Desember 2022

Svigermor er hos oss om under en time, så jeg skulle vært hjemme og ryddet gangen, rommet hun skal sove på, funent sengetøy, vasket badet, ryddet dn hauigen med klesvask som nestn sperrer gjestetoalettet, aka det hun bruker, og, ehh ja.

Jaja

Svigermor er hos oss om under en time, så jeg skulle vært hjemme og ryddet gangen, rommet hun skal sove på, funent sengetøy, vasket badet, ryddet dn hauigen med klesvask som nestn sperrer gjestetoalettet, aka det hun bruker, og, ehh ja.

Jaja
Du fikk forhåpentligvis ordnet før hun skulle legge seg i alle fall? :P ❤️

Møkkalei mennesker som ikke eier samvittighet ! Det koster oss mye penger! Er ett helt år siden sist trossalt at noen kjørte inni bilen uten å si fra..

Sånt er utrolig irriterende... Men overrasker meg ikke det spor... Hver eneste sommer (når det er litt ekstra mye folk ute på senteret osv) er det nesten daglig poster i den lokale fb-gruppen... "Er det noen som har sett hvem i f... som har skrapa opp bilen min - eller vil lette på samvittigheten??".

Jeg har selv greid å skade to biler opp gjennom tiden. Da har jeg ene gangen banket på døren og pratet med dem personlig, eller lagt lapp på vinduet med kontaktinfo.
Altså.. det er kjipe penger, selvsagt, men man må da for faen da ansvar for egne handlinger...!

God morgen. Fredag idag. Var ute og moka snø igår :laughing002 Kjenner det gjort i mine armer og bein. God trening det:p
Fin fredag til alle dere

Sviskegrøt masse sviskegrøt med fløte var jammen ikke dårlig gjorte. Tror jenta blev litt satt du når jeg sa du kan spise så mye du vil :laughing002 Fikk i gang magen hennes.

Sviskegrøt masse sviskegrøt med fløte var jammen ikke dårlig gjorte. Tror jenta blev litt satt du når jeg sa du kan spise så mye du vil :laughing002 Fikk i gang magen hennes.
Sånt starter magen godt, ja! :P

Da har man ringt det stedet jeg vurderer for omskolering. Er jeg klar for to år læretid igjen? :wacky:

Ferdig her, tror jeg o.o Veldig godt å nærme seg ferdig...!
Jeg har en god del igjen enda, hadde tenkt meg en tur på senteret på søndag for jeg trodde sviermor skulel dra søndag, men hun drar ikke før over helga, så da, hmm, muligens i morgen, eller vi får se de ER jo tredje helga i advent, men fortsatt 2 uker til jul, så neste helg er et også mulig å handle de gavene som skal levers personlig, vi får se.

Tenkte et øyeblikk at jeg ikke har aning på mine foreldre, men så kom jeg på at de har jeg faktisk rimelig god kontroll på hva de skal få, så det er mest disse oppemrksomhesgavene jeg ikke hetl vet hva skal være, samt at jeg trolig må finne på noe annet til min bror/svigerinne enn jeg hadde tenkt, men har en vag ide på det også, så alt i alt så er det egentlig ikek så mye som mangelr.

Er så LEI av falske folk. Uten å gå for dypt i det..hadde to bestevenner. Hun ene viste seg å ikke bry seg om andre enn seg selv, og hun andre lyver og går bak ryggen min kun for å provosere. :sorry: Jaja, to julegaver spart!

Back
Topp