Det største ønske

Håper for deg, kjære du:Heartred
 
Vi ligger omtrent likt i løypa da etter min milelange syklus! Håper gullegget har sluppet for deg!
Var godt at EL endelig kom på deg :) Håper det var gullegget som slapp hos deg også. Når skal du teste? Eller venter du bare å ser om TR kommer eller ikke?
 
PP66 (67) - CD 23 - ?DPO

Da kom ikke testene i går heller, så jeg har ingen tidligtester i hus... Da blir det ingen testing før tidligst mandag når posten har levering her. Det står at Babyplan leverer med Helt hjem, men tydeligvis ikke denne gangen. Helt hjem sendinger har kommet med avisbudet tidligere men har visst byttet. Nå er det Posten som kan ta sendingen hvis ikke Helt hjem kan levere i området... Frustrerende når posten bare kommer annenhver dag.
Like greit at testene ikke har kommet kanskje så slipper jeg å gå å teste unødvendig :p

Ingen symptomer egentlig utenom ømme bryst. Litt uvel av og til, og varm og kald.

9A541209-5DA4-4DEC-9AE0-3F0A3DD59DDF.png
 
Var godt at EL endelig kom på deg :) Håper det var gullegget som slapp hos deg også. Når skal du teste? Eller venter du bare å ser om TR kommer eller ikke?
Vet ikke. Sannsynligvis ikke før mandag ihvertfall. Så dårlig jeg var før egget slapp håper jeg ihvertfall det var en vinner!
 
Vet ikke. Sannsynligvis ikke før mandag ihvertfall. Så dårlig jeg var før egget slapp håper jeg ihvertfall det var en vinner!
Da burde det være et super gullegg som er på vei ;)
Blir ikke testing før tidligst mandag her heller. Må få testene først.
 
Håper virkelig på gode nyheter på mandag, da!
 
Håper virkelig på gode nyheter på mandag, da!
Håper det. Er da 10 eller 12 dpo så om den er negativ så har jeg fortsatt noen dager på meg til å håpe på strek :p
 
Da burde det være et super gullegg som er på vei ;)
Blir ikke testing før tidligst mandag her heller. Må få testene først.
Håper det. Er 12 dpo på mandag
 
Håper det. Er da 10 eller 12 dpo så om den er negativ så har jeg fortsatt noen dager på meg til å håpe på strek :p

Egentlig en fin tid å få testene på; da slipper man den grytidlige testingen som vanligvis ikke er vits i engang :p
Håper for deg ♥️♥️ Hadde blitt så glad om det klaffet for deg nå!
 
Egentlig en fin tid å få testene på; da slipper man den grytidlige testingen som vanligvis ikke er vits i engang :p
Håper for deg ♥️♥️ Hadde blitt så glad om det klaffet for deg nå!
Det er veldig fin tid ja. Begynner man for tidlig så kaster man bare bort tester :p Har vurdert noen ganger å vente til IKM men når man har tester tilgjengelig så må man jo av og til bare teste :D
 
PP66 (67) - CD26 - ?DPO

Ble plutselig kvalm sent på søndags kveld. Fikk meg noe å drikke og fikk så lyst på salt potetgull så da tok jeg en skål av det. Kjente så at kvalmen ble mer men ikke sterkere. Sikkert at jeg bare følte at kvalmen kjentes mer i kroppen en på et punkt. Kvalmen gikk over men nå har den kommet tilbake.
På lørdag hadde jeg en del ilinger på høyre side. Annerledes iling.
Søndag så hadde jeg noen ilinger ned fra høyre lysk.
Fortsatt ømme bryst.
Ikke sjekket hvilepulsen siden lørdag. Vil leve i håpet litt til.
Blir spennende å se hva testene sier i morgen. Håper alltid :Heartred
 
Last edited:
Fortsatt ikke fått testene (posten kommer litt sent på dagen) men fant noen make sure tidligtester jeg hadde glemt helt av. Testen var negativ i dag.
Var på do og fikk bittelitt brunt blod på papiret. Tenkte at nå er det over så da sjekket jeg hvilepulsen for var sikker på at den nå var droppet. Den hadde gått opp et hakk. Det trenger ikke å bety noe og den kan droppe i morgen eller senere. Har et lite håp selv om jeg egentlig vet hvilken vei det går :wacky:
Har en slags mensfølelse.
Er kvalm.
Har ømme bryst.

A9C92399-2ED1-4C61-8213-F76609B1530A.jpeg


E94E19F0-32EA-4812-B3C4-410EB41F2384.jpeg
 
Håper for deg!
 
Back
Topp