Desemberjentenes skravletråd

Vi får skravle i vei, må og vere medlem i ein mnd ser eg, så ei stund til eg kan vere med på skjult..

Syns det er litt dumt, men skjønner også at man må sette noen regler

Med de reglene for man utelukket noen snikere og nettroll. Litt vanskeligere å bli med når slike regler settes :)

Uh sitter på bussen nå, hvorfor må fjortisene spille høyt fra telefonen sin...? Er bare litt forstyrrende.

Irriterer seg over småting i dag :-P

Uh sitter på bussen nå, hvorfor må fjortisene spille høyt fra telefonen sin...? Er bare litt forstyrrende.

Irriterer seg over småting i dag :-P
Sånnt er så irriterende :p De spiller høyt fra tlf og snakker høyt og uhemmet. Irriterer meg alltid over det :p

Hva skal mammaene her inne gjøre i dag?

Så fint vær ute men hittil har dagen startet langsomt på sofaen :p

Målet i dag er å shine litt i huset og tusle en tur i solen :D

Har begynt rolig på sofaen her også, men satser på en liten tur i solen, og pusle litt rundt husveggene. Får se hvor mye jeg orker. Er som regel veldig slapp og trøtt i helgene

Har begynt rolig på sofaen her også, men satser på en liten tur i solen, og pusle litt rundt husveggene. Får se hvor mye jeg orker. Er som regel veldig slapp og trøtt i helgene
Er som regel slapp og trøtt hver dag nå, så irriterende...! :p :D

Ha en fin dag :D

Jeg også, men holder meg liksom i gang når jeg er på jobb, så får det som regel feigt igjen da jeg har fri.. Ha en strålende dag! :-)

Jeg også, men holder meg liksom i gang når jeg er på jobb, så får det som regel feigt igjen da jeg har fri.. Ha en strålende dag! :-)
Ikke sant, litt lettere "å ta seg sammen" på jobben. Det skjer jo noe hele tiden og man går kanskje litt på autopilot også :p

Hva skal mammaene her inne gjøre i dag?

Så fint vær ute men hittil har dagen startet langsomt på sofaen :p

Målet i dag er å shine litt i huset og tusle en tur i solen :D
Jeg, sønnen min og hunden har vært på stranda også øvet litt på balansesykkel i gata.
Nå skal vi straks sove :)

Jeg har vært på spinning og deretter ukehandlet mat! Så nå er jeg heeeeelt slutt og blir nok liggende på sofaen resten av dagen! Haha :D

Et lite Hei til alle sammen:greet025:)Ny på forumet, og funnet ut at jeg er gravid 5+1. Godt å ha et sted å dele litt tanker med andre i disse spennende dager :-) Hadde en SA 20 mars, og var da 4 uker på vei. Det ble desverre en kortvarig glede,men ble gravid med en gang igjen etterpå, så nå håper vi at det går veien. Vi har ikke barn fra før, men koser oss med våre 2 hunder, som får tiden til å gå fortere. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere andre på forumet :happy:

Back
Topp