Gratulerer til 5 åringen. Hoppes dere får en fin dag sammenHipp hurra for 5åringen vår idagherlighet så fort tiden flyr!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer til 5 åringen. Hoppes dere får en fin dag sammenHipp hurra for 5åringen vår idagherlighet så fort tiden flyr!

Vi har hatt så godt som hele veggen mot vest nå, utenom det på loftet.Ja det er jo over dobbelt så gammelt som våre
GratulererHipp hurra for 5åringen vår idagherlighet så fort tiden flyr!
GratulererHipp hurra for 5åringen vår idagherlighet så fort tiden flyr!
Ja vi tar nok bare nede da, her det er mest kaldt. Så det blir vel 5 vinduer, tror vi dropper badet ogsåVi har hatt så godt som hele veggen mot vest nå, utenom det på loftet.
Vi bør nok ta mot nord og den gamle verandadøren mot sør etterhvert. Men disse 6 hastet mest så det var godt å gå gjort.
Har du hatt korona før? God bedring til degIkke vært i form idag... Skallebank, svimmel, kvalm og generelt slapp. Får litt forhøyet temp nå (37,8). Da blir det egenmelding imorgen da![]()

En gang, og den omgangen var tøff... Håper det blir litt lettere omgang nå, selv om det ikke virker veldig lovendeHar du hatt korona før? God bedring til deg![]()
God bedring!Ikke vært i form idag... Skallebank, svimmel, kvalm og generelt slapp. Får litt forhøyet temp nå (37,8). Da blir det egenmelding imorgen da![]()

God bedring. Håper det ikke blir en så tøff rundeIkke vært i form idag... Skallebank, svimmel, kvalm og generelt slapp. Får litt forhøyet temp nå (37,8). Da blir det egenmelding imorgen da![]()
Det er i bhg og skole i Ålesund, jeg bor i en nabokommune, og følger spent med utviklingen.-7 her og vi sprengfyre, lurer på om det er det som kan for sykt hodepine
Skarlagensfeber, som er fryktet i medier, har omsider rammet barnehage her. Kjenner ei som fikk det og nå håper jeg vi slipper!![]()
Ja gjør det selv. Nå er det i byen her å dessverreDet er i bhg og skole i Ålesund, jeg bor i en nabokommune, og følger spent med utviklingen.
var et annet jeg egentlig ville ha, men der var ikke tallerkner på 27cm tilgjengelig, så da ble det dette. Liker den litt "gammeldagse", koselige stilen 

God bedring til alle. Så utgjort kjedelig timing.Fy søren det er så typisk.
Både jeg og mannen har fått omgangen, dagen før julekonserten til ungene på skolen
Så ingen av oss får til å dra og se på de, jeg blir så lei meg
For 2 år siden ble det ikke julekonsert pga Korona, i fjor var eldstemann nyoperert og måtte holde seg i ro hjemme. Det er første julekonserten han får blitt med på (med mindre han kaster opp i natt..), og det er også første julekonserten til førsteklassingen min
Typisk. Så typisk![]()