Desember 2022

-4 hos oss nå måtte fyre i peisen da varmen pumpen begynner bli gammel og gidder ikke alltid . Da er det hvertfall ikke så kaldt imorgen tidlig.
 
Her har været slått om, helt som meldt, etter kaldt og fint i mange dager, og tørt med brannfare og bålforbud og det hele, så har det blitt 3-4 plussgrader og det regner. Det skal være sånn 2-3 dager nå, så skal det bli kaldt igjen, og da er spenningen litt på hvor fort det blir kaldt i forhold til hvor sent det slutter å regne, aka om det kommer noe snø. Vi får se, rundt onsdag i så fall. Mellomst ørte det om KALDT og håper på skøyteis, men all den tid det var 12 grader inntil desember kom, så er ikke det vannet akkurat så kaldt, så det tar nok tid før det fryser trygg is på det.
 
God morgen. Idag er mellomste hjemme. Hun har ju ikke kaste opp siden lørdag seint på kvelden men det er den 48 timers regelen som gjelder. Blir sendt på skolen imorgen.
Det er kalt -3 grader og sol ute.
Har meld snø på torsdag og fredag. Hoppes verkelig vi får snø da barna ønsker seg det.
 
Jeg håper også på litt snø, for ungene ønsker seg det, alternativt at det fryser på skikkelig sånn at det blir skøyteis til jul.
 
Har en som skall stramme tannregulering på onsdag og meiningen er at hun skall på skolen etterpå. Bør jeg gi henne en Paracet da jeg har hørt det gjort vondt etterpå.
 
Har en som skall stramme tannregulering på onsdag og meiningen er at hun skall på skolen etterpå. Bør jeg gi henne en Paracet da jeg har hørt det gjort vondt etterpå.
Er det første gang hun skal stramme? De første gangene brukte min paracet førte dagen, men nå i senere tid har vi ikke engang tilpasset middagen (det første året eller å var det sånn at vi sørget for myk middag uten mye tygging involvert)
 
Er det første gang hun skal stramme? De første gangene brukte min paracet førte dagen, men nå i senere tid har vi ikke engang tilpasset middagen (det første året eller å var det sånn at vi sørget for myk middag uten mye tygging involvert)
Takk. Ja det er første gangen hun skall stramme de. Hun vill helst ikke gjør det så må sikkert legge ett eller annet godt opp i matpakken som premie :)
Blir vel favoritt youghurt og banen som hun kan dele opp i små biter. Så slipper hun tygge så mye.
 
I dag kom den første snøen, og julestemning var et faktum. I fjor kom den første snøen her 15. oktober, så den kom sent i år. Liksågodt, for julestemninga forsvant lenge før desember i fjor :p
Skal utnytte julestemninga og bake minst to slag i kveld, og kose meg med gløgg og pepperkaker samtidig :)
 
Det er jammen ikke lett at vite om det er nye klump/kul når man har tette brystvev og som berg som en sa på momografi.
Blir en nt sjekk hos legen imorgen
 
Back
Topp