Desember 2022

Vi har vært på Bærums verk en tur, møtt nissen og det var stas:)
På Kiwi en tur etterpå oh kjøpte kong haakon konfekt , for noen syke forskjeller det er i pris. 97 på Kiwi, 265 på meny…
Da må jeg ta en tur til kiwi

Står her og lager bounty kuler. Lager røren og setter den i kjøleskapet over natten, ruller kuler og dupper de i sjokolade imorgen.

Jeg er faktisk i rute med tanke på bursdag i morgen :joyful:
I dag har jeg bakt gulrotkake (den skal minstemor få et lite stykke av som sin aller første kake), langpanne sjokoladekake (for det er favoritten til guttene mine) og en banankake med sjokoladebiter (for vi hadde brune bananer på benken).
Badet og doen er vasket, stua er ryddet og støvsugd og mannen shina gangen.
Mangler bare å fikse glasur på sjokoladekaka i morgen, så er vi good to go for minstemor sin første bursdagsfeiring :Heartred

Jeg er faktisk i rute med tanke på bursdag i morgen :joyful:
I dag har jeg bakt gulrotkake (den skal minstemor få et lite stykke av som sin aller første kake), langpanne sjokoladekake (for det er favoritten til guttene mine) og en banankake med sjokoladebiter (for vi hadde brune bananer på benken).
Badet og doen er vasket, stua er ryddet og støvsugd og mannen shina gangen.
Mangler bare å fikse glasur på sjokoladekaka i morgen, så er vi good to go for minstemor sin første bursdagsfeiring :Heartred
Lykke til

Alt er klart til jul. Ferdig med alt av gaver og diverse. Nå skal jeg bake mer av egen glede :joyful:
Herlig

Vi mangler en del gaver. Jeg aner ikke hva jeg skal gi mannen, de andre som mangler dreier seg mest om å skaffe det.

Eller forresten. Gavene fra min bestemor. Der har jeg ikke bestemt meg, ungene ordner seg, men hva vil jeg og mannen ha? For 500 kr tilsammen? Får 250 pr hode for å kjøpe inn.

I dag er det pynting av juletre og aller helst steking av pepperkaker.

Tenkte kjøpe er par "gode ønsker" konfekt jeg, men får se hva jeg finner. Var det jeg gs bort i fjor og det slo godt an, hos tantene som ofte får flere esker sfinx konfekt

Formen er piss. Fortsatt vond hals svir i nasen. Snue og hoste. Kroppen er ikke med men må likevel stå opp

Back
Topp