Desember 2022

Nå er første luke åpnet i kalenderen! I dag skal vi til barnepoliklinikken med lillemor. Blir spennende
 
1. Desember.

Guttungen hadde time hos kjeveortopeden, og hipp hurra, ny time om ei uke for å ta av strengen!

Da blir det seige karameller ala god gammel familieoppskrift til jul. Et år. For mellomste har time neste uke til fleste vurdering og har vel meget mulig streng før neste jul....

Så teller jeg på knappene. Skal jeg peke julestemningskaledneren i år (24 dager med innlegg jeg skriver, ny tråd hver dag med juletema) i år. De første årene var det gøy. Men så er det etterhvert ingen som svarer, og poenget er jo å spre julestemning. Til litt flere enn meg selv....) jeg har ikke funnet den enda i år....)
 
Vurderer veldig sterkt å nå bytte jobb. Vi fikk beskjed om kutting på arbeidslister på sona vår, på kveld og helg. Ser ikke helt hvordan det skal være mulig, med tanke på arbeidspresset vi jevnt over har. Jeg orker ikke lenger å se på alt kuttet innen helse.
Min samboer jobber på en stor fabrikk i nærheten. Flere jeg kjenner har forflyttet seg dit da de øker opp produksjon og trenger folk. Skal rett og slett ta en tlf og forhøre meg om hvordan jeg skal gå frem for å kunne starte der :)
 
Klokka er 1914, yngste har ikke spist kveldmat enda, den mellomste har jeg akkurat hørt i gloser og den eldst ble bruke tid på ekte en innlevering i samfunnsfag eller tentamen i norsk og jeg får ikke opp på lekse planen den innleveringen så jeg vet ikke om det er til fredag eller fredag kveld etter tentamen (?????) og ungen bare freser, og ideelt sett skulle vi kost oss med kalender tv men det er først nå alle er hjemme samtidig. Og ja, da spiser en kveldmat og skal legge seg.

Blæ. Dette blir en klassisk desember, hvor vi ser mange episoder på rappen når vi får tid, og prøver å komme ajour. Hvor vi henger i stroppen og bare stort sett ikke er hjemme samtidig før det er leggetid for yngste.
 
idag har dagen vart rar. Eller jeg vet ikke helt. Har liksom ikke fått gjort så mye og likevel så husker jeg ikke mye av dagen.
 
Nå har alle mine 3 lagt seg. 1 av 3 har sovne så vit jeg vett. Om ikke det er 2 av 3
 
Back
Topp