Desember 2022

Julenissen ville ha 300 kr for å komme på besøk.. tror jeg heller sier at nissen kommer om natta jeg.
Vi er heldige for her står naboen vår gratis som julenisse og i tillegg så har han 1 gave hver til alle 3 bara fra han og nissemor

Gode ønsker og sfinx er best syntes jeg :)
Ja, jeg liker dem begge, og vet at disse mottakeree ofte får en del sfinx, derfor kjekt å få gode ønsker også,mmen jeg fant ikke det på butikken på lørdag, så jeg får se hva jeg finner i dag

Da har jeg måtte finne frem igjen krykkene gitt. Vel den ene. Korsryggen på ene siden, er umulig, samt foten og kneet på den samme siden.
Huff da, god bedring. Det er jo på svært mange måter mye bedre for kroppen med to enn en, for du skjevbelaster mye når du bruker en. Men du kjenner best hva som er greit.

Usj, for en start på dagen. Mannen konkluderer med at bakken ikke er kjørbar pr nå. Og følger yngste til skolen til fots.

Mellomste ligger på sofaen. Ikke spist frokost. Hodepine. Kvalm. Ingen matlyst.

I dag skal mini i barnehagen igjen, ikke vært der siden onsdag. Vi er på 2 uken med sykdom, i går gikk mannen ned for telling. Jeg er fortsatt ikke 100% bra etter min runde, seige greier dette her.
Så vi henger veldig på etterskudd i forhold til juleforberedelser

Mannen er syk, mistenker lillemor begynner bli syk. Fordelen for meg er at vi evt får feiret jul hjemme da. Ulempen er selvfølgelig de er syke..Men tror de blir bedre før jul :Heartred

Har et sykt barn hjemme idag jeg også. Håper inderlig det går over så hun kommer seg på skolen/kirken i morgen og til besreforeldre dagen etter.

Det er en kjip førjulstradisjon at vi ofte får omgangssyke i hus sånn siste uka før jul... Men det virker ikke å være det hun har da

Usj, for en start på dagen. Mannen konkluderer med at bakken ikke er kjørbar pr nå. Og følger yngste til skolen til fots.

Mellomste ligger på sofaen. Ikke spist frokost. Hodepine. Kvalm. Ingen matlyst.
Hadde også en Bakke her Igår da vi ikke kom ut med bilen i tillegg 2 ganger så var mannen på vei og skli i den andre bilen som stå parkert.
Gav opp til slutt og barna gikk til skolen. De kom for seint men det var tydligvis fler som ikke rakk komme i tide til skolen Igår.
Så regne det en del på ettermiddagen og all snø is er borte.

Hadde også en Bakke her Igår da vi ikke kom ut med bilen i tillegg 2 ganger så var mannen på vei og skli i den andre bilen som stå parkert.
Gav opp til slutt og barna gikk til skolen. De kom for seint men det var tydligvis fler som ikke rakk komme i tide til skolen Igår.
Så regne det en del på ettermiddagen og all snø is er borte.
Her er det fortsatt masse snø og is i den første bakken. Den andre er såpass strødd og kjørt (og muligens noe salg) i dag at der er det farbar. Men den første... Den er ikke god nei

Kjedelig å jobbe så langt på kveld

Delvis skyldes det jo dog at jeg ikke har jobbet lange nok dager tidligere i desember. Så derved med alt ekstra å gjøre denne mnd på jobb så blir det tidspress.

Håper å være ferdig på rett side av midtnatt. Mye av det som tar tid helt på slutten når jeg synes meg ferdig, har min kollega tatt tidligere i dag så derved slipper jeg den ekstra timen når jeg synes jeg er nesten ferdig. Det er jo bra. For jeg er litt trøtt

God morgen.
21 november begynte jeg med lavkarbo(keto).
Da var vekten 71 kg.
Idag er dette restultatet. Har ju også vart syk siden torsdag eller fredag. Spiste mindre en normal .

Vedlegg

• 26EF04EA-BD91-42FB-B977-CCD14A6AC662.jpeg
    26EF04EA-BD91-42FB-B977-CCD14A6AC662.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 4
Jeg har ikke spist lavkarbo. Jeg drikker kakao på jobb, spiser sjokoladekalender, jeg sniker i skapene, jeg har mye snop i hus, jeg har potetgull i mange skap og poser, og, ehh. Har likevel gått ned i desember, jeg som pleie gå opp da. Men, mye jobb, lite sønv, mye stress, det har rolig sin effekt... Tar det nok igjen i juleferien og utover januar altså.

Back
Topp