Desember 2022

Eldste er hjemme idag. Vi fikk gjort en hel del lekser for denne uken. Mer skall jeg ikke plage han. Lurer nesten på om jeg skall ta en test på han da han sier at jeg kjenner ingen smak. Har dokk hatt korona før men man vet aldri

Da var det gjort. Mammografi x antall bilder av begge bryst. De hadde mangel på leger idag så jeg og fast lege vil få svar når bilder er lest.
Litt rart dette her hvor enkelt der er at klæ av seg når det er snakk om sjekk av bryst :laughing002 etter man fikk barn så blev alt så naturlig.

Vår julegave til oss selv har ankommet! Airfryer! :D Har diskutert det lenge, om vi skal kjøpe, og fikk tilfeldigvis ett godt tilbud iløpet av Black Week. :) I tillegg har vi kjøpt oss nytt bestikk, og får tallerkner og skåler i gave til jul, noe vi faktisk trenger, og en slags kommode med skuffer til frøkna sine leker. :) Etter nyttår blir alle utgifter skrevet ned så vi kan få styr på hvor mye som kan brukes på å betale ned ekstra på lånet i denne perioden vi går inn i med dyrere priser på alt mulig, og ingen mulighet til å øke lønnen.

Kranglet med mobilselskapet mitt i morgest. Endelig fått betalt ned tlf min, men det var plutselig ikke bra nok, jeg måtte fint ha gitt dem beskjed først at jeg hadde tenkt å betale ned alt. Får tilgode neste mnd så blir heldigvis ferdig neste mnd. Seriøst?

Me må ikke glømme ut alle de snille folk som er rundt oss. Igår når jeg sko på
Mammografi så var jeg så stressa at jeg glømte bankkort hjemme. Parkerte og sko ut igjen. Der kunne jeg kun betala med kort eller mynt. Ringte parkering selskap før at få råd hvordan jeg gjør det. Så sier han vet du ka?da gjør vi det sånn at jeg sletter din parkering idag du slipper betala. Jeg ønsker det en fortsatt fin dag. Jammen det var ikke snakk om mye penger men hvor mye det betydde for meg at jeg fikk komt meg hjem raskare til en syk gutt hjemme isteden for at stå der og stresse.

Finn er supert :) en snille dame la ut gir bort klær til jenta. Akurat vart og hente en full sekk med klær. Helt fantastisk. En glad mamma når jeg såg hvor mye jenta kan ha bruk for det. Hun kommer sikkert hoppe av glede når hun ser det.

Veldig kjekt hver år når Nortura henger et fenalår på døra. God jul godt nytt år.

God morgen. Vart våken flere ganger inatt
Og leget her i sengen nå i 30 minutt.vill helst dra opp alle og sende de fortest mulig i skolen. Vond i halsen idag

Hvoror sitter hodetmitt og lurer på hva jeg skal gjøre , på jobba altså? Jeg vET jo egentlig det, alt det jeg BURDE gjort denne uken men som andre oppgaver har kommet i veien for, det må jeg få gjort fr jul, så det er bare å kjøre på! Sto fare for at mye av dagen etter lunsj går bort i disse andre oppgavene også (som for all del også må gjøres før nyttår) det innleder med et møte kl 12, så jeg får kjøre på med mine vanlige ting frem til lunsj. FOKUS, hode. Ikke på jul og alt som må gjøres hjemme, men alt som må gjøres på jobb før jeg kan ta juleferie.

Venter og venter på mammografi svar. Fikk ju beskjed når jeg var inne at de hadde så få leger for tiden pga sykdom. Så blir vel at vente litt mer.
Ømt og stikninger på de brystet der det er kul/klump.

Noen som har forslag hva å ete hvis lillemor blir sulten før julematen? Vi skal selvfølgelig spise frokost, men fra frokost til middag kl 5 så ser jeg for meg hun blir sulten. Vi å egentlig. Risgrøt har vi dagen før. Hva gjør dere om dere blir sulten/ungene sulten?

Ellers så har jeg grusom til hodepine i dag!

Back
Topp