ÅUmulig å gå der, og broddene mine er vekk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅUmulig å gå der, og broddene mine er vekk![]()
De er så dårlig å brøyte her i byen, folk må gå med barnevogn i veiene

. At man kan komme så nært 2 fantastiske damer som har vart der for oss og gutten både i gode og vonde dager igjennom 3 år. Vi er så heldige
Ohh. God bedring.Ohoi. Minstemann fikk 40 i feber igår, har hatt det gjennom natta, så han sov inne hos meg (samboer la seg i kjelleren for han skulle på tidligvakt). Kan ikke akkurat si at jeg har sovet så mye. Nå henger han over bøtta og brekker seg![]()
Vi andre har allerede vært gjennom det (regner med at det var korona på de små også, da jeg testet positivt). De har vært veldig tette, feber, redusert allmenntilstand og oppkast, pga mye slim i halsen, tror jegOhh. God bedring.
Håper ingen blir smittet, så rekker dere frisk til jul

Ahh, da slipper dere helst unna en runde til sånn med en gang ja, da ønsker jeg bre god bedringVi andre har allerede vært gjennom det (regner med at det var korona på de små også, da jeg testet positivt). De har vært veldig tette, feber, redusert allmenntilstand og oppkast, pga mye slim i halsen, tror jeg![]()
Koke karameller har jeg lyst til i dag. Får se hva vi rekkerPakke inn karameller nå... Pappa sine gamle fat jeg bruker, første gang jeg lager dem selv. Han laget dem hver jul
Og i år har vi visst en allergisk reaksjon på antibiotika i stedet. Røde prikker over alt som klør.God bedring
De er egentlig en rimelig fast førjulstradisjon, føler jeg. Avbrutt av det året vi fikk vannkopper i stedet.