~Desember tråden~

Sønen som kom, den ble liggende, men det har ikek komemt noe mer, så det er sånn 5-10 cm med snø (inkl isen nederst) og kuldegrader. Men ikke -15, merspnn -6 på natta og -2 på dagen, skal lvisst til og med kunne bikke opp i plussgrader midt på dagen fremover.

Tv2 melder om store mengder snø siste helga før jul, men det er så lenge til at jeg venter og ser... Pr nå er det fin skøyteis da, der den er måket. Spørs om vi må få måket litt mer.
Bare -6 her i dag da! ikke så ille
 
Glemte julestemningskalenderen i går, for mye som skjedde her i hus. Det kommer to luker på den i dag da, bare våkne skikkelig først.
 
Glemte julestemningskalenderen i går, for mye som skjedde her i hus. Det kommer to luker på den i dag da, bare våkne skikkelig først.
Eller en tre-i-ett i dag. Livet er rett og slett for mye for meg. Så da ble det sånn.

Pust med magen, trekk pusten dypt og senk skuldrene. Det blir jul. Det bare ser ikke sånn ut. Men det blir det.
 
Eller en tre-i-ett i dag. Livet er rett og slett for mye for meg. Så da ble det sånn.

Pust med magen, trekk pusten dypt og senk skuldrene. Det blir jul. Det bare ser ikke sånn ut. Men det blir det.
Det er helt lov!
 
Jeg har lagt inn søknad om energidrikk til min mann, sånn siden jeg antar han avviser søknad om kloning eller tidsmaskin. D er det sikerkt lettere å innvilge "kone på speed"

Jeg kom jo ikke helt gjennom det jeg skulle i helgen, så dagens to do liste inneholder liksom arbeid som tilsier "stå på fra jeg kommer hjem til jeg legger meg, og ikke legge meg tidlig" men så er det i tillegg "bake brune pinner eller lage tennbriketter" og tennbriketene tar enda mye mer tid enn bakingen.... Og allerede hadde jeg altså ikke egentlig tid til lekseoppføling, middag elle å puste.

Så, tennbrikettene lurer jeg på å droppe, men det er en årlig tradisjon at ungene lager til besteforeldrene, så det er litt opp til dem. Gidder de ikke så utgår det, men vil de så få jeg tilrettelegge. Men det er da den kloningen kommer inn i bilde, som altså reelt sett må bli energi drikk så jegikke faktisk sovner på sofaen når yngste er i seng, for det er da jeg må gjøre alt det andre
 
Det er helt lov!
Det er absolutt helt lov, for julestemningskalenderen jo noe jeg helt frivillig gjør uten noe som helst annen grunn enn at jeg liker det.
 
Jeg kan ligge på siden igjen, jeg har sluttet med smertestillende, nå er det kun ved behov. Og til torsdag skal jeg til legen for å få beroligende til julaften som tilbringes med svigermor. Håper han gir det til meg så jeg overlever uten anfall pga alkoholinntak XD
 
er det noe nytt leger har begynt med at ta betalt for at de skriver ut medisiner?
Fekk tilsendt en faktura idag. Der dato for skreven resept og din time ikke stemmer. Har dokk ikke vart på denne timen som står på melding.
Har alltid send in spørsmål om fornyelse av medisiner og aldri fått faktura på den. Så skjønner ikke helt.
 
er det noe nytt leger har begynt med at ta betalt for at de skriver ut medisiner?
Fekk tilsendt en faktura idag. Der dato for skreven resept og din time ikke stemmer. Har dokk ikke vart på denne timen som står på melding.
Har alltid send in spørsmål om fornyelse av medisiner og aldri fått faktura på den. Så skjønner ikke helt.
Tror du bør ringe legekontoret og spørre jeg
 
Legetime idag. Får jeg beroligende for å klare julen uten enorme mengder alkohol? Neida… jeg drikker sjeldent foran jentungen, og hvis jeg gjør det er det bare ett glass. :)
Ett glass må være lov uten at folk skal brenne deg på bålet for det. Skal ta oss et glass vi å. Kun ett, 5% alkohol. Drikker oss aldri full.
 
Back
Topp