Det største ønske

CD22 - I dpo-land

Usikker på hvor langt jeg har kommet i dpo land.
Fikk så og si positiv test på CD13. Hadde litt EL slim og kjente et eller annet i eggstokkene. Hadde en liten spotting på morgenen og håpte det betydde at jeg var litt ekstra fertil ;) Droppet testing videre testing og bare fortsatte temping. Fikk et litt hopp som kanskje viste at EL var på mandagen. Tempen gikk så litt ned igjen noen dager.
CD15 fikk jeg en blødning på morgenen, mye mer enn på mandag i tillegg til EL slim.
Tempingen har ikke vært gjort hver dag og ikke til samme tid så denne gangen har det vært litt vanskelig å si med sikkerhet når EL var. Jeg fikk et stort hopp på tempen på lørdagen og den har holdt seg høy siden da. FF sier at EL muligens var på fredag men føler ut fra symptomer så er jeg kanskje ikke helt enig.
Hadde en sterk mensfølelse i natt.
Hatt ømme bryst et par dager nå.
Tok en g-test i dag, alt for tidlig men :wacky: Ser en svak antydning til noe. Etter at testen er tørket så ser jeg en svak svak strek (som ikke telles). Men er ikke streken sterk nok så er det bare skyggestrek til den viser noe annet. Jeg får vente noen dager før jeg eventuelt tester på nytt. Har ikke så mange tidligtester igjen.
 
CD22 - I dpo-land

Usikker på hvor langt jeg har kommet i dpo land.
Fikk så og si positiv test på CD13. Hadde litt EL slim og kjente et eller annet i eggstokkene. Hadde en liten spotting på morgenen og håpte det betydde at jeg var litt ekstra fertil ;) Droppet testing videre testing og bare fortsatte temping. Fikk et litt hopp som kanskje viste at EL var på mandagen. Tempen gikk så litt ned igjen noen dager.
CD15 fikk jeg en blødning på morgenen, mye mer enn på mandag i tillegg til EL slim.
Tempingen har ikke vært gjort hver dag og ikke til samme tid så denne gangen har det vært litt vanskelig å si med sikkerhet når EL var. Jeg fikk et stort hopp på tempen på lørdagen og den har holdt seg høy siden da. FF sier at EL muligens var på fredag men føler ut fra symptomer så er jeg kanskje ikke helt enig.
Hadde en sterk mensfølelse i natt.
Hatt ømme bryst et par dager nå.
Tok en g-test i dag, alt for tidlig men :wacky: Ser en svak antydning til noe. Etter at testen er tørket så ser jeg en svak svak strek (som ikke telles). Men er ikke streken sterk nok så er det bare skyggestrek til den viser noe annet. Jeg får vente noen dager før jeg eventuelt tester på nytt. Har ikke så mange tidligtester igjen.
Håper håper!
 
CD24 - 7/9dpo muligens

Tester kanskje i morgen. Får se det an litt.
Har egentlig ikke noe særlig med symptomer. Litt uggen de siste par dagene, ømme bryst noen dager. Litt mensfølelse.
Vi har nyyyydelig vær med 17-18'C i skyggen så prøver å nyte det mens vi har det :)
 
CD25 - 8/10dpo

Negativ test i dag. Har ikke troa på at vi klarte det denne måneden heller men håper litt til. Fortsatt tidlig så alt kan skje :)
Her har vi fortsatt nydelig vær så vi har jobbet litt i hagen.
 
CD1

Gikk ikke denne gangen heller så da var det i gang med ny syklus.
Begynte med svak spotting i går kveld. Litt mer utover dagen i dag før TR kom i kveld. Kort syklus denne gangen, 25 dager. Hadde FF riktig så hadde jeg bare en LF på 8 dager. Men mer sannsynlig med 10. Kort det også. Har vært som regel mellom 11-13.
 
Back
Topp