Gode ønsker og sfinx er best syntes jegTenkte kjøpe er par "gode ønsker" konfekt jeg, men får se hva jeg finner. Var det jeg gs bort i fjor og det slo godt an, hos tantene som ofte får flere esker sfinx konfekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gode ønsker og sfinx er best syntes jegTenkte kjøpe er par "gode ønsker" konfekt jeg, men får se hva jeg finner. Var det jeg gs bort i fjor og det slo godt an, hos tantene som ofte får flere esker sfinx konfekt
Vi er heldige for her står naboen vår gratis som julenisse og i tillegg så har han 1 gave hver til alle 3 bara fra han og nissemorJulenissen ville ha 300 kr for å komme på besøk.. tror jeg heller sier at nissen kommer om natta jeg.
Så hyggelig! Tenker de 300 kronene er best brukt ett annet sted med de prisene som erVi er heldige for her står naboen vår gratis som julenisse og i tillegg så har han 1 gave hver til alle 3 bara fra han og nissemor
Ja, jeg liker dem begge, og vet at disse mottakeree ofte får en del sfinx, derfor kjekt å få gode ønsker også,mmen jeg fant ikke det på butikken på lørdag, så jeg får se hva jeg finner i dagGode ønsker og sfinx er best syntes jeg![]()
Huff da, god bedring. Det er jo på svært mange måter mye bedre for kroppen med to enn en, for du skjevbelaster mye når du bruker en. Men du kjenner best hva som er greit.Da har jeg måtte finne frem igjen krykkene gitt. Vel den ene. Korsryggen på ene siden, er umulig, samt foten og kneet på den samme siden.

Kommer til å bruke to ute om det trengs.Huff da, god bedring. Det er jo på svært mange måter mye bedre for kroppen med to enn en, for du skjevbelaster mye når du bruker en. Men du kjenner best hva som er greit.
Hadde også en Bakke her Igår da vi ikke kom ut med bilen i tillegg 2 ganger så var mannen på vei og skli i den andre bilen som stå parkert.Usj, for en start på dagen. Mannen konkluderer med at bakken ikke er kjørbar pr nå. Og følger yngste til skolen til fots.
Mellomste ligger på sofaen. Ikke spist frokost. Hodepine. Kvalm. Ingen matlyst.
Her er det fortsatt masse snø og is i den første bakken. Den andre er såpass strødd og kjørt (og muligens noe salg) i dag at der er det farbar. Men den første... Den er ikke god neiHadde også en Bakke her Igår da vi ikke kom ut med bilen i tillegg 2 ganger så var mannen på vei og skli i den andre bilen som stå parkert.
Gav opp til slutt og barna gikk til skolen. De kom for seint men det var tydligvis fler som ikke rakk komme i tide til skolen Igår.
Så regne det en del på ettermiddagen og all snø is er borte.

Hva har skjedd?Jeg hater snø og glatt føre!![]()
![]()
Umulig å gå der, og broddene mine er vekkHva har skjedd?