mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Håper for deg, kjære du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkJeg har troa
Var godt at EL endelig kom på deg Håper det var gullegget som slapp hos deg også. Når skal du teste? Eller venter du bare å ser om TR kommer eller ikke?Vi ligger omtrent likt i løypa da etter min milelange syklus! Håper gullegget har sluppet for deg!
Tusen takk! HåperHåper for deg, kjære du
Vet ikke. Sannsynligvis ikke før mandag ihvertfall. Så dårlig jeg var før egget slapp håper jeg ihvertfall det var en vinner!Var godt at EL endelig kom på deg Håper det var gullegget som slapp hos deg også. Når skal du teste? Eller venter du bare å ser om TR kommer eller ikke?
Da burde det være et super gullegg som er på veiVet ikke. Sannsynligvis ikke før mandag ihvertfall. Så dårlig jeg var før egget slapp håper jeg ihvertfall det var en vinner!
Håper det. Er da 10 eller 12 dpo så om den er negativ så har jeg fortsatt noen dager på meg til å håpe på strekHåper virkelig på gode nyheter på mandag, da!
Håper det. Er 12 dpo på mandagDa burde det være et super gullegg som er på vei
Blir ikke testing før tidligst mandag her heller. Må få testene først.
Håper det. Er da 10 eller 12 dpo så om den er negativ så har jeg fortsatt noen dager på meg til å håpe på strek
Lykke til med testinga!Håper det. Er 12 dpo på mandag
Det er veldig fin tid ja. Begynner man for tidlig så kaster man bare bort tester Har vurdert noen ganger å vente til IKM men når man har tester tilgjengelig så må man jo av og til bare testeEgentlig en fin tid å få testene på; da slipper man den grytidlige testingen som vanligvis ikke er vits i engang
Håper for deg Hadde blitt så glad om det klaffet for deg nå!
Godt å ha deg som kan være det for megJeg er veldig optimistisk for deg