Desemberjentenes skravletråd

Vannmelon hørtes godt ut...

Hadde større blødninger i går, så trodde det skulle skjære seg i natt. Men jeg er fortsatt gravid i dag også, så vi får nå se. Ville egentlig bare holdt sengen i dag, men så er mannen på jobb og jeg er alene med ungene. Så da må vi nok ut en tur likevel.
Uff, krysser fingrene for at du slipper å oppleve flere blødninger nå.. Er nervepirrende nok som det er.

Vannmelon hørtes godt ut...

Hadde større blødninger i går, så trodde det skulle skjære seg i natt. Men jeg er fortsatt gravid i dag også, så vi får nå se. Ville egentlig bare holdt sengen i dag, men så er mannen på jobb og jeg er alene med ungene. Så da må vi nok ut en tur likevel.
Uff, blødninger er så skummelt! Men mange blør uten at det er noe farlig ❤

Uff, blødninger er så skummelt! Men mange blør uten at det er noe farlig ❤

Ja, jeg vet. Det er det jeg sier til meg selv hver gang det roer seg. Og når det starter på igjen tenker jeg at det er starten på slutten. Fy søren for en berg og dalbane dette er altså! Men takk for gode ord alle sammen - det hjelper litt.

Ja, noen rosa/blå vegger vil ikke være å finne i dette huset :p Men vi skal pusse opp soverommene litt med tapetsering osv, men hovedfargen vil være hvit.. Ja det bli endel googling daglig:D I går kom kvalmen:hungover: Glad det er helg da så sambo kan gi oss litt TLC :)

Hehe du hadde fått sjokk om du hadde sett dattera vårt sitt rom. Vi flytta fra leilighet Vi pusset opp I nøytrale farger til hus I fjor og hun fikk velge farge. Ble signal rosa :D haha det gløder ut av rommet... men hun er fornøyd 5 åring. Blir et nøytralt baby rom til nestemann og så får vi se hva h*n velger selv senere...
Huff kvalmen ja! Jeg også er veldig kvalm hele tiden. Har vannflaske med meg overalt med iskaldt vann og Marie kjeks I veska. Det hjelper litt vertfall.... Ja du går nyte helgen :) :) :) :)

Ja, jeg vet. Det er det jeg sier til meg selv hver gang det roer seg. Og når det starter på igjen tenker jeg at det er starten på slutten. Fy søren for en berg og dalbane dette er altså! Men takk for gode ord alle sammen - det hjelper litt.
Uff, ja, håper det stopper opp ❤ Hvor langt er du på veim

Du velger selv om du vil gå til begge eller bare til legen/jordmoren. Men hvis legen ønsker å følge deg videre, så er jo det sikkert lurt? Jeg har tenkt at for min del så er det kjemien som styrer meg mest. Har nylig byttet fastlege, og var innom henne på en time før helgen. Hun var veldig god, så jeg forholder meg kun til henne fremover. Ser om ikke jeg tar en jordmortime når jeg nærmer meg slutten..
Ja det høres lurt ut. Er sikkert lurt å ha kontakt med jordmor mot slutten når det er henne man møter ved fødselen. Takk for svar :)

Jeg føler meg så lite gravid... Ja jeg er oppblåst og har ømme pupper, men kan liksom ikke tro det vil gå bra denne gangen :( hjelper ikke på med alle som legger ut at de blør og mister :(

Hehe du hadde fått sjokk om du hadde sett dattera vårt sitt rom. Vi flytta fra leilighet Vi pusset opp I nøytrale farger til hus I fjor og hun fikk velge farge. Ble signal rosa :D haha det gløder ut av rommet... men hun er fornøyd 5 åring. Blir et nøytralt baby rom til nestemann og så får vi se hva h*n velger selv senere...
Huff kvalmen ja! Jeg også er veldig kvalm hele tiden. Har vannflaske med meg overalt med iskaldt vann og Marie kjeks I veska. Det hjelper litt vertfall.... Ja du går nyte helgen :) :) :) :)

Hahaha herlig fargevalg :joyful: Var på besøk hos ei som hadde et risa kjøkken :p Det var gjennomført, så ble faktisk bra ;)

Jeg føler meg så lite gravid... Ja jeg er oppblåst og har ømme pupper, men kan liksom ikke tro det vil gå bra denne gangen :( hjelper ikke på med alle som legger ut at de blør og mister :(

Klem til deg <3 Jeg har selv ingen direkte følelse, er bare trøtt, kjenne litt jobbing i livmoren i ny og med, men det er det.

Selv om mange blør er det ikke noen fare, jeg blødde mye med min første, hu kom til verden hu <3 Men det er ikke morro å lese om andres bekymringer og føle på det selv.

Kjenner meg igjen i det å ha lite symptomer og bli bekymret, men så lenge man ikke blør må man bare anta at alt er bra ❤

Så flad for at vi har fått skjult forum nå :D Bare å jobbe seg fram til 50 innlegg her! Ser frem til å skravle med dere på skjult :)

Enig, heilt ny her, men kjekt å lese frå folk i same situasjon:) Tar i mot alle tips som førstegangs :)
Ja det de veldig greit :) Jeg liker best skjult gruppe, for der kan jeg dele mer av meg selv uten at det blir synlig for hele omverdenen :)

Å så bra at vi har fått sjult gruppe! Hvordan vet man hvor mange innlegg man har og hvordan finner man den gruppa?

Du går på din profil, der står det antall innlegg. På min profil står det 53, men når jeg søkte fikk jeg beskjed om at jeg manglet 12 for å få være med.. Skjønner ingenting.. :-/

Du går på din profil, der står det antall innlegg. På min profil står det 53, men når jeg søkte fikk jeg beskjed om at jeg manglet 12 for å få være med.. Skjønner ingenting.. :-/
Har du skrevet innlegg i andre grupper enn denne kanskje?

Det har jeg nok.. Er ny i forumverdenen, så kan være jeg har det, før jeg skjønte hvordan det fungerte..

Det har jeg nok.. Er ny i forumverdenen, så kan være jeg har det, før jeg skjønte hvordan det fungerte..
Da er det bare å skravle her inne, og vips, så har du 50 innlegg i desember 2016 forumet :)

Back
Topp