Det største ønske

Følte nicket ditt var kjent, og føler at jeg leste det her inne når jeg selv var her inne og prøvde.
Det knuser virkelig mitt hjerte at du, og mange andre, bruker så mye tid og aldri får den ekstra streken. Å holde på så lenge som du har, det beundrer jeg deg for. Jeg håper du nyter livet i mellom slagene også, og husker å leve litt.
Sikkert lett for meg å si som tydeligvis ikke har problemer med å bli gravid.
Det er av den grunn også at jeg ofte føler dårlig samvittighet over at jeg blir det så lett, mens mange andre ikke gjør det.
Jeg ønsker deg hell og lykke i alle dine kommende PP. Satser på at denne blir den som klaffer. Hadde jeg kunnet dele babystøv med deg og andre, så hadde jeg gjort det.
Håpet og troen på at det en dag vil klaffe kan ingen ta fra deg, og det er en viktig ingrediens.
Tusen takk for gode ord :Heartred Håpet kan ingen ta fra fra oss om at det en dag skal klaffe. Håper bare at det klaffer snart :)
Du skal ikke ha noen dårlig samvittighet for det. For noen er veien enklere enn andre og sånn er det bare. Hadde aldri trodd at jeg skulle bli langtidsprøver (hadde ikke det ordet i mitt ordforråd og hadde ikke peiling på det) men har lært at det ikke er så enkelt for alle. Får bare gjøre det beste ut av det.
 
Herregud, fine deg.. :Heartred Hvordan klarer du å holde deg så positiv enda? For en styrke.. Og det skal virkelig ikke stå på innsatsen ser jeg - nå tenker jeg på alt du har prøvd av kosttilskudd etc og ikke BD nødvendigvis :geek Får dere noen utredning eller blir dere fulgt opp på en god måte? (Jeg har lest en del - men ikke alt siden sist!)
Takk :Heartred Stahet holder meg gående :p
Vi har vært til utredning og det er nok uforklarlig barnløs som er diagnosen tenker jeg. Vi har valgt å ikke gå for ivf men ønsker å prøve andre ting. Det har vi gjort, Letrozol og Ovitrelle, men kunne gjerne tenkt meg å prøve noe annet. Får se hva vi gjør videre. Jobber med vektnedgang så håper jo at det skal hjelpe på. Det går litt tregt (opp og ned). Håper at gullegget skal komme snart :)
 
Nå begynner vel kanskje EL å nærme seg..? ♥️
Ja den nærmer seg (eller har vært??). Den skal være en av disse dagene. Tenker enten onsdag eller fredag.
 
PP66 (67) - CD15

Beklager at jeg har vært litt treg med å svare dere fine damer :Heartred Vært litt lite på forumet i det siste, halvveis pause som har vært litt godt og nødvendig tror jeg. Men satser på å være litt mer tilbake nå :)
EL er i disse dager, så får vi se om gullegget slipper denne gangen og gir oss positiv test om et par uker :)
Prosjekt vektnedgang har det vært dårlig med. Gått opp noen kg men nå er jeg endelig på vei ned igjen. Fortsatt noen kg unna det laveste jeg var i nov/des. Gir ikke opp og skal klare det!
 
Krysser fingrene ♥️ godt med litt pause innimellom. :)
 
Håper dette er vår mnd :Heartbigred
:wav
Vil bare slenge med at jeg er på mitt all time high vektmessig, og må innrømme at jeg ikke gjør en god innsats på vekten:bag:
 
Tusen takk for gode ord :Heartred Håpet kan ingen ta fra fra oss om at det en dag skal klaffe. Håper bare at det klaffer snart :)
Du skal ikke ha noen dårlig samvittighet for det. For noen er veien enklere enn andre og sånn er det bare. Hadde aldri trodd at jeg skulle bli langtidsprøver (hadde ikke det ordet i mitt ordforråd og hadde ikke peiling på det) men har lært at det ikke er så enkelt for alle. Får bare gjøre det beste ut av det.

Men det oppleves trist og urettferdig.
Jeg vet om mange som får barn bare ved å blunke omtrent, men som ikke har midlene, evnen, kjærligheten å gi osv. Det blir noe de må lære seg underveis.
Mens det finnes andre som har god økonomi til det, godt hjem og massevis av kjærlighet å gi og plass i sitt hjerte til det etterlengtede barnet sitt, men de prøver lenge uten hell.

Syns det er så skeiv fordeling der :/
 
Men det oppleves trist og urettferdig.
Jeg vet om mange som får barn bare ved å blunke omtrent, men som ikke har midlene, evnen, kjærligheten å gi osv. Det blir noe de må lære seg underveis.
Mens det finnes andre som har god økonomi til det, godt hjem og massevis av kjærlighet å gi og plass i sitt hjerte til det etterlengtede barnet sitt, men de prøver lenge uten hell.

Syns det er så skeiv fordeling der :/
Man kan ha et godt hjem, evne og masse av kjærlighet selv om man ikke har en god økonomi.. Forstår at det er urettferdig at folk som ikke nødvendigvis ønsker barn eller burde ha barn får det, når det er mange der ute som har alt og som ønsker det over alt på jord, men å dra inn økonomi syns jeg blir litt slemt egentlig.
 
Håper dette er vår mnd :Heartbigred
:wav
Vil bare slenge med at jeg er på mitt all time high vektmessig, og må innrømme at jeg ikke gjør en god innsats på vekten:bag:
Det SKAL det være :Heartred Vår tur nå :)

Det er så mye enklere å gå opp enn ned. Innimellom så er jeg så lei så da blir det ikke gjort så mye med å passe vekta. Kuttet ut snop forrige uke og klarte å gå ned 1,5 kg (mye vann da). Ikke like stort håp denne uka for jeg har ikke vært flink.
 
Men det oppleves trist og urettferdig.
Jeg vet om mange som får barn bare ved å blunke omtrent, men som ikke har midlene, evnen, kjærligheten å gi osv. Det blir noe de må lære seg underveis.
Mens det finnes andre som har god økonomi til det, godt hjem og massevis av kjærlighet å gi og plass i sitt hjerte til det etterlengtede barnet sitt, men de prøver lenge uten hell.

Syns det er så skeiv fordeling der :/
Ikke alltid rettferdig at noen skal ha det så mye enklere å bli gravid enn andre. Jeg har mye kjærlighet å gi og det er noe mine tantebarn har fått erfart :D
 
PP66 (67) - CD22 - ?DPO

Vet jo ikke helt sikkert når EL var men regner med det var en gang mellom onsdag og fredag forrige uke. Så det betyr at jeg enten kan være 8dpo eller 6dpo.
På lørdag/søndag (hvis jeg ikke husker helt feil) så kjente jeg strekk oppom begge eggstokkene når jeg snudde på meg/strakk meg). Har også kjent litt stikk øverst i livmorområdet.
Lørdag begynte jeg å få svakt ømme bryst. Ble litt sterkere på søndag og mandag. Begynte på Wild yam på mandags kveld.
Fra tirsdag og til nå så har brystene blitt veldig ømme. Spesielt overgangen fra å sitte til å gå så er det veldig øm.

Vet ikke når jeg kommer til å starte testinga. Er tom for tidligtester så det spørs når de havner i postkassen. Muligens 10dpo enten lørdag eller mandag.

32F1DCCF-733F-4F72-8A05-9E2FB222D1B0.png
 
Vi ligger omtrent likt i løypa da etter min milelange syklus! Håper gullegget har sluppet for deg!
 
Back
Topp