Desemberjentenes skravletråd

Åj! Ja når de blir gammel nok til å kunne velge selv så blir det vel gjerne noe slikt :D Men så lenge mor får bestemme så blir det nøytralt ;) Vi har jo snakket lenge om å flytte, men vi finner aldri noe med like mye uteplass og tre soverom til en overkommelig pris så da pusser vi litt opp her vi bor og belager oss på å bli her :) Soverom, bad og kjøkken er det som gjenstår for at vi skal kunne være helt fornøyd med huset :) Var å grillet i helga med et gjeng.. Ble tilbydd alkohol 11 ganger ila. Kvelden.. Var nær ved å tilstå, men klarte å la være :p hvordan har helga vært? :)

Haha ikke enkelt å si nei så mange ganger, jeg hadde begynt å flire helt garantert... jeg er I vikarstilling og er på vei til å få fast og de på jobben vet ikke at jeg er gravid.. men I dag dro jeg hjem etter å ha kastet opp to ganger I søpla I butikken :( :( sa jeg hadde sikkert spist noe rart... haha ikke lenge før spørsmålet kommer kjenner jeg :D
Hvis man trives og har det man trenger så skal man være ganske så fornøyd..men er jo klart man vil altid ha litt større og litt bedre og kanskje et rom til! ;) sror uteplass er gull verdt med unger!!! Hvor bor dere i landet?
ja litt samme som oss det,har igjen to bad og vaskerom ellers er alt pusset opp! Men ikke baby rommet da.. det blir siste prosjekt.. sist gang sov datteren på vårt rom I nesten to år :D blir vel sikkert samme nå også! Så ingen hast..

Som dere skravler! Måtte lese meg gjennom 6 sider nå siden sist ;-) gleder meg til å bestille mobywrap. Har egentlig sjal og seler nok,men et nytt elastisk et gjør vel ingen skade?

***redigert***

Last edited by a moderator:
***redigert***

Last edited by a moderator:
Er det bare jeg som syntes at dagene går så veldig sakte???

Vil at vi skal komme oss til uke 12 så fort som mulig!!!!!

Enig i det, synes tiden går kjempe sakte:bored:

Gleder meg til første milepel og 12 uker:)

• Liker
Reactions: SMI
Hei alle sammen:) Ny på formuet i dag.
Er 7+0 i følge mine egne beregninger (legen mener jeg er litt lenger på vei, så blir spennende å se på ultralyd etterhvert). Forholder meg til min egen beregning enn så lenge, bedre å bli flyttet litt framover enn tilbake ved ultralyd eventuelt.

Sliter med hyperemesiss og er derfor sykemeldt for andre uka på rad nå. Prøver som best å få dagene til å gå. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere:)

Gratulerer og velkommen! Masse god bedring, håper det ikke blir alt for ille.

Hallo:)
Syns tiden går sååå tregt! 8 uker nå:)
Hadde en spontanabort i januar, så syns det er litt skummelt å glede seg enda, er redd det skal skje igjen :/

Hallo:)
Syns tiden går sååå tregt! 8 uker nå:)
Hadde en spontanabort i januar, så syns det er litt skummelt å glede seg enda, er redd det skal skje igjen :/
Me too! :)
Senabort i Januar og er 8+5 nå :)

Nå er jeg endelig 9+0 og når er det 98% sjanse for at det går bra :) deilig når delmål oppnås. Neste er uke 12...

Noen som har tenkt på hvordan dere skal fortelle familie og venner eller? Min datter på 1,5 sier baby og tar på magen min, tenkte prøve bruke det på en måte...

Nå er jeg endelig 9+0 og når er det 98% sjanse for at det går bra :) deilig når delmål oppnås. Neste er uke 12...

Noen som har tenkt på hvordan dere skal fortelle familie og venner eller? Min datter på 1,5 sier baby og tar på magen min, tenkte prøve bruke det på en måte...

Jeg er og 9+0 i dag :) visste ikke at sjansen var så stor som 98%! Min familie vet det allerede pga ivf, ;) du kan jo sende de en film av lille jenta som tar på magen og sier baby da? For du bor i utlandet, eller husker jeg feil?

Jeg er og 9+0 i dag :) visste ikke at sjansen var så stor som 98%! Min familie vet det allerede pga ivf, ;) du kan jo sende de en film av lille jenta som tar på magen og sier baby da? For du bor i utlandet, eller husker jeg feil?
Jo gjør det. Ja, tror jeg gjør det altså :) Det her er jo ivf også så deler av familien vet det allerede
Ja nå er det veldig store sjanser for at det her går bra ☺ men klarer ikke helt å nyte enda, men uke 12 håper jeg angsten slipper og man kan begynne å nyte dette mirakelet :)

Ønsker dere alle en finfin dag! :D

Back
Topp