Desembermamma 11&16 ♡
Flørter med forumet
Åj! Ja når de blir gammel nok til å kunne velge selv så blir det vel gjerne noe sliktMen så lenge mor får bestemme så blir det nøytralt
Vi har jo snakket lenge om å flytte, men vi finner aldri noe med like mye uteplass og tre soverom til en overkommelig pris så da pusser vi litt opp her vi bor og belager oss på å bli her
Soverom, bad og kjøkken er det som gjenstår for at vi skal kunne være helt fornøyd med huset
Var å grillet i helga med et gjeng.. Ble tilbydd alkohol 11 ganger ila. Kvelden.. Var nær ved å tilstå, men klarte å la være
hvordan har helga vært?
![]()
Haha ikke enkelt å si nei så mange ganger, jeg hadde begynt å flire helt garantert... jeg er I vikarstilling og er på vei til å få fast og de på jobben vet ikke at jeg er gravid.. men I dag dro jeg hjem etter å ha kastet opp to ganger I søpla I butikken
Hvis man trives og har det man trenger så skal man være ganske så fornøyd..men er jo klart man vil altid ha litt større og litt bedre og kanskje et rom til!
ja litt samme som oss det,har igjen to bad og vaskerom ellers er alt pusset opp! Men ikke baby rommet da.. det blir siste prosjekt.. sist gang sov datteren på vårt rom I nesten to år