Desember 2022

Her er det 1-2 grader og regner/sludder/snør, og sånn er værmeldinga det neste døgnet, før det skal bli kaldt
 
Sara da jeg vet at dine har tann regulering så må jeg spør. Desse populære fargete strikkene de kan sette på regulering. Vet du om det koster ekstra at sette de på? Glømmer og spør når vi er hos kjeveortoped .
 
Min har brukt gule strikker for å trekke overbittet bakover, vet ikke om det er slike du tenker på? JEg har sett noe om fargerikesrikker både her og der som jeg ikke vet om er dekorative eller hva som er greia. De strikkene han trengte var i alle fall inkludert i behandlingen og han fik kmed seg nye strikker hver gang han var er, eller nye når de ble borte.

Nå har mellomste akkurat vært på første vurdering og har 9 mm overbitt og noe gnaging i ganen som følge av dypt bitt, hun har 5 melketenner igjen å miste men time over nyttår for skissering av behandlingsplan. Så vi får bruke denne jula her på seige karameller, de jeg har kokt til jul hjemme siden jeg var en jentunge, for de har vært ute noen år pga eldste sin streng (de rive jo nesten ut tenna på oss andre, så de er ikke kompatibel med streng) og det er vel bare denne jula her før det er påan igjen med neste.

Han får jo av sin streng denne uka.
 
Håper på ufarlig funn
Takk :HeartredFår hoppes det. Min lege er fantastisk. Har ju en klump klokken 12 som som di sier. Den er ufarlig. Men nå er det en klokken 10 som er fast. Til tider så er det ømt og vondt. Ettersom jeg har veldig tett kjertelvev i den høyre bryst så kan risken vær der og den kan skjule seg.
Derfor så vil min lege at vi sjekker det før at vær på den trygge siden.
 
Min har brukt gule strikker for å trekke overbittet bakover, vet ikke om det er slike du tenker på? JEg har sett noe om fargerikesrikker både her og der som jeg ikke vet om er dekorative eller hva som er greia. De strikkene han trengte var i alle fall inkludert i behandlingen og han fik kmed seg nye strikker hver gang han var er, eller nye når de ble borte.

Nå har mellomste akkurat vært på første vurdering og har 9 mm overbitt og noe gnaging i ganen som følge av dypt bitt, hun har 5 melketenner igjen å miste men time over nyttår for skissering av behandlingsplan. Så vi får bruke denne jula her på seige karameller, de jeg har kokt til jul hjemme siden jeg var en jentunge, for de har vært ute noen år pga eldste sin streng (de rive jo nesten ut tenna på oss andre, så de er ikke kompatibel med streng) og det er vel bare denne jula her før det er påan igjen med neste.

Han får jo av sin streng denne uka.
Det er dekorativt kan jeg tenkte meg. For hun sporte vil du ha farge på? Jenta fikk beskjed at de bytte de strikkene hver gang hun var der. Da kunne hun velge farge.
 

Vedlegg

  • E12F3386-8297-419C-BED8-20BF6AA9E270.jpeg
    E12F3386-8297-419C-BED8-20BF6AA9E270.jpeg
    100,9 KB · Visninger: 4
Last edited:
Det er dekorativt kan jeg tenkte meg. For hun sporte vil du ha farge på? Jenta fikk beskjed at de bytte de strikkene hver gang hun var der. Da kunne hun velge farge.
Sånne har min aldri fått tilbud om, så vidt jeg vet. Tror ikke han ville hatt det heller, da.

Hvor gammel er hun? Kan fort tenke meg at søsteren som starter til våren kan synes det er kult. Men ikke han
 
Sånne har min aldri fått tilbud om, så vidt jeg vet. Tror ikke han ville hatt det heller, da.

Hvor gammel er hun? Kan fort tenke meg at søsteren som starter til våren kan synes det er kult. Men ikke han
Det skjønner jeg. Såg en en venn av han eldste som er 10 år . Der hadde han satt på rosa. Så sier min jenta wow da er du like kul som meg:p
Hun er 8 år. Imorgen skall hun få nye. Lille farge vil hun sette på imorgen. Igår la hun fram lille klær som hun skall ha på seg imorgen så det skall matche:laughing002
 
Det skjønner jeg. Såg en en venn av han eldste som er 10 år . Der hadde han satt på rosa. Så sier min jenta wow da er du like kul som meg:p
Hun er 8 år. Imorgen skall hun få nye. Lille farge vil hun sette på imorgen. Igår la hun fram lille klær som hun skall ha på seg imorgen så det skall matche:laughing002
Skjønner, min var 12,5 når han fikk det på, og av nå noen mnd etter han ble 14,

Søstra er nok også 12 når hun får på.
 
Når fellesutgiftene øker med 14,14 % i tillegg til alt det andre som har økt i pris, da begynner jeg å bli litt irritert merker jeg.. Vi kan ikke jobbe overtid for å få inn flere penger heller..
Alt øker i pris :nailbiting: jeg betalte 9400kr per mnd på lånet. Ikke gjort noe med avtalen (ikke endret antall år å betale ned osv) der, og nå betaler jeg 11.000 per mnd. Det merkes godt :nailbiting:
 
Vanskelig tid akurrat nå.Vi har slitt de siste månedene med at få betalt ned regninger mat mm. Men denne måneden er verst.
Får vondt langt i meg selv.Idag måtte jeg felle en den tårer da jeg ser at vi må tenke oss veldig nøye hva vi kjøper in får mat og hvor billigst mulig mat.
 
Må skvise inn noen ekstra timer i døgnet, det går fint, gjør det ikke?

Jeg har nemlig noe minustid på jobb så jeg burde jobbe litt lenge. Jeg skal handle 2 bøker, eller 3, faktisk og et sett øreringer, på vei hjem fra jobb. Og ei pute, sånn til seng. Hodepute. For det mangler vi visst en av, og svigermor kommer på torsdag og det er for dumt å ende som sist, med en sofapute. Jeg skal ordne.

Det er bare det at jeg bør være litt tidlig hjem fra jobb, for etter middag skal vi gjøre ferdig prosessen med tennbriketter som er gave til besteforeldre, bare at det må være ferdig før 1840, eller så må mannen og to av ungene fullføre for da må jeg kjøre mellomste til årets siste turntrening i alle fall. Sånnsett greit at de fikk fort lei av å rulle. Så tar det ikke så lang tid å dyppe. Men bør vel rulle noen til. Egentlig
 
Vanskelig tid akurrat nå.Vi har slitt de siste månedene med at få betalt ned regninger mat mm. Men denne måneden er verst.
Får vondt langt i meg selv.Idag måtte jeg felle en den tårer da jeg ser at vi må tenke oss veldig nøye hva vi kjøper in får mat og hvor billigst mulig mat.
Huff, vanskelig for mange.

Ikke at det er noe trøst. Men virkelig, det er grusomt å tenke på, så mange som har klart det før, som nå pushes over grensen. For alt er blitt så mye dyrere.
 
Back
Topp