Desember 2022

Jippi da har spya kom hjem til oss. Mellomste har kaste opp 3 ganger i løpet av 45 minutt. Får se om jeg slipper denne gang og. Litt rart men alle ganger barn og mann har hatt det så har jeg vart en av de som ikke har fått det.
God bedring til den syke, og krysser fingrene for at ikke alle får det.

God bedring til den syke, og krysser fingrene for at ikke alle får det.
Takk. Hun spydde 5 ganger for kl 00. Inatt har hun sovet godt. Det er mer en halvparten i hennes klasse som er syke bland annet pga spysyke. I pararrell klassen er det helt likt der og .

Takk. Hun spydde 5 ganger for kl 00. Inatt har hun sovet godt. Det er mer en halvparten i hennes klasse som er syke bland annet pga spysyke. I pararrell klassen er det helt likt der og .
Mye som går for tiden, ingen tvil om det. Ikke omgangssyke på rundgang her akkurat nå, heldigvis. Gjør jo sånnsett et stunt ved å ha felles konsert for alle tre skolekorpsene, og de har jo medlemmer fra ungdomsskolen og et par som går i vgs, så her blander vi folk fra alle skolekretser....

Mye som går for tiden, ingen tvil om det. Ikke omgangssyke på rundgang her akkurat nå, heldigvis. Gjør jo sånnsett et stunt ved å ha felles konsert for alle tre skolekorpsene, og de har jo medlemmer fra ungdomsskolen og et par som går i vgs, så her blander vi folk fra alle skolekretser....
Ja sant. Her har de i hennes kull storesøsken som får i 5 trinn og små søsken som går i 1 trinn. Det har ju vi her og. Så kan fort risikerer og 1 og 5 trinn og får det .
Skall ikke alltid vær lett. Hun har time hos kjeve ortoped på onsdag. Blir vel og avbestille den

Ja sant. Her har de i hennes kull storesøsken som får i 5 trinn og små søsken som går i 1 trinn. Det har ju vi her og. Så kan fort risikerer og 1 og 5 trinn og får det .
Skall ikke alltid vær lett. Hun har time hos kjeve ortoped på onsdag. Blir vel og avbestille den
Søsken alle retninger på skolen ja. Krysser fingrene for denne desember

Mellomste har første time til vurdering på tirsdag hos kjeveortopeden, eldste har time for å få den av på torsdag. Den timen fikk han sist torsdag, siste ledige før jul, og jeg tror de sa har en time senere enn vanlig for han skal møte kl 17 og de har satt av 90 min. Har aldri vært der etter vanlig kontortid før.

Når de holde seg friske. For hennes del er det ikke så farlig om det blir etter jul, men for hans del. Den strengen skal av

Søsken alle retninger på skolen ja. Krysser fingrene for denne desember

Mellomste har første time til vurdering på tirsdag hos kjeveortopeden, eldste har time for å få den av på torsdag. Den timen fikk han sist torsdag, siste ledige før jul, og jeg tror de sa har en time senere enn vanlig for han skal møte kl 17 og de har satt av 90 min. Har aldri vært der etter vanlig kontortid før.

Når de holde seg friske. For hennes del er det ikke så farlig om det blir etter jul, men for hans del. Den strengen skal av
Får hoppes dere er friske så han får ta av strengen. Kan tenke meg han gleder seg :)
Regner med at visst jenta ikke kommer seg på timen på onsdag så blir det ikke ny time for etter nyttår her heller.

God dag..!
Ikke like tiltaksløs i dag som i går, men fremdeles ikke fått gjort en dritt. :P Funnet strikketøy mens minste sover, og ungene har kastet inn noe ved fra en henger. Ting er i alle fall blitt gjort, selv om jeg selv er i en sånn rar form. Heldigvis ikke direkte dårlig (enda) i forbindelse med svangerskapet, men mye  sliten. Og da skorter ting som man burde gjort. :P

Jeg drømte forresten om deg i natt, @Sara . Mulig jeg har vært litt for ofte innom forum, når BV forumet går innom drømmene mine.
Du var blitt veldig plutselig gravid, og oppdaget det relativt sent; og hadde termin i samme måned som meg. :bag: :bag:
Og det var strengt tatt hele drømmen.
Så jeg var nesten litt usikker når jeg våknet. :bag:

Jeg drømte forresten om deg i natt, @Sara . Mulig jeg har vært litt for ofte innom forum, når BV forumet går innom drømmene mine.
Du var blitt veldig plutselig gravid, og oppdaget det relativt sent; og hadde termin i samme måned som meg. :bag: :bag:
Og det var strengt tatt hele drømmen.
Så jeg var nesten litt usikker når jeg våknet. :bag:
Oh, det får vi håpe jeg ikke er. Har stengt den butikken. Spiral. Ingen blødning. Ingen kontroll. Men føler tre er helt på grensen av hva jeg klarer følge opp. Så ikke planer om en til.

Oh, det får vi håpe jeg ikke er. Har stengt den butikken. Spiral. Ingen blødning. Ingen kontroll. Men føler tre er helt på grensen av hva jeg klarer følge opp. Så ikke planer om en til.
Nei, den skjønner jeg. I drømmen min var det ikke noe planlagt greie heller; var litt derfor jeg ble usikker om det var virkelig eller ikke :p

Nei, den skjønner jeg. I drømmen min var det ikke noe planlagt greie heller; var litt derfor jeg ble usikker om det var virkelig eller ikke :p
Rimelig sikker på at jeg ikke venter en til sommeren. Men sånnsett, der hadde jeg neppe merket siden jeg altså ikke har syklus i det hele tatt.

Vel gjennomført konsert med korpsene, kjempeflott å høre på. Drøyt 40 unger fra 3 skolekorps. (og først et par sanger som knapt 50 aspiranter/junior har lært seg utenat i går og i dag med et unikum av en dirigent.)

Nå må jeg bare prøve å få gjort litt i huset og få litt mer julestemning i stua.

Rimelig sikker på at jeg ikke venter en til sommeren. Men sånnsett, der hadde jeg neppe merket siden jeg altså ikke har syklus i det hele tatt.
:angelic:
Vel, da satser vi på at det bare var en liten graviddrøm, og at jeg ikke er sanndrømt :p

Nja.

Tre nøtter til askepott i bakgrunnen mens jeg lager til og styrer julaften formiddag.

Vil gjerne se love actually, og ellers variere det hva vi ser med ungene. The Christmas chronicles har vi sett de siste årene, Arthurs julegaverace er rimelig fast og gjerne polarekspressen.

Back
Topp