.Lå flere timer i går kveld uten å få sove på grunn av murringer og tak i magen. Tenkte at det var starten på noe, men så ble det helt stille og har ikke vært antydning til noen ting etterpå. Men natta ble skikkelig dårlig, og jeg er trøttere nå enn før jeg la meg.
I natt var jeg helt sikker på at det var rier, det holdt på i nesten tre timer før det ble helt stille igjen. Irriterende at det må være sånn om natta, søvnen er jo dårlig nok fra førHar hatt flere sånne netter og morgener. Det er til å bli gæren av.

Jeg også. Og det er nok rier, bare ikke de vi vil ha, hehe! Har søkt på modningsrier på div forum og får opp at noen har dem i to-tre uker. Lite oppløftende! Får håpe det ikke gjelder for oss og at vi begge sover godt i natt.I natt var jeg helt sikker på at det var rier, det holdt på i nesten tre timer før det ble helt stille igjen. Irriterende at det må være sånn om natta, søvnen er jo dårlig nok fra før![]()