Desember 2022

Ja det er jo over dobbelt så gammelt som våre
Vi har hatt så godt som hele veggen mot vest nå, utenom det på loftet.

Vi bør nok ta mot nord og den gamle verandadøren mot sør etterhvert. Men disse 6 hastet mest så det var godt å gå gjort.

Vi har hatt så godt som hele veggen mot vest nå, utenom det på loftet.

Vi bør nok ta mot nord og den gamle verandadøren mot sør etterhvert. Men disse 6 hastet mest så det var godt å gå gjort.
Ja vi tar nok bare nede da, her det er mest kaldt. Så det blir vel 5 vinduer, tror vi dropper badet også

Ikke vært i form idag... Skallebank, svimmel, kvalm og generelt slapp. Får litt forhøyet temp nå (37,8). Da blir det egenmelding imorgen da :wacky:

Vedlegg

• IMG_20221211_162046.jpg
    IMG_20221211_162046.jpg
    2,1 MB · Visninger: 8
Barna ville absolutt på vinterland. Mor var ikke enig da jeg er så kald fryser alltid. Jo da jeg skulle bli med. Koselig var det men jammen det var kaldt. Får ikke varmen i meg nå.

-7 her og vi sprengfyre, lurer på om det er det som kan for sykt hodepine :schocked028

Skarlagensfeber, som er fryktet i medier, har omsider rammet barnehage her. Kjenner ei som fikk det og nå håper jeg vi slipper!:smiley-angry007

Ikke vært i form idag... Skallebank, svimmel, kvalm og generelt slapp. Får litt forhøyet temp nå (37,8). Da blir det egenmelding imorgen da :wacky:
God bedring. Håper det ikke blir en så tøff runde

-7 her og vi sprengfyre, lurer på om det er det som kan for sykt hodepine :schocked028

Skarlagensfeber, som er fryktet i medier, har omsider rammet barnehage her. Kjenner ei som fikk det og nå håper jeg vi slipper!:smiley-angry007
Det er i bhg og skole i Ålesund, jeg bor i en nabokommune, og følger spent med utviklingen.

God morgen. -3 grader her idag. Litt mer snø har vi fått. Siste uke med aktiviteter så er der juleferie.

Her er det -9, og ikke kommet noe mer snø siden den som kom sist uke, den ligger der iskald og fin.

Aktiviteter har tatt juleferie. Dvs, ikke fotballen, den tar vel aldri juleferie nesen, tidvis er det tilbud om trening i romjula også for dem som vil. Men de er ikke utetrening i dag i 9 minus, den er avlyst de hadde innetrening i går. Også er det ikke helt ferie forresten, de er juleavslutning i koret på onsdag og julekonsert med kulturskolen på torsdag.

Ok, så da har vi NOE aktiviteter denne uka også. Men ikke korps, ikke turn og ikke fotball. Roer seg ned mot jul.

Svigermor drar i morgen, i dag sak vi pakke gavene hun skal ha med seg, og mine foreldre kommer på besøk for å treffe svigermor og overlevere en julegave eller to som hun skal ha med.

Etter at svigermor kom har jeg helt glemt ut julestemingskalendren, så får ta et raid på den en dag og komme ajour, jeg har en del tanker som skulle være med der.

Jeg har kikket på to slags juleservise en liten stund. Men alltid klikket meg ut fra det uten noe kjøp. Idag bestilte jeg :nailbiting: var et annet jeg egentlig ville ha, men der var ikke tallerkner på 27cm tilgjengelig, så da ble det dette. Liker den litt "gammeldagse", koselige stilen :Heartred

Vedlegg

• Screenshot_20221212_153302_com.facebook.katana_edit_33964375423983.jpg
    Screenshot_20221212_153302_com.facebook.katana_edit_33964375423983.jpg
    162,5 KB · Visninger: 8
Rennades snue, røde øyer og blek i ansiktet er eldste ettermiddag. Har hold meg på avstand da jeg verkelig må gå på den timen imorgen.

Fy søren det er så typisk.
Både jeg og mannen har fått omgangen, dagen før julekonserten til ungene på skolen :arghh:
Så ingen av oss får til å dra og se på de, jeg blir så lei meg :sorry:
For 2 år siden ble det ikke julekonsert pga Korona, i fjor var eldstemann nyoperert og måtte holde seg i ro hjemme. Det er første julekonserten han får blitt med på (med mindre han kaster opp i natt..), og det er også første julekonserten til førsteklassingen min :(
Typisk. Så typisk :(

Fy søren det er så typisk.
Både jeg og mannen har fått omgangen, dagen før julekonserten til ungene på skolen :arghh:
Så ingen av oss får til å dra og se på de, jeg blir så lei meg :sorry:
For 2 år siden ble det ikke julekonsert pga Korona, i fjor var eldstemann nyoperert og måtte holde seg i ro hjemme. Det er første julekonserten han får blitt med på (med mindre han kaster opp i natt..), og det er også første julekonserten til førsteklassingen min :(
Typisk. Så typisk :(
God bedring til alle. Så utgjort kjedelig timing.

Back
Topp