Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du går på din profil, der står det antall innlegg. På min profil står det 53, men når jeg søkte fikk jeg beskjed om at jeg manglet 12 for å få være med.. Skjønner ingenting.. :-/
Syns det er litt dumt, men skjønner også at man må sette noen regler
Med de reglene for man utelukket noen snikere og nettroll. Litt vanskeligere å bli med når slike regler settes![]()
Sånnt er så irriterendeUh sitter på bussen nå, hvorfor må fjortisene spille høyt fra telefonen sin...? Er bare litt forstyrrende.
Irriterer seg over småting i dag![]()
Er som regel slapp og trøtt hver dag nå, så irriterende...!Har begynt rolig på sofaen her også, men satser på en liten tur i solen, og pusle litt rundt husveggene. Får se hvor mye jeg orker. Er som regel veldig slapp og trøtt i helgene
Ikke sant, litt lettere "å ta seg sammen" på jobben. Det skjer jo noe hele tiden og man går kanskje litt på autopilot ogsåJeg også, men holder meg liksom i gang når jeg er på jobb, så får det som regel feigt igjen da jeg har fri.. Ha en strålende dag!![]()
Jeg, sønnen min og hunden har vært på stranda også øvet litt på balansesykkel i gata.Hva skal mammaene her inne gjøre i dag?
Så fint vær ute men hittil har dagen startet langsomt på sofaen
Målet i dag er å shine litt i huset og tusle en tur i solen![]()