Den er koselig, synes jeg. Det blir vel flere filmer utover uka tenker jeg.Den så vi før i uken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er koselig, synes jeg. Det blir vel flere filmer utover uka tenker jeg.Den så vi før i uken![]()
Ja koselig film detDen er koselig, synes jeg. Det blir vel flere filmer utover uka tenker jeg.
Så en konfekt som kostet noe med 400..Vi har vært på Bærums verk en tur, møtt nissen og det var stas
På Kiwi en tur etterpå oh kjøpte kong haakon konfekt , for noen syke forskjeller det er i pris. 97 på Kiwi, 265 på meny…

Da må jeg ta en tur til kiwiVi har vært på Bærums verk en tur, møtt nissen og det var stas
På Kiwi en tur etterpå oh kjøpte kong haakon konfekt , for noen syke forskjeller det er i pris. 97 på Kiwi, 265 på meny…
Ja men de her var like storeSå en konfekt som kostet noe med 400..![]()

Lykke tilJeg er faktisk i rute med tanke på bursdag i morgen
I dag har jeg bakt gulrotkake (den skal minstemor få et lite stykke av som sin aller første kake), langpanne sjokoladekake (for det er favoritten til guttene mine) og en banankake med sjokoladebiter (for vi hadde brune bananer på benken).
Badet og doen er vasket, stua er ryddet og støvsugd og mannen shina gangen.
Mangler bare å fikse glasur på sjokoladekaka i morgen, så er vi good to go for minstemor sin første bursdagsfeiring![]()
Sjekk på nett for det aktuelle varehus, Åsane har i alle fall det. Regner med det er likt, egentligHar ikea søndags åpnet idag?

HerligAlt er klart til jul. Ferdig med alt av gaver og diverse. Nå skal jeg bake mer av egen glede![]()
Ja men de her var like store
Da må jeg ta en tur til kiwi
Det er den som er hakket større. Den med 450 g koster 97Var på kiwi nå. Kong Håkon konfekt er 479 kr..sykt
Wow så flinkVeid meg idag, og vekten ligger på 72,4. ikke dårlig0,9 kg ned fra forrige gang jeg veide meg.
Går sakte, men jeg gjør det via kosthold og restriksjoner på kalorier og karbohydrater, dette skal vare, så helt greit at det går sakte.Wow så flink