persefone
Glad i forumet
14 DPO i dag og jeg håper virkelig denne holder hele veien!![]()
Nydelig babystrek! Gratulerer så mye

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
14 DPO i dag og jeg håper virkelig denne holder hele veien!![]()

Avbrutt forsøk
Stålsetter oss for ny runde på nyåret. *Bretter opp ermene og prøver å komme litt i form i mellomtiden*
Så leit å høre. Sender deg en stor klem! Om det er noen trøst, er vi flere i samme båt. Men vi gir oss ikke! Måtte 2022 bli året da du får ønsket ditt oppfylt![]()

Åja ja det kan jo hende. Blir kanskje veldig oppblåst av lutinus. Takk for tips!
Har lenge lekt med tanken på hva bruker navnet ditt er. I mitt hode så er det et spill på ka skjer nu då! Haha men kanskje cashewnøtter også er en mulighet! Jeg tar meg selv i gå rundt å si Cashewnuddå inni hodet mitt plutselig![]()
Alt måtte være så hemmelig da, siden jeg ble kjent med veldig mange her og gikk på barseltreff med mange 
Åå okei skjønner! Hehe morro likevell daHaha, det er et 14 år gammelt litt pinlig nick. Jeg var superaktiv her når jeg hadde små sist. Og første babyen ble kalt peanøtten mens jeg var gravid og da jeg lagde meg en superhemmelig profil når jeg ble gravid andre gangen og den babyen ble kalt cashewnøttenAlt måtte være så hemmelig da, siden jeg ble kjent med veldig mange her og gikk på barseltreff med mange
Jeg var VELDIG ung
![]()

Er de fortsatt samme styrke som den du la ut bilde av her? Jeg håper fortsatt for degFår ikke sterkere tester her, men de minker ikke heller… burde jo være ganske mye sterkere nå tenker jeg! Så får vel kanskje forberede meg på at dette ikke går veien likevel
noen som har erfaring med styrt fryseforsøk? Hvordan blir det med mensen, når kommer den igjen? Skal ta blodprøve mandag og regner vel egentlig med at de sier jeg kan slutte med medisinene da.
og om det blir sånn, når kan jeg ha et nytt innsett?

Åå okei skjønner! Hehe morro likevell dafikk meg til å gruble mye
håper spiren din sitter
![]()
ka skjer nå da 
Er de fortsatt samme styrke som den du la ut bilde av her? Jeg håper fortsatt for deg![]()

når jeg leste hva du skrev en gang til måtte jeg le litt, skjønte det andre gangka skjer nå da
![]()
Åå okei skjønner! Hehe morro likevell dafikk meg til å gruble mye
håper spiren din sitter
![]()

Det skjønner jeg! Mye usikkerhet i alt det herMåtte gå tilbake og sjekke nå, men ja de ser ca sånn ut… så roet jeg meg med en en positiv digital, og nå er jeg full i tvil og usikkerhet etter å ha tatt nye tester… hadde ventet en klar stigning! Får bare vente til blodprøve på mandag![]()
Gratulerer så mye tim deg og den veldig fine testen din i dag![]()
Takk, jeg vet ikke helt om den er sterk nok, men skal ta blodprøve på mandag jeg også!Det går fint her! Jeg merker egentlig ikke såå myeHvordan går det med dere som hadde innsett på onsdag?![]()

Ja morsomt på dialektnår jeg leste hva du skrev en gang til måtte jeg le litt, skjønte det andre gangka skjer nå da
![]()

Ja morsomt på dialektnår jeg leste hva du skrev en gang til måtte jeg le litt, skjønte det andre gangka skjer nå da
![]()

Det skjønner jeg! Mye usikkerhet i alt det herTakk, jeg vet ikke helt om den er sterk nok, men skal ta blodprøve på mandag jeg også!
Lykke til med blodprøve på mandag!Det går fint her! Jeg merker egentlig ikke såå myeBare veldig trøtt, men det kan være lutinusen. Er veldig spent på om egget vil feste seg! Har tatt noen tester for å se om Ovitrelle har gårt ut av kroppen. Fortsatt svak tydelig strek på de
Håper det kan bli en ekte babystrek! Alt bra med deg?
Jeg har gått på Fragmin de to siste uttakene mine pga fare for overstimulering. Var mildt overstimulert ved innsett siste gangen. Jeg tror de gir det for sikkerhetsskyld til alle i Porsgrunn om man har store eggstokker.Flere her som går på Fragmin? Er det rutine? Har vært snakk om overstimulering her, men fikk aldri taket på om jeg egentlig er det eller om de bare fryktet det. Hadde store eggstokker ved uttak og det var helt j***** vondt.