Desemberjentenes skravletråd

Et lite Hei til alle sammen:greet025:)Ny på forumet, og funnet ut at jeg er gravid 5+1. Godt å ha et sted å dele litt tanker med andre i disse spennende dager :-) Hadde en SA 20 mars, og var da 4 uker på vei. Det ble desverre en kortvarig glede,men ble gravid med en gang igjen etterpå, så nå håper vi at det går veien. Vi har ikke barn fra før, men koser oss med våre 2 hunder, som får tiden til å gå fortere. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere andre på forumet :happy:

Gratulerer så mye med en liten spire ♡♡♡♡

Et lite Hei til alle sammen:greet025:)Ny på forumet, og funnet ut at jeg er gravid 5+1. Godt å ha et sted å dele litt tanker med andre i disse spennende dager :-) Hadde en SA 20 mars, og var da 4 uker på vei. Det ble desverre en kortvarig glede,men ble gravid med en gang igjen etterpå, så nå håper vi at det går veien. Vi har ikke barn fra før, men koser oss med våre 2 hunder, som får tiden til å gå fortere. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere andre på forumet :happy:

Gratulerer! Håper den lille spiren klorer seg godt fast <3

Et lite Hei til alle sammen:greet025:)Ny på forumet, og funnet ut at jeg er gravid 5+1. Godt å ha et sted å dele litt tanker med andre i disse spennende dager :) Hadde en SA 20 mars, og var da 4 uker på vei. Det ble desverre en kortvarig glede,men ble gravid med en gang igjen etterpå, så nå håper vi at det går veien. Vi har ikke barn fra før, men koser oss med våre 2 hunder, som får tiden til å gå fortere. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere andre på forumet :happy:
Gratulerer så mye :)

Et lite Hei til alle sammen:greet025:)Ny på forumet, og funnet ut at jeg er gravid 5+1. Godt å ha et sted å dele litt tanker med andre i disse spennende dager :) Hadde en SA 20 mars, og var da 4 uker på vei. Det ble desverre en kortvarig glede,men ble gravid med en gang igjen etterpå, så nå håper vi at det går veien. Vi har ikke barn fra før, men koser oss med våre 2 hunder, som får tiden til å gå fortere. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere andre på forumet :happy:
Gratulerer og velkommen :)

Gratulerer så mye og velkommen :) er godt å ha noe annet å drive med for å få tiden til å gå :)

Er det flere som synes tiden går sakte?

Tiden går kjempesakte ja :P var værst fra jeg fant ut at jeg var gravid ca 3+5 til ul i uke 7. Nå går tiden litt raskere, men skulle gjerne gått superraskt frem til ul om to dager :P

I dag er det to uker siden jeg fikk positiv test. Virker som om det er to måneder. Og for en følelsesmessig berg- og dalbane. Nå ser jeg fram til legetime på torsdag og få drøftet saken litt med ham.

Hva i alle dager skal jeg gjøre nå som jeg er sykemeldt? Jeg er desperat etter å lade opp batteriene, men jeg blir så rastløs av å hvile hele dagen. Ikke klarer jeg å konsentrere meg om å strikke, og jeg er mye kvalm, så jeg orker ikke å anstrenge meg så mye. Jeg er skikkelig tung i kroppen, må virkelig presse meg hvis jeg skal ta ut av oppvasken eller annet husarbeid...

Hehe du hadde fått sjokk om du hadde sett dattera vårt sitt rom. Vi flytta fra leilighet Vi pusset opp I nøytrale farger til hus I fjor og hun fikk velge farge. Ble signal rosa :D haha det gløder ut av rommet... men hun er fornøyd 5 åring. Blir et nøytralt baby rom til nestemann og så får vi se hva h*n velger selv senere...
Huff kvalmen ja! Jeg også er veldig kvalm hele tiden. Har vannflaske med meg overalt med iskaldt vann og Marie kjeks I veska. Det hjelper litt vertfall.... Ja du går nyte helgen :) :) :) :)
Åj! Ja når de blir gammel nok til å kunne velge selv så blir det vel gjerne noe slikt :D Men så lenge mor får bestemme så blir det nøytralt ;) Vi har jo snakket lenge om å flytte, men vi finner aldri noe med like mye uteplass og tre soverom til en overkommelig pris så da pusser vi litt opp her vi bor og belager oss på å bli her :) Soverom, bad og kjøkken er det som gjenstår for at vi skal kunne være helt fornøyd med huset :) Var å grillet i helga med et gjeng.. Ble tilbydd alkohol 11 ganger ila. Kvelden.. Var nær ved å tilstå, men klarte å la være :p hvordan har helga vært? :)

Hei alle sammen:) Ny på formuet i dag.
Er 7+0 i følge mine egne beregninger (legen mener jeg er litt lenger på vei, så blir spennende å se på ultralyd etterhvert). Forholder meg til min egen beregning enn så lenge, bedre å bli flyttet litt framover enn tilbake ved ultralyd eventuelt.

Sliter med hyperemesiss og er derfor sykemeldt for andre uka på rad nå. Prøver som best å få dagene til å gå. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere:)

Er 7+0 i følge mine egne beregninger (legen mener jeg er litt lenger på vei, så blir spennende å se på ultralyd etterhvert). Forholder meg til min egen beregning enn så lenge, bedre å bli flyttet litt framover enn tilbake ved ultralyd eventuelt.

Sliter med hyperemesiss og er derfor sykemeldt for andre uka på rad nå. Prøver som best å få dagene til å gå. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere:)

Gratulerer og velkommen hit! Kjedelig med sånn ekstremkvalme - får håpe det roer seg etter første trimester.

Her har vi bikket til uke 6, fortsatt småblødninger men ikke noe store greier heldigvis. Skal til legen på torsdag og da tror jeg at jeg skal grine meg til henvisning til offentlig gyn pga alle blødningene. Har egentlig time til tul på Volvat om et par uker, men med så mye blødninger hadde det vært greit å fått noe før. Og hadde vært fint å slippe å betale også siden det ikke bare blir en "kosetitt" som var utgangspunktet.

Gratulerer og velkommen :)

Back
Topp